Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-02-2002, 13:54
Verwijderd
Citaat:
Alicia Silverstone schreef:
nou, omdat iedereen (jij net ook) zegt dat mollige meisjes lekkerder zijn....

Ja wees blij, krijgen die mollige meisjes ook eens een beetje steun! Want zoals al eerder gezegd krijg je op tv alleen magere/slanke meisjes te zien, en ik denk dat als je als mager meisje in een disco staat, veel meer aandacht krijgt dan het stevigere meisje naast je (= ik dus, overkomt mij altijd en vind dit niet zo'n feest op zich).
Maar het verschilt dus blijkbaar van persoon tot persoon, want bijna iedereen die ik ken vind slankere meisjes het mooist, alleen hier hoor ik dat het ook anders kan! HOERAAA

Met citaat reageren
Oud 05-02-2002, 13:56
Verwijderd
maar ik heb dus niks tegen magere mensen hoor, zeker niet, maar ik ben gewoon blij dat het dus blijkt dat het veel jongens niet echt uitmaakt! Als we maar lief zijn jippiee
Met citaat reageren
Oud 05-02-2002, 14:04
Princess Vampiria
Princess Vampiria is offline
Nou ik antwoord even, ik ben zelf een meissie.
Als ik buiten rondkijk ben ik ook strontjaloers op meisjes die lekker strak in hun vel zitten. Meisjes die lang en slank zijn en die op elke hoek van de straat wel een jongen zouden kunnen vinden...

En dat is niet omdat het ideaalbeeld van mannen "slank" (danwelniet dun) is, maar omdat ik het zelf gewoon gigantisch mooi vind..
Mjah kweenie, ik zou als jongen zijnde ook kiezen voor een slank meisje... eerder dan voor een dik meisje. Maar dat komt omdat ik zelf slank wil zijn, zeg maar..

vage uitleg, magoe
Met citaat reageren
Oud 05-02-2002, 14:18
Marc S
Marc S is offline
Citaat:
Na ja, ik ben het er niet mee eens

Als er 1 ding is wat ik minder vind, dan is het als ze mollig of zelfs dik zijn. Maar ja, dat is gewoon een kwestie van persoonlijke voorkeur.

Ik ben zelf al (te) dun, het zou een beetje vreemd zijn als het meisje 2x zo breed is dan mij

Te dun is natuurlijk ook niet goed, maar ja :/

Eerlijk gezegd komt het erop neer dat 'normaal', dus niet mollig en ook niet superdun, het aantrekkelijkste is
Met citaat reageren
Oud 05-02-2002, 14:21
N*A*Shezbaernon
N*A*Shezbaernon is offline
Citaat:

[ Offtopic ]
Aaaah arme slanke jij
[ / Offtopic ]
Oud 05-02-2002, 16:36
Marc S
Marc S is offline
Citaat:
No_third_ch@nce schreef:
[ Offtopic ]
Aaaah arme slanke jij
[ / Offtopic ]
Nou, te slank zijn als meisje kan net zo erg voor je zelfvertrouwen zijn als te dik. Ik hoor nu nog hoe anderen over meisjes als 'strijkplank' enzo praten, denk je dat zoiets dan niet eveneens hard aankomt?
Met citaat reageren
Oud 05-02-2002, 16:41
Acorn
Acorn is offline
Ik wordt flieft op leuke meid.. dik, dun boeit nie.. ALs ze maar goed genoeg is van the inside.. snappie? ( klinkt standaard maar geldt echt bij mij..)

