![]() |
||
![]() |
Citaat:
kijk je hebt wel rubbertje om en volgens vrienden is wel lekker hoor maar toch het idee... ach mischien probeer ik wel een x je moet alles een x egdaan hebben vind ik |
![]() |
|
![]() |
Ik heb een keer seks gehad toen ik ongesteld was, het was echt een zooi, we hadden er niets onder en heb maar tegen mn moeder gezegt dat ik doorgelekt was! het voelde gewoon goed dus volgende keer maar iets eronder. Vingeren of oraal> alleen clit stimuleren met tong dan< is geen probleem
groetjes |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|
wel gedaan, tjah als je zin hebt........
wel een beetje een zooitje,maarja laatst dacht ik dat ik niet meer ongie was, die hele dag niet meer gebloed, sex gehad-->kwartiertjena de sex--> veeeeeeeeel bloed! poe heej haha voor de rest doen we het alleen in de lichte dagen en met condoom! kussies my baby
|
![]() |
Wij doen dat nooit, maar dat komt omdat ik dat niet wil. Ik heb er dan nooit zin in, al dat gedoe en die zooi die erbij komt kijken. Nee bedankt. Ik ben trouwens bijna ongesteld, ik slik heel vaak door. Dan plan ik mijn ongesteldheid zo dat het in een week is dat ik hem niet veel zie.
|
![]() |
|
[COLOR=blue][B]ik heb men meisje gevingerd toen ze ongesteld was.ze had wel haar slip nog aan dus meer gestreeld over de slip.maar ze was toch klaargekome dus kdenk niet dat het minder fijn is als ge als meisje ongesteld zijt.
||
Citaat:
Ikzelf heb altijd nogal open relaties, kan meestal met men partners praten terwijl ze met deur open op wc zitten, douche er altijd samen mee en ze blijven hier regelmatig een maandje ofzo logeren -> wel dan leer je daar echt wel mee leven (eigelijk ervoor ook al, maarja das persoonlijk he). Elk meisje maakt het mee, en we leven niet in Afrika waar je uit het dorp verbannen word als je "onrein" bent.... Het is volkomen natuurlijk, en ja de ene keer ruikt het slechter dan de andere, het kan er niet zo smakelijk uitzien... ALs je er echt niet tegen kan, ga dan onder de douche, dan wast het weg voor het min of meer zichtbaar is, of gebruik zo'n reiniginsmiddeltje "voor vrouwelijke hygiëne" (ben de naam kwijt), bij vele meisjes blijft het bloed een kwartier tot half uurtje weg na gebruik van dit middel. Eens je je afkeer overwonnen hebt en inziet dat het volkomen normaal is, zou ik zeggen dat tenminste iedereen het een keer moet geprobeerd hebben.... |
![]() |
|
het is wel is gebeurt dat zij dacht dat het voorbij was en dat dat niet zo bleek te zijn wat inhield plas bloed op het bed en alles een beetje rood..
Zij vond het erg vervelend maar ik zat er eigenlijk zelf niet zo mee... een nieuw hoeslakentje en een beetje water een tis allemaal zo weer schoon.. maarja als zij niet wil houdt het op...
||||
Citaat:
![]() Citaat:
![]() Citaat:
Het maakt me zelf niet zoveel uit. Heb het laatste gedaan onder het motto dat je alles toch een keer gedaan moet hebben. (Dat is wel een gevaarlijke uitspraak trouwens. ![]() ![]()
||
Citaat:
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Ik dacht dat alle jongens zo gek van seks waren dat het ze niet uitmaakte, maar het valt tegen. ![]() |
![]() |
|
Hmm vingeren met tampon dan...
Njah ik doe helemaal niks als ik ongesteld ben, echt een ranzig idee!! En ik denk dat jongens dat net zo goed vinden. Als je de rollen omkeert, dus als een jongen "ongesteld" zou worden en met je naar bed zou willen zou je t als meisje dan niet vies vinden? Ik wel!!
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
maarja aangezien zij (kimmetjeluvsya=-mijn vriendin) niet wil houd het op he ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
sluit ik me helemaal bij aan+ nah die 4 5 dagen is de sex ook heus wel lekker eant dan heb je het gemist.:-) ten 2e vingeren en beffen met tampon in?? kga niet iets beffen waar een touwtje uitsteeks ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Nee met tampon lijkt me idd niet aan te bevelen, dan ram je gewoon een prop watten bij haar naar binnen. En maar vissen naar dat touwtje daarna. ![]()
||
Citaat:
|
Hmz jah ik weet nie waar dat stukje over ging want kan nie alles lezen... maar ik vroeg me ook iets af... Ik ben dan al meer dan een jaar aan de pil, maar nooit iemand gevraagd:
Als je strip pillen op is en je dus ongesteld moet worden, kun je dan zwanger raken? Als je een week later weer de pil inneemt dan?
||
Citaat:
je bent alle dagen van het jaar volledig veilig... (zolang je de pil slikt...)
|
Ik bedoel die week dat je bent gestopt...
Kijk ik heb gisteravond de laatste pil ingenomen... Dinsdag ongeveer word ik dus ongesteld maar in die tussentijd kan ik dan lijkt mij wel zwanger worden... Anyway niet dat dat ooit zo is geweest magoed
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Je kunt ook niet ongesteld worden ín het zwembad vanwege de druk van het water. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
pil.. en ongesteld zijn ikweetgeennaam | 3 | 11-08-2007 18:33 | |
Liefde & Relatie |
Onregelmatig ongesteld ondanks de pil Laudate Dominum | 9 | 07-01-2006 22:26 | |
Seksualiteit |
Wel of Niet Bevredigen hans2 | 38 | 14-11-2005 20:42 | |
Seksualiteit |
sex tijdens menstruatie hetisgoedmetjou | 80 | 29-10-2005 13:35 | |
Seksualiteit |
Sex tijdens "die" periode miekmuis | 86 | 15-01-2004 20:20 | |
Seksualiteit |
sex tijdens ..... goale | 45 | 20-06-2003 14:33 |