Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-02-2002, 15:06
YoungSimba
YoungSimba is offline
Citaat:
GiFkOnIJn schreef:

God god god wat zijn we weer stoer en moeten we weer nodig de one-way-minded hetro uithangen. Stel je toch eens voor dat je er over na zou denken iets anders te doen dan normaal.
Denk voor dat je dit soort dingen zegt eerst eens even na wat een meisje bijv binnenkrijgt als ze je aan je pik aan het zuigen is.
Anala sex is niet vies, althans niet minder vies dan de rest van de sexuele handelingen. Klaar

Way to go, Konijn!

Ook al vind ik de anus en wat er uit komt zo'n beetje het enige smerige aan het menselijke lichaam...

--- intermezzo ---
De gehele 'spijsverteringsgang' is eigenlijk ruimte buiten het lichaam; je kan het zien als een open buis die aan beide kanten in verbinding staat met de buitenwereld. Alles wat eruit komt, is dan ook niet door het lichaam geproduceert, behalve dan de gal die vanuit je galblaas gedumpt wordt in je darmen. Er zit dan ook verreweg de meeste rotzooi in. Urine is bv. niets mis mee; wordt rechtstreeks uit je bloed gefilterd.
--- einde intermezzo ---

...weet ik wel dat het erg prettig is om de anus te stimuleren. En nee, je hoeft echt geen homo te zijn om dat te doen. Veel jongens vingeren zichzelf tijdens het masturberen, want dat resulteerd nu eenmaal in een geweldig orgasme (je stimuleerd de prostaat op die manier). Of het voor meiden net zo prettig is, weet ik niet.

Feit blijft natuurlijk dat je er vieze vingers van krijgt. Maar ja, even beetje zeep en warm water, en je bent ook van dat probleem af. Het is maar net of je je over het 'vieze' idee heen kan of uberhaupt wil zetten. Maar als je dat wel doet, kan je er nog veel plezier aan beleven

Simba
Oud 11-02-2002, 21:30
'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Citaat:
metalgirl schreef:
keb er met een ander nog geen ervaringen mee, maar ik heb het welles bij mezelf geprobeerd tijdens het vingeren, maar daar was ik toch nie zo heel kapot van.

You're missing out on a lot of fun .
Oud 12-02-2002, 19:05
Verwijderd
waarom vindt iedereen dit ranzig, terwijl als het over anale sex gaat reageren mensen helemaal niet zo van "gadver".

Dan denk ik: what's the big difference, liever een vinger dan een lul erin (allebei nooit gehad hoor daar niet van) dat lijkt me toch een stuk minder pijnlijk hoor!!!

kuzzies

Alicia
Met citaat reageren
Oud 13-02-2002, 08:45
Tsoenami
Tsoenami is offline
lijkt me echt niets, maar ja, ieder zijn pleziertjes zeker?
Oud 13-02-2002, 09:11
BlackMystery
BlackMystery is offline
mjah mensen doen er mee wat ze willen
maar denk niet dat ik er echt zou van genieten
dus zou het eigenlijk ook niet willen
Met citaat reageren
Oud 13-02-2002, 13:31
Erker
Erker is offline
[QUOTE]Blaise schreef:

owja: leuk feitje: Bij jongens zit de G-spot in de anus

Was wel een leuke film he, American PieII?
Oud 13-02-2002, 16:03
'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Citaat:
Blaise schreef:
owja: leuk feitje: Bij jongens zit de G-spot in de anus

[Dit bericht is aangepast door Blaise (25-01-2002).]
G-spot in de anus hè? Ligt het aan mij of is dat gewoon je prostaat? Heeft met g-spot nix te maken toch of bennik abuis?
Oud 13-02-2002, 16:07
Verwijderd
Citaat:
'I'he Prophet schreef:
G-spot in de anus hè? Ligt het aan mij of is dat gewoon je prostaat? Heeft met g-spot nix te maken toch of bennik abuis?
De prostaat werkt net zo als een G-spot/clitoris, dat idee... je schijnt er in ieder geval van te kunnen klaarkomen, maar ik kan het niet echt weten dus...
Met citaat reageren
Oud 13-02-2002, 16:09
'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Citaat:
Morgan schreef:
De prostaat werkt net zo als een G-spot/clitoris, dat idee... je schijnt er in ieder geval van te kunnen klaarkomen, maar ik kan het niet echt weten dus...
Dat het net zo werkt wil niet zeggen dat het ook een g-spot is .
Oud 13-02-2002, 16:42
Verwijderd
lijkt me niet zo heel geslaagde sexuele ervaring
Met citaat reageren
Oud 14-02-2002, 14:22
metalgirl
metalgirl is offline
Citaat:
Ulfheidin schreef:
lijkt me niet zo heel geslaagde sexuele ervaring
why not?
Oud 16-02-2002, 19:48
Verwijderd
Citaat:
'I'he Prophet schreef:
Dat het net zo werkt wil niet zeggen dat het ook een g-spot is .
Zei ik dat dan? Ik bedoelde het in ieder geval niet ~_^
Met citaat reageren
Oud 25-03-2003, 12:15
liefkindje
liefkindje is offline
oude topic omhoog gehaalt ben nl. benieuwd hoe iedereen hierover denkt. Mij lijkt het 3 keer niks maar ik krijg ook de kriebels als ik aan Anaal denk.

Ik denk dat dit allemaal voor mij niet is bedoeld ofzo
Met citaat reageren
Oud 25-03-2003, 12:27
Ellesje
Ellesje is offline
Ah bah, nee ongelooflijk ranzig...
het hoort gewoon niet...
daar is het toch niet voor
Met citaat reageren
Oud 25-03-2003, 12:54
Verwijderd
Citaat:
Ellesje schreef op 25-03-2003 @ 13:27:
Ah bah, nee ongelooflijk ranzig...
het hoort gewoon niet...
daar is het toch niet voor
Tja ..hoor je aan een oorlel te sabbelen dan?
Met citaat reageren
Oud 25-03-2003, 13:02
KiMZz
KiMZz is offline
Heb t weleens gedaan bij mijn vriend, hij vindt t heel lekker maar idd je krijgt er wel een beetje een stinkende bruine vinger van Maar ff handen wassen en t is weg...
Oud 25-03-2003, 15:30
Verwijderd
Als je niet heel nodig naar de wc moet of net bent geweest valt 't best mee met de hoeveelheid ontlasting in de anus... maar 't ruikt idd niet lekker. Mijn vriend heeft wel eens geprobeerd om mij anaal te vingeren, maar dat paste niet, dus ik weet niet wat ik er van vond. Als ik 't zelf doe vind ik er iig echt niets aan, maar m'n vriend zei dat 't voor hem wel een leuke extra is bij het masturberen. Mjah. Ik ga hem niet anaal vingeren Geen idee waarom, maar vind het toch geen fijn idee. Nouja... misschien ooit.

Overigens de mensen die zeggen dat anussen niet bedoeld zijn om sexueel te stimuleren: Misschien wel. Waarom zouden er anders mensen opgewonden van kunnen raken?
Met citaat reageren
Oud 25-03-2003, 15:47
Yamyam
Yamyam is offline
Opzich lijkt het me best opwindend, maar ik heb het er niet voor over om poep aan mijn vingers te krijgen of poep aan iemand anders' vingers.

En als reactie op mensen die roepen wat er mis is met anaal vingeren als beffen en pijpen wel oke is:

Wat heb je liever? Pis opdrinken of poep eten? Poep stinkt, poep=poep, er zijn maar weinig mensen die poep lekker vinden ruiken of zo, en het graag aan hun vingers hebben. En als je pijpt ofzo denk ik ook niet dat je echt plas aan je tong krijgt ofzo.
Nou ja, poep is gewoon een graadje erger dan plas.

Maar ja opzich vind ik de thermometer ook altijd wel leuk, of zetpillen hehe
Met citaat reageren
Oud 25-03-2003, 15:58
Verwijderd
Het lijkt mij nog steeds niks
Met citaat reageren
Oud 25-03-2003, 20:53
Severus
Severus is offline
Gatverdamme!

Ripper
Oud 25-03-2003, 21:08
-Meisje-
-Meisje- is offline
T lijkt me wel opwindend om te 'krijgen' (t is een heel gevoelig plekje he) maar kzou t nooit doen of toe laten, om de reden die hier al meerdere malen gegeven is (t geurtje)
Met citaat reageren
Oud 25-03-2003, 21:11
Carl Johnson
Carl Johnson is offline
Citaat:
The Jackal schreef op 22-01-2002 @ 21:32:
1 WOORD : GATVERDAMME !!!!!!!!!!!
Hoe kom dat in godsnaam in je hoofd?!?!!?
Jezus, wat een gedachte je hele leven zit je er uit te schijten.
En ik neem aan dat je niet IN je reet WC-Papier stopt...

Conclusie (nerd-achtig k*t woord) : Je stopt je vinger in iemands reet er zit dan allemaal SCHIJT aan BBBBBAAAAAHHHHHHHH!!!!!!!!!!

Nou ja, mijn gedachte dan hé?!
Kweenie hoe andere perverse kont vingeraars (neukers) hiervan vinden?

H E T I S V I E S !
Hahaha, sorry ik ben stoned..
Met citaat reageren
Oud 25-03-2003, 22:07
Verwijderd
Laat ik 1 misverstand uit de wereld helpen: anus vingeren wil niet zeggen dat je dat werkelijk je vinger en in hoeft te stoppen... Je kunt ook je vinger rond "het gat" laten gaan. Neem van mij aan dat vrouwen dat zeer aangenaam vinden... Althans mij sexuele partners vonden het niet erg...

Wat zitten jullie te zeiken over schijt. ALs je je pik er wel instopt? Daar komt dan toch ook shcijt aan?
Met citaat reageren
Oud 26-03-2003, 08:34
Yamyam
Yamyam is offline
Citaat:
Goes15 schreef op 25-03-2003 @ 23:07:
Laat ik 1 misverstand uit de wereld helpen: anus vingeren wil niet zeggen dat je dat werkelijk je vinger en in hoeft te stoppen... Je kunt ook je vinger rond "het gat" laten gaan. Neem van mij aan dat vrouwen dat zeer aangenaam vinden... Althans mij sexuele partners vonden het niet erg...

Wat zitten jullie te zeiken over schijt. ALs je je pik er wel instopt? Daar komt dan toch ook shcijt aan?
Daar doe je toch wel een condoom om mag ik hopen.
Met citaat reageren
Oud 26-03-2003, 12:07
Verwijderd
Nog nooit gedaan, wel eens willen doen bij mijn vriend, maar hij wilde toch niet.. Maar 't lijkt me niet vies ofzo, als je je gewoon afveegt en was kan het niet echt vies zijn, 't zal niet geheel lekker ruiken, maar je komt er echt niet met een smerige vinger uit ofzo.... tenzij de persoon dus nodig naar de wc moet...
Met citaat reageren
Oud 26-03-2003, 13:21
Verwijderd
ik heb pas gelezen owso..of bij neuken enzo kan ook...dat er 5000 zenuwuiteinden bij de vagina zitten ook bij de anus..vandaar dat sommige het lekker vinden. Zelf heb ik het niet gedaan, maar je moet geen vooroordelen hebben terwijl je dr nix van weet.

en over die poep. So What.. desnoods als je het echt wilt doe je het in het donker en dan vinger afvegen voor dat je het licht aandoet.

xx suusjuhh
Met citaat reageren
Oud 26-03-2003, 16:54
lapzwansruud
lapzwansruud is offline
Gadverdamme, ik heb 'r nog nooit van gehoord of aan gedacht.
Ik denk dat een bepaalde doelgroep met een ontzettend laag IQ egt zin krijgt
om iemand in zijn danwel haar anus te vingeren.
Dus voor mij is het niet weggelegd.
Oud 26-03-2003, 17:01
Verwijderd
Citaat:
lapzwansruud schreef op 26-03-2003 @ 17:54:
Ik denk dat bekrompenheid juist een teken is van een ontzettend laag IQ....
Met citaat reageren
Oud 26-03-2003, 17:32
Vinzz
Vinzz is offline
Citaat:
Andijvie schreef op 26-03-2003 @ 18:01:
Ik denk dat bekrompenheid juist een teken is van een ontzettend laag IQ....
idd .. zo naar die hele post kijkend lijkt het er wel op
Met citaat reageren
Oud 26-03-2003, 18:26
Drizzt
Drizzt is offline
Het lijkt mij wel wat eigenlijk
Mijn ex vond het idee alleen afstotelijk, dus heb het nog nooit in praktijk gebracht. Maar zoals hiervoor al gezegd, je hoeft je vinger er niet in te stoppen, eromheen strelen kan ook. Denk dat dat ook al opwindend is.
Met citaat reageren
Oud 26-03-2003, 18:28
liesemies
liesemies is offline
bwa likt me niet als je onder de douche staat leuk maar ff in mijn bed en dan gaan slapen nee dank u
Oud 27-03-2003, 11:22
LaY-D NiCoLe
LaY-D NiCoLe is offline
Citaat:
Goes15 schreef op 25-03-2003 @ 23:07:
ik heb dat vroeger zelf welus gedaan, erlangs strelen met natte vinger is egt wel lekker en opwindend! me vinger erin paar keer gedaan, maar cind het nouw niet zo geslaagd,

en ben 1 keer rond het gebied daar gelikt nadat we gedouched hebben, is wel opwindend

misschien dak het zelf nog keertje doe
Oud 27-03-2003, 12:50
Deathflower
Deathflower is offline
nou vond et heerlijk! mn vriend heeft et nou al een paar keer gedaan, en idd het is maar waar je open voor wilt staan. wil et trouwens niet als ik niet zeker weet dat et schoon is daar, maar anders is het echt de moeite waard om het te (laten) doen!
Oud 27-03-2003, 13:54
Evil creature
Evil creature is offline
Oke 't is wel duidelijk:

Sommigen vinden het heerlijk.
Anderen zijn er wel benieuwd naar.
Weer anderen krijgen er kotsnijgingen van.

Waarom elkaar lopen afzijken op mening.
Oud 27-03-2003, 18:17
Laïs
Laïs is offline
Citaat:
Rhinus schreef op 22-01-2002 @ 21:42:
Uit de vagina komt plas. Is dat dan ook zo GATVERDAMME !!!!!!!!!!! ?
Uit de vagina komt juist geen plas.
Jezus .
Oud 27-03-2003, 18:45
David
David is offline
het komt er wel tegenaan en of loopt erlangs :/

net zo "erg" dus als je het zo gaat bekijken..

anaal vingeren .. mmm .. nooit gebeurd bij mij .. weet niet of ik het lekker vind ,, ik sta voor alles open wat dat betreft

1 ding is zeker .. m,n vriendin spankt me hard al zou ik het proberen
Met citaat reageren
Oud 27-03-2003, 19:11
Verwijderd
jeetje hé, wat zitten hier een paar saaie en preutse mensen op het forum
Met citaat reageren
Oud 27-03-2003, 20:54
Yamyam
Yamyam is offline
Ik heb t net na t douchen ff gedaan.
Tis eigenlijk best leuk
Met citaat reageren
Oud 27-03-2003, 22:46
McCaine
McCaine is offline
Citaat:
Laïs schreef op 27-03-2003 @ 19:17:
Uit de vagina komt juist geen plas.
Jezus .
Uit dat deel van de kont ook geen schijt. Dat is namelijk de endeldarm.
Oud 27-03-2003, 22:51
Verwijderd
Ik doe aan nasaal en OORaal vingeren
Met citaat reageren
Oud 27-03-2003, 22:51
Verwijderd
je mag je vinger overal in steken.. maar ik vind in poepgaatje niet echt iets van...hey dat lijkt me geil
Met citaat reageren
Oud 27-03-2003, 22:52
MarcyMarc
MarcyMarc is offline
Doet me denken aan werken in een riool
Oud 27-03-2003, 22:52
Verwijderd
Citaat:
MarcyMarc schreef op 27-03-2003 @ 23:52:
Doet me denken aan werken in een riool
Whaha
Met citaat reageren
Oud 28-03-2003, 13:30
LaY-D NiCoLe
LaY-D NiCoLe is offline
Citaat:
Yamyam schreef op 27-03-2003 @ 21:54:
Ik heb t net na t douchen ff gedaan.
Tis eigenlijk best leuk
Oud 28-03-2003, 20:31
sinsere
sinsere is offline
Ik was er nooit zo kapot van .. maar een tijdje terug deed mijn vriend het onverwacht bij mij en het was echt heel lekker!!Andersom moet ik er nog nie echt aan denken, hoewel zijn vinger gewoon schoon was. Want daar maakt iedereen t probleem van.
Met citaat reageren
Oud 28-03-2003, 20:33
Verwijderd
Citaat:
M|ST schreef op 28-03-2003 @ 21:31:
Ik was er nooit zo kapot van .. maar een tijdje terug deed mijn vriend het onverwacht bij mij en het was echt heel lekker!!Andersom moet ik er nog nie echt aan denken, hoewel zijn vinger gewoon schoon was. Want daar maakt iedereen t probleem van.
als hij het de volgende keer weer doet, doe het dan ook bij hem!
Met citaat reageren
Oud 28-03-2003, 20:36
Evito
Evito is offline
Nog nooit gedaan. Lijkt me geil om te doen. Eng om te ontvangen.
Met citaat reageren
Oud 29-03-2003, 10:51
Somebody Special
Somebody Special is offline
Mijn vriend heeft het al meerdere malen bij mij gedaan en ik vind het mega geil!
Ik wilde het al een hele poos maar durfde het nooit omdat ik bang was dat zn vinger er niet helemaal schoon uit zou komen.
In een vrijpartij ging hij ineens me zn vinger erin, ik was doodsbenauwd maar het was heerlijk, en, niets aan de hand. Een schone, niet ruikende vinger!

