Advertentie | |
|
![]() |
||||
Citaat:
![]() Citaat:
Tegen het "blok" van de Italianen, Duitsers,... was niets te doen. Als er in een der welke wedstrijd zo'n blokken zijn dan is er ongeveer altijd een "massaspurt". Alleen als er heel hoge bergen zijn, waar een sprinter niet over geraakt. Alhoewel dat Zabel er ook nogal redelijk overgeraakt. Citaat:
|||
Citaat:
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
Ik vind dat alleen mar klagen over het parcours een beetje te makkelijk gezocht is. ook dankzij de laffe en soms vreemde houdingen van enkele ploegen is het tot een sprint gekomen. Zoals Dierickxsens zei: 'de helft van Europa reed voor Italie'.
En gelijk heeft ie: waarom rijden de Polen in godsnaam in dienst voor de sprinters?? En ik moet zeggen dat de Nederlanders ook al ni te veel hebben geprobeerd. De Belgen zijn bijna de enigen die iets probeerden te forceren tegen het sterke Italiaanse blok, maar alleen sta je natuurlijk niet sterk. Toch chapeau aan Museeuw, Van Peteghem voor de aanvallen, anders was de koers nog veel saaier geweest !
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Welke ploeg vond jij laf en vreemd? Ik neem aan ploegen die Italië hielpen? Of vond jij de houding van de Nederlanders en de Belgen laf? Toch niet van de Duitser, Spanjaarden, Australiërs en de Italianen zelf, want het was logisch dat die hun koers afstemden op hun sprinter.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() maaar je hebt ook wel egale curbstnes, dus zal dat daar op zolder wel zijn ![]() offtopic ![]() |
![]() |
|
![]() |
Boogie, de polen bvb hadden geen enkele reden om voor de sprint te gaan.
En vreselijke fout, dat de nederlanders vaker gedemarreerd hebben dan de belgen, kan ik niet beamen hoor.In de beslissende ronden hebben oa Museeuw en V. Peteghem er nog voor gegaan, doch tevergeefs. Nu ja in de print zelf was Cipo wel oppermachtig.
|
![]() |
Tofke_H, dat de sprinters ook een kans moeten krijgen? mwah, het wk is (hoop ik) bedoeld voor de allerbeste en compleetste renners, en daar reken ik de sprinters niet toe. Je gaat toch ook niet de hele tour de france een keertje helemaal vlak doen, zodat een sprinter die ook is kan winnen? de zabels, mcewens, cippolinis etc. moeten maar gewoon wat sterker worden en niet zich de hele dag verstoppen in t peloton en de laatste kilometer kunnen knallen. Dat is een specialiteit, ok, maar als ze echt tot de grootsten willen worden gerekend moeten ze gewoon completer worden, zoals freire bijvoorbeeld.
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Vrije tijd |
Het jaar 2002 in beeld met foto's Verwijderd | 26 | 05-01-2003 18:18 | |
Vrije tijd |