Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-10-2002, 18:15
Loezzel
Loezzel is offline
[QUOTE]dan zit mijn mond in jou mond.. en dan doe je je mond weer beetje dicht en dan ga je met jou tanden om mijn mond..en omdat we dan een beetje heen en weer gaan gaat t aan de binnekant open...[/ QUOTE]

???? ik snap niet echt hoe jullie dan zoenen hoor.... en als je het zo moeilijk vindt hoef je niet per sé met je monden tegen elkaar aan, je kunt ook een beetje van elkaar af zitten en alleen met je tongen in elkaars mond zitten....
Oud 08-10-2002, 18:20
Verwijderd
Citaat:
hmm87 schreef:
ef percies gevraagt wat er nou fout ging:

dan zit mijn mond in jou mond.. en dan doe je je mond weer beetje dicht en dan ga je met jou tanden om mijn mond..en omdat we dan een beetje heen en weer gaan gaat t aan de binnekant open...

Jamaar...... je stopt toch niet je hele mond in iemands mond?
Oud 12-10-2002, 20:51
maagd
maagd is offline
hey ik denk reageer ook is effe op deze threat.

ik zag al staan dat je niet als een helikopter tekeer moet gaan helemaal mee eens.
maar heb nog nergens zien staan dat je, je tong niet helemaal naar binnen moet duwen. (is dit dan niet zo)
omdat ze dan nogal een volle mond krijgt laat maar zeggen.

nou voor de rest dat met die tanden en mond volgens mij lul je maar wat want dat is echt de grootste onzin.(hoe krijg je dat voor mekaar) misschien moet je wat minder drinken ofzo of je mond open doen dat helpt ook.

BTW: je was toch niet bezopen toen je deze topic opende he!! of wel soms??
Oud 12-10-2002, 21:13
Tsu
Tsu is offline
Citaat:
hmm87 schreef:
ey ja me leeftijd in me profiel zie je goed ben 15
heb al wel een paar keer getongt maar toen had ik nogal wat alcohol op this dus al weer een tijde geleden dat ik eht gedaan heb en heb nu een vriendin joepie maar wil der wel op der bek pakken want ze mot niet denken dak preuts ben help ef please! hoe meot je begingen met tongen !?
Tong erin en go with the flow
Oud 12-10-2002, 22:00
Mephisto
Mephisto is offline
Citaat:
Tsu schreef:
Tong erin en go with the flow
Idd; maar niet met de wasmachine-flow...

*Mephisto, die weer eens 'I'he Profet na-aapt en vindt dat tongen met meisjes die roken niet echt smakelijk is*
Oud 14-10-2002, 22:26
Nakki
Nakki is offline
maar k probeer het gewoon eff over nieuw doe me mond wel veder open en let op me tanden...
Oud 14-10-2002, 22:58
Syrinx
Syrinx is offline
Citaat:
*RainBow* schreef:
en tja, hoe moet je zoenen... probeer t gewoon, je leert het vanzelf wel. ga in ieder geval niet als een tornado tekeer in haar mond, afschuwelijk is dat!
of zo'n bloezuiger, die meteen zijn hele hamlap naar binnen duwt *ieuw*
ook niet aan te raden
Oud 15-10-2002, 07:58
anonieme_teddybeer
anonieme_teddybeer is offline
Citaat:
hmm87 schreef:
ey ja me leeftijd in me profiel zie je goed ben 15
heb al wel een paar keer getongt maar toen had ik nogal wat alcohol op this dus al weer een tijde geleden dat ik eht gedaan heb en heb nu een vriendin joepie maar wil der wel op der bek pakken want ze mot niet denken dak preuts ben help ef please! hoe meot je begingen met tongen !?
Lekker tactisch jongen doe je goed,

je MOET nix en er zijn geen regels hoe je MOET tongen
Oud 15-10-2002, 18:09
Loezzel
Loezzel is offline
Inderdaad, hou ff op met dat kinderachtige gedoe.
Als je ruzie zoekt, doe het dan ergens anders...
Oud 15-10-2002, 18:25
Eleanor
Eleanor is offline
Citaat:
hmm87 schreef:
ef percies gevraagt wat er nou fout ging:

dan zit mijn mond in jou mond.. en dan doe je je mond weer beetje dicht en dan ga je met jou tanden om mijn mond..en omdat we dan een beetje heen en weer gaan gaat t aan de binnekant open...

Yeah.. helemaal gelijk.. nu nog in het nederlands?? Kan dat?? Sorry nie lullig bedoeld..

Maar als je der pakt moet je gewoon je lippen rustig op haar houden en je tanden buiten haar mond houden en niet er in steken en gewoon rustig aan doen en geen stapjes..!! DAS KUT..!

NOUJA VEEL PLEZIER!
Oud 26-10-2002, 16:55
Angie_
Angie_ is offline
1 tip:

GEEN FUCKING 8jes MAKEN in HAAR MOND

..zo..
Oud 26-10-2002, 18:27
Verwijderd
Oh, ik weet denk ik al wat je doet... tenminste, ik heb een ex gehad die zo zoende. Die duwde heel erg met z'n mond tegen me aan, daardoor drukken die tanden tegen je lippen/mond en dat doet idd zeer.
Je moet gewoon niet duwen, je hoofd op dezelfde plek houwen, dan moet dat lukken
Oud 27-10-2002, 16:17
Eleanor
Eleanor is offline
Citaat:
Morgan schreef:
Oh, ik weet denk ik al wat je doet... tenminste, ik heb een ex gehad die zo zoende. Die duwde heel erg met z'n mond tegen me aan, daardoor drukken die tanden tegen je lippen/mond en dat doet idd zeer.
Je moet gewoon niet duwen, je hoofd op dezelfde plek houwen, dan moet dat lukken
Had je ook last van dat hij zo erg drukde dat je nie meer kon ademde? door dat je neus in zijn wang drukte?? nouja dat had ik zo irritant ik heb het er na gewoon gezegt.. en hij heeft er echt wat van geleerd
Oud 27-10-2002, 21:00
Nakki
Nakki is offline
eys ben nu al wat veder heb nu 1 maand met der en ken het nu gewoon zonder haar mond open te hallen en this nog Fu*king lekker ook! thanx voor de tips..!
Oud 27-10-2002, 21:05
Verwijderd
owkee, mooooooi

Nou veel zoenplezier enzo

Dan ga ik dit topic nu sluiten, de beste adviezen staan er al in enzo en verder ging het soms niet echt ergens over.

xx

Alicia
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten