![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
waarom vindt iedereen dit ranzig, terwijl als het over anale sex gaat reageren mensen helemaal niet zo van "gadver".
![]() Dan denk ik: what's the big difference, liever een vinger dan een lul erin (allebei nooit gehad hoor daar niet van) dat lijkt me toch een stuk minder pijnlijk hoor!!! kuzzies Alicia |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
Als je niet heel nodig naar de wc moet of net bent geweest valt 't best mee met de hoeveelheid ontlasting in de anus... maar 't ruikt idd niet lekker
![]() ![]() ![]() ![]() Overigens de mensen die zeggen dat anussen niet bedoeld zijn om sexueel te stimuleren: Misschien wel. Waarom zouden er anders mensen opgewonden van kunnen raken? |
![]() |
|
![]() |
Opzich lijkt het me best opwindend, maar ik heb het er niet voor over om poep aan mijn vingers te krijgen of poep aan iemand anders' vingers.
En als reactie op mensen die roepen wat er mis is met anaal vingeren als beffen en pijpen wel oke is: Wat heb je liever? Pis opdrinken of poep eten? Poep stinkt, poep=poep, er zijn maar weinig mensen die poep lekker vinden ruiken of zo, en het graag aan hun vingers hebben. En als je pijpt ofzo denk ik ook niet dat je echt plas aan je tong krijgt ofzo. Nou ja, poep is gewoon een graadje erger dan plas. Maar ja opzich vind ik de thermometer ook altijd wel leuk, of zetpillen hehe ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Laat ik 1 misverstand uit de wereld helpen: anus vingeren wil niet zeggen dat je dat werkelijk je vinger en in hoeft te stoppen... Je kunt ook je vinger rond "het gat" laten gaan. Neem van mij aan dat vrouwen dat zeer aangenaam vinden... Althans mij sexuele partners vonden het niet erg...
![]() Wat zitten jullie te zeiken over schijt. ALs je je pik er wel instopt? Daar komt dan toch ook shcijt aan? |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Nog nooit gedaan, wel eens willen doen bij mijn vriend, maar hij wilde toch niet.. Maar 't lijkt me niet vies ofzo, als je je gewoon afveegt en was kan het niet echt vies zijn, 't zal niet geheel lekker ruiken, maar je komt er echt niet met een smerige vinger uit ofzo.... tenzij de persoon dus nodig naar de wc moet...
|
![]() |
|
Verwijderd
|
ik heb pas gelezen owso..of bij neuken enzo kan ook...dat er 5000 zenuwuiteinden bij de vagina zitten ook bij de anus..vandaar dat sommige het lekker vinden. Zelf heb ik het niet gedaan, maar je moet geen vooroordelen hebben terwijl je dr nix van weet.
en over die poep. So What.. desnoods als je het echt wilt doe je het in het donker en dan vinger afvegen voor dat je het licht aandoet. xx suusjuhh |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
en ben 1 keer rond het gebied daar gelikt nadat we gedouched hebben, is wel opwindend ![]() misschien dak het zelf nog keertje doe
|
![]() |
nou vond et heerlijk! mn vriend heeft et nou al een paar keer gedaan, en idd het is maar waar je open voor wilt staan. wil et trouwens niet als ik niet zeker weet dat et schoon is daar, maar anders is het echt de moeite waard om het te (laten) doen!
|
het komt er wel tegenaan en of loopt erlangs :/
net zo "erg" dus als je het zo gaat bekijken.. anaal vingeren .. mmm .. nooit gebeurd bij mij .. weet niet of ik het lekker vind ,, ik sta voor alles open wat dat betreft ![]() 1 ding is zeker .. m,n vriendin spankt me hard al zou ik het proberen |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Mijn vriend heeft het al meerdere malen bij mij gedaan en ik vind het mega geil!
Ik wilde het al een hele poos maar durfde het nooit omdat ik bang was dat zn vinger er niet helemaal schoon uit zou komen. In een vrijpartij ging hij ineens me zn vinger erin, ik was doodsbenauwd maar het was heerlijk, en, niets aan de hand. Een schone, niet ruikende vinger! Je veegt je poeperd toch gewoon goed af? Evt. nog even douchen en ervoor zorgen dat je niet hoeft te poepen of net geweest bent en er is weinig kans op een bruine vinger. De endeldarm reinigt zichzelf namelijk.
|
![]() |
Eej sorry hoor, nou klink ik misschien net als die stomme kwaaie smurf, maar ik HAAT mensen die denken: uhm, nou, neuken is als een jongen met zijn penis in de vagina van een meisje gaat en dat uiteindelijk ejaculeert en dan zijn ze klaar!
NEUKEN IS VEEL EN VEEL MEER DAN DAT! En ik bedoel niet pijpen en beffen en zo, maar bijvoorbeeld anus vingeren. De eerste keer dat er iemand een vinger in me komt stopte weet ik nog goed: ze (ja ZE ja, ik ben BISEKSUEEL) was me aant beffen en opeens voelde ik haar natte vinger in mijn anus, sorry maar ik vin het echt ZALIG! Ik heb 3 grote gaten in mijn lichaam, en die gebruik ik graag allemaal voor verschillende doeleinden! Eten, schijten, piesen, beffen, pijpen, vingeren én neuken! Het is niet zo dat ik iemand een hele vuist erin laat stoppen, maar dat is bij mij gewoon nogal pijnlijk, maar drie vingers gaat best, een tong erin moet je ook eens proberen als je toch eens aant expirimenteren bent, want dat is heel geil en het smaakt niet eens vies! (Je stopt er toch ook een pik in trouwens, althans, ikke wel, als de condooms op zijn en ik mijn pillekes niet heb, en trouwens, das heeel lekker hoor kontneuken) pardon, dat moes er ff uit
||
![]() |
Citaat:
75 Dat is ongeveer de minimale score. 85 De basisschool kost u waarschijnlijk moeite. 100 De gemiddelde IQ score. 110 Een middelbare schoolopleiding moet lukken. 120 Een HBO opleiding zal wel lukken. 130 Universitair niveau. 140 Zeer intelligent. 150 Een genie. 160 Minder dan 0,5 % van de invullers scoren meer dan 160. 174 De maximale score van de meeste testen. Ik zit dan ook op 5 VWO Het is ontzettend opwindend om daar bezig te zijn en voor degenen die denken dat je er schijt van aan je vinger krijgt, dat is niet zo, tenzij je heel erg moet schijten of net gescheten hebt. Het is ook heerlijk tijdens het voorspel ![]() ![]() ![]() <-/zie mijn vorige bericht/
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
Vinger in kont (vies) Anoniem159753 | 10 | 02-12-2014 00:15 | |
Seksualiteit |
anus spoekie398 | 5 | 25-04-2012 22:55 | |
Seksualiteit |
vinger in anus Sutreb | 64 | 13-12-2004 15:28 | |
Seksualiteit |