Acorntje..
Oud 05-02-2002, 16:44
^AmArU^
^AmArU^ is offline
als ik al naar uiterlijk kijk bij een meisje, let ik op gezicht, vooral ogen, etc. het zal me echt een worst (en nee dat is geen beeldspraak) wezen of ze dik is of dun...oei moet eten
Met citaat reageren
Oud 06-02-2002, 07:51
Verwijderd
Citaat:
No_third_ch@nce schreef:
[ Offtopic ]
Aaaah arme slanke jij
[ / Offtopic ]

ik bedoelde het écht totaal niet lullig hoor!!!
Tis ook echt niet zo dat ik superdun ben, gewoon redelijk slank. En t was al helemaaaaal niet lullig bedoeld tegenover mollige meisjes!! Ik vind zelf altijd dat mollige meiden er veel beter uitzien duss....
Ik zei het alleen maar omdat ik onzeker werd van met name als hier jongens reageren die zeggen dat ze een mollig meisje lekkerder vinden en dat ze grotere borsten mooier vinden .
Mag ik dan niet onzeker zijn omdat ik slank ben

Maar het was écht niet lullig bedoeld, duss sorry dan ofzow?

xxx

Alicia
Met citaat reageren
Oud 06-02-2002, 08:02
N*A*Shezbaernon
Citaat:
Marc S schreef:
Nou, te slank zijn als meisje kan net zo erg voor je zelfvertrouwen zijn als te dik. Ik hoor nu nog hoe anderen over meisjes als 'strijkplank' enzo praten, denk je dat zoiets dan niet eveneens hard aankomt?

Natuurlijk kan ik me wel voorstellen dat zo iets even hard aankomt, maar ik had niet echt het gevoel dat Alicia Silverstone zo mega dun zou zijn, daarom heb ik dat opmerking gemaakt ( Ik weet verder ook niet waarom ik dat denk, maar het was in ieder geval niet kwetsend bedoeld ). Sorry.
Oud 06-02-2002, 08:03
N*A*Shezbaernon
Citaat:
ik bedoelde het écht totaal niet lullig hoor!!!
Tis ook echt niet zo dat ik superdun ben, gewoon redelijk slank. En t was al helemaaaaal niet lullig bedoeld tegenover mollige meisjes!! Ik vind zelf altijd dat mollige meiden er veel beter uitzien duss....
Ik zei het alleen maar omdat ik onzeker werd van met name als hier jongens reageren die zeggen dat ze een mollig meisje lekkerder vinden en dat ze grotere borsten mooier vinden .
Mag ik dan niet onzeker zijn omdat ik slank ben

Maar het was écht niet lullig bedoeld, duss sorry dan ofzow?

xxx

Alicia

Ik weet dat je het niet lullige bedoelde, sorry voor mijn reactie, was een beetje overdreven
Oud 06-02-2002, 16:16
stella
stella is offline
Citaat:
Anesthesia schreef:
hmmm

openbaring

toch vinden vrijwel alle jongens actrices op tv en modellen heel erg mooi en aantrekkelijk

en AL nb: AL deze vrouwen hebben ondergewicht

ondergewicht = dus 'slank'

= dun
naaaaajaaaa zeg wat jij zegt slaat echt helemaal nergends op.
dus als je slank bent ben je dun en heb je ondergewicht???
als iemand gewoon lekker stevig is heeft deze toch ook niet meteen overgewicht?
wat een bullshit
Met citaat reageren
Oud 06-02-2002, 16:25
stella
stella is offline
ik denk dat conclusie is dat het echt helemaal nix uitmaakt en dat het echt aan innerlijk/uitstraling/gezicht ligt.
natuurlijk kun je je voorkeuren hebben, maar ik denk dat niet of weinig jongens een meisje zouden laten schieten die ze dus wel leuk vinden omdat ze een buikje of kippenbeentjes heeft.
en wat iedereen zegt over dat ideaalbeeld dat er in lingeriereclames allemaal mooie slanke vrouwen zonder buikje rondlopen: natúúrlijk is dat zo! veel mensen vinden een strakke buik mooier, maar weten dat heel veel meisjes dat niet hebben.
die vrouwen hebben toch ook allemaal supewitte tanden?? tewrijl heel weinig mensen dit in het echt ook hebben.
en dat dat slanke mensen het altjd makkelijker hebben vind ik bullshit.
ik ben slank, hoewel heel veel van jullie zullen zeggen DUN, en krijg nooit kritiek van jongens, maar volgends heel veel meisjes heb ik dan gelijk anorexia.
en probeer jij maar een broek te vinden dat past in de breedte.
en er wordt als je dun/slank bent veel eerder gezecht dat je ondergewicht hebt dan dat als je stevig bent overgewicht hebt.