Je veegt je poeperd toch gewoon goed af? Evt. nog even douchen en ervoor zorgen dat je niet hoeft te poepen of net geweest bent en er is weinig kans op een bruine vinger.
De endeldarm reinigt zichzelf namelijk.
Oud 29-03-2003, 12:10
desertrose
desertrose is offline
Eej sorry hoor, nou klink ik misschien net als die stomme kwaaie smurf, maar ik HAAT mensen die denken: uhm, nou, neuken is als een jongen met zijn penis in de vagina van een meisje gaat en dat uiteindelijk ejaculeert en dan zijn ze klaar!

NEUKEN IS VEEL EN VEEL MEER DAN DAT!

En ik bedoel niet pijpen en beffen en zo, maar bijvoorbeeld anus vingeren. De eerste keer dat er iemand een vinger in me komt stopte weet ik nog goed: ze (ja ZE ja, ik ben BISEKSUEEL) was me aant beffen en opeens voelde ik haar natte vinger in mijn anus, sorry maar ik vin het echt ZALIG! Ik heb 3 grote gaten in mijn lichaam, en die gebruik ik graag allemaal voor verschillende doeleinden! Eten, schijten, piesen, beffen, pijpen, vingeren én neuken!

Het is niet zo dat ik iemand een hele vuist erin laat stoppen, maar dat is bij mij gewoon nogal pijnlijk, maar drie vingers gaat best, een tong erin moet je ook eens proberen als je toch eens aant expirimenteren bent, want dat is heel geil en het smaakt niet eens vies! (Je stopt er toch ook een pik in trouwens, althans, ikke wel, als de condooms op zijn en ik mijn pillekes niet heb, en trouwens, das heeel lekker hoor kontneuken)

pardon, dat moes er ff uit
Oud 29-03-2003, 12:30
desertrose
desertrose is offline
Citaat:
lapzwansruud schreef op 26-03-2003 @ 17:54:
Sorry hoor, ik heb mijn IQ toevallig een keer laten testen en het is 139, voor mensen die niet weten wat dat betekend: 100 is gemiddeld. doe jij maar eens een testje! jij komt volgens mij niet hoger dan 85, wat dat betekend:
75 Dat is ongeveer de minimale score.
85 De basisschool kost u waarschijnlijk moeite.
100 De gemiddelde IQ score.
110 Een middelbare schoolopleiding moet lukken.
120 Een HBO opleiding zal wel lukken.
130 Universitair niveau.
140 Zeer intelligent.
150 Een genie.
160 Minder dan 0,5 % van de invullers scoren meer dan 160.
174 De maximale score van de meeste testen.
Ik zit dan ook op 5 VWO

Het is ontzettend opwindend om daar bezig te zijn en voor degenen die denken dat je er schijt van aan je vinger krijgt, dat is niet zo, tenzij je heel erg moet schijten of net gescheten hebt.
Het is ook heerlijk tijdens het voorspel (en voor de meisjes: voorspel? als je het met een meisje doet, laat ik zeggen, die denken daar wel aan! Sommige jongens trouwens ook, die weten wat een vrouw wil ! )
<-/zie mijn vorige bericht/

Regels voor berichten