Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Als je nog niets met elkaar hebt, zit je soms in zo'n shitty onzekerheid en dan word je sneller jaloers (tenminste: ik).
||
Verwijderd
|
Citaat:
Waarom leer ik dingen alleen op de harde manier? ![]() |
![]() |
|
Als ik een vriend heb ben ik echt ontzetten vaak jaloers. Maar 9 van de 10 keer vertel ik mezelf dan maar dat ik me niet zo moet aanstellen. De 10e keer daarentegen krijgt ie het wel te horen.
Pas als ik diegene helemaal 100% vertrouw zal ik vast niet meer jaloers zijn. maar ja 100% vertrouwen heb ik niet zo snel ![]() |
![]() |
|
neh ik word niet snel jaloers, heb teveel vertrouwen in mezelf
![]() |
![]() |
|
Ik ben eigenlijk ook helemaal niet jaloers op mijn vriend. We vertouwen elkaar volledig, we kunnen afzonderlijk van elkaar uitgaan zonder dat er"gekke" dingen gebeuren. Dat vind ik erg fijn. Vertrouwen vind ik zo wat het belangrijkste in een relatie.
Wel ben ik jaloers op alle stelletjes om mij heen als mijn vriend er niet is. Ik vind het verschrikkelijk als er allemaal stelletjes om me heen staan te kleffen, terwijl ik er alleen tussen zit. Dan wil ik ook graag met mijn vriend kunnen "pronken" . Slecht he? ![]()
||
Citaat:
![]() Bleegh zeker omdat ik m zelf al zo weinig zie.. dus niet echt tof als je dan mensen om je heen hebt die hun vriendje "zo weinig zien" terwijl ze elke dag samen op school bij elkaar zijn! Erg frustrerend.. ![]() ![]()
||
Citaat:
alles beter dan een robin jeanine hehe.. sorry moest het er hier even bij zette ![]()
||
Citaat:
k wordt snel jaloers als iemand een zuigzoen in me vriendins nek zet!! *schopt Pruttelpot* terwijl je zelf ook aan het slapen bent ook ![]() ![]()
|
bijna niet
behalve op zijn ex-en omdat zij dingen van hem weten, althans zijn lichaam, die dus niet exclusief voor mij zijn... met andere meisjes niet, ik weet hoe goed hij de sex vind namelijk ![]()
|
![]() |
Niet echt vlug eigenlijk.. Als ik iemand leuk vind en hij zoent bijv. met een ander voor mijn neus ben ik wel even jaloers.. maar verder eigenlijk niet.. Ook niet als ik een vriend heb en hij praat met andere meisjes dan zoek ik er niks achter.. Eigenlijk best wel heel sociaal van mij he
![]()
|
![]() |
Ik heb er zelf gelukkig erg weinig last van. Wel iets natuurlijk, maar dat lijkt me gezond. Wat iemand anders ook al zei, als ik een relatie heb dan ga ik er gewoon van uit dat ik de leukste ben(in haar ogen dan).
Jaloezie komt volgens mij een beetje voort uit een bepaald gebrek aan zelfvertrouwen. Als jij niet over jezelf het idee hebt dat jij de ware voor de ander bent, dan steekt jaloezie volgens mij de kop op.
|
Ik ben een jaloerse bitch... Maar volgens mij spreek ik mijn geval wel van gezonde jaloezie...
![]() *knipper knipper*
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Anouk en Danny #2 Little Phoebe | 264 | 23-07-2006 14:40 | |
Verhalen & Gedichten |
-Verhaal- Redhair | 430 | 21-09-2005 13:54 | |
Psychologie |
jaloezie Fantôme | 19 | 23-05-2004 11:39 | |
Verhalen & Gedichten |
niet zelf geschreven, maar Verwijderd | 13 | 25-03-2004 22:08 | |
Verhalen & Gedichten |
verhaaltje..zal die goed genoeg zijn voor verhalenwedstrijd... Carlie | 5 | 30-12-2003 12:56 | |
Flora & Fauna |
bomenastrologie...geloof jij het? kastdeur | 14 | 21-03-2002 20:27 |