Met citaat reageren
Oud 06-02-2002, 22:34
Blenderhead
Blenderhead is offline
Citaat:
Punker schreef:
dank je *blooos*
jouw schuld..... kan ut ook nie helpen....

moet je maar voortaan roze jas aantrekken en je skateboard ritueel verbranden... dan gaat er klein beetje perfectie af..... hou je nog 99% over

Oud 09-02-2002, 01:10
miep
miep is offline
tja fijn om te horen...
mensen vinden me slank maar ik weet zelf dondersgoed dat ik een hele lelijke dikke buik heb. ja die zie je niet in m'n kleren maar in m'n bikini... oehhh ik ga binnenkort maar weer is beginnen want ik ben zo dik in een maand geworden, en om dat er weer af te krijgen.. kan ik wel zo'n 4 maanden voor uit rekenen... m'n wintertijd is geweest ten ik ga weer lijnen.
het boeit me niet als jongens zeggen dat een beetje houvast lekker is... ik HAAT vet aan m'n lichaam!!

en ik ga voor gewone jongens... was niet de vraag maar ja ik vind magere jongens toch minder mooi en van vet houd ik gewoon niet.. van spieren wel overigens maar ook weer niet te veel of course
zoo wat ben ik pietjeprecies1
nee hoor het gaat om de uitstraling&innerlijk!

succes everyone!
Oud 09-02-2002, 10:03
Sister Bliz
Sister Bliz is offline
Fotomodel-slank vind ik niks.

Ik versta onder een goed figuur; vrouwelijk met rondingen, en dat geldt voor het hele lichaam. Mollig kan wel lief zijn, maar het is niet wat ik versta onder een mooi figuur.

Vetrollen en een te uitstekende kont vind ik ook niks.
Oud 10-02-2002, 13:15
Citaat:
Miss Quasy schreef:
Toch jammer dat het ideaalbeeld een slank meisje blijft, in elke film, tvserie, of reclamespot. Iemand in lingerie heeft nooit een vetrol of een buikje.

Ja maar wil jij dat zien als je de tv aan zet zo'n bolle trien. dat is juist het rolmodel. Ze laten je zien wat de mensen willen ZIEN niet wat ze hebben!!

Met citaat reageren
Oud 10-02-2002, 13:21
Er bestaat trouwens ook nog zoiets als VOLslank!!!!
Met citaat reageren
Oud 10-02-2002, 13:30
muckymouse
muckymouse is offline
best wel krom dat iedereen t maar goed vindt dat jongens mollig wel mooi vinden.

wat te denken van de erg dunne meisjes die wel graag dikker willen zijn, MAAR t ze niet lukt. Ik ken er een, zij is echt heel mager en dat vind ze ook niet leuk.
Oud 10-02-2002, 13:43
Verwijderd
er tussen in ongeveer....
Met citaat reageren
Oud 10-02-2002, 23:06
Verwijderd
Citaat:
Miss Quasy schreef:
Toch jammer dat het ideaalbeeld een slank meisje blijft, in elke film, tvserie, of reclamespot. Iemand in lingerie heeft nooit een vetrol of een buikje.

ja en bladen zoals de fancy,yes etc werken daar ook lekker aan mee! in al die bladen staat in de vragenrubriek met onzekere meisjes dat jongens best van een beetje meer houden terwijl het hele blad volstaat met dunne modellen!!!!! wie houdt wie nou voor de gek??? ik ben zelf lekker niet slank en ook niet dik maar ik geef toe dat je vooral in de zomer als meisje heel onzeker kunt zijn, maarja ik ken genoeg dunne jongens die niets liever willen dan wat dikker zijn. je wordt toch nooit perfect en accepteer jezelf zoals je bent, want dan ben je al een hele stap op weg naar mooi zijn!!!!!!! -x-
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten