Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Flora & Fauna
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-11-2002, 14:49
N*A*Shezbaernon.temp
N*A*Shezbaernon.temp is offline

Das' February, de merrie waar ik het meest van hield, en die dood is gegaan omdat mijn ouders zich niet aan hun beloftes houden.

En dat is mijn allerliefste
Oud 18-11-2002, 14:57
Shibby
Shibby is offline
Citaat:
StefanLovertje schreef:

dit is silvano, en is 3 en een half en hier hang ik er voor het eerst op.. 't was niet zo 'n succes maar inmiddels kan ik er super op stappen draven en galoperen. en hij gaat het maken hoor (heeft heel goed springbloed, afstamming van murano, die loopt internationaal) en als ie goed springbloed heeft kan ie ook super dressuren. wat ik wel al gemerkt heb want hij is nu 2 maanden onder het zadel en ik kan zo in een b proefje ongeveer.. 't is ech een lieverd..
Sohee nu al een b proefje
just teasing
Oud 18-11-2002, 18:27
DarkCat
DarkCat is offline
Citaat:
Folklore schreef:
Ik vind katachtige ook wel mooi, maar dan geen huisdieren.
Zoals bijv. de Lynx.
Lynxen zijn cool. Ik heb tijdenlang op internet Lynxy geheten

Oud 20-11-2002, 13:03
DarkCat
DarkCat is offline
Citaat:
benchMarc schreef:
Alle honden vind ik gaaf.
Alle honden vind ik eng.. alles wat blaft en tanden heeft.. maar als ik eenmaal aan een hond gewend ben, gaat het meestal prima..
Oud 20-11-2002, 13:41
Eendje
Eendje is offline
Citaat:
Folklore schreef:
Ik denk dat als je ze in het wild tegen komt. Dat ze wel wat beters te doen hebben dan je aan te vallen. Of je moet de Lynx achterna gaan, want als dieren zich in het nauw gedreven voelen, vallen ze aan.
Die beesten zijn eerder bang van jouw.
En idd ze zijn niet zo groot het is ook maar een foto, daarop kan je het niet zien hoe groot het is.

Dus maak je niet druk, je komt ze toch hier niet tegen
*oef, eendje voelt zich weer heel wat veiliger...weet je zeker dat ze geen eendjes aanvallen? *
Oud 20-11-2002, 14:12
BARON
BARON is offline
ik ben een absolute kattenliefhebber, maar ik ben helaas niet in staat om een foto van onze katten te plaatsen.
Met citaat reageren
Oud 25-11-2002, 11:52
Verwijderd
Citaat:
DarkCat schreef:
Alle honden vind ik eng.. alles wat blaft en tanden heeft.. maar als ik eenmaal aan een hond gewend ben, gaat het meestal prima..
Wat vind je eng aan honden dan?
Met citaat reageren
Oud 25-11-2002, 12:33
Eendje
Eendje is offline
Citaat:
tomtommertje schreef:
Wat vind je eng aan honden dan?
ze renne altijd achter je aan misschien? ben nie echt bang voor ze maar mijn ervaringen met honde zijn niet echt super...

khou veeeel meer van poesjes die zijn veel liever
Oud 25-11-2002, 13:19
Blisz
Blisz is offline
Citaat:
DarkCat schreef:
Beautiful..

Tot nu toe had iedereen het over zijn eigen dieren, niet over dieren in het algemeen..

Hier, dit vