Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
hey ik denk reageer ook is effe op deze threat.
ik zag al staan dat je niet als een helikopter tekeer moet gaan helemaal mee eens. maar heb nog nergens zien staan dat je, je tong niet helemaal naar binnen moet duwen. (is dit dan niet zo) omdat ze dan nogal een volle mond krijgt laat maar zeggen. nou voor de rest dat met die tanden en mond volgens mij lul je maar wat want dat is echt de grootste onzin.(hoe krijg je dat voor mekaar) misschien moet je wat minder drinken ofzo of je mond open doen dat helpt ook. BTW: je was toch niet bezopen toen je deze topic opende he!! of wel soms?? |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() *Mephisto, die weer eens 'I'he Profet na-aapt en vindt dat tongen met meisjes die roken niet echt smakelijk is*
||
Citaat:
ook niet aan te raden ![]()
||
Citaat:
je MOET nix en er zijn geen regels hoe je MOET tongen
||
![]() |
Citaat:
Yeah.. helemaal gelijk.. nu nog in het nederlands?? Kan dat?? Sorry nie lullig bedoeld.. Maar als je der pakt moet je gewoon je lippen rustig op haar houden en je tanden buiten haar mond houden en niet er in steken en gewoon rustig aan doen en geen stapjes..!! DAS KUT..! NOUJA VEEL PLEZIER! ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Oh, ik weet denk ik al wat je doet... tenminste, ik heb een ex gehad die zo zoende. Die duwde heel erg met z'n mond tegen me aan, daardoor drukken die tanden tegen je lippen/mond en dat doet idd zeer.
Je moet gewoon niet duwen, je hoofd op dezelfde plek houwen, dan moet dat lukken ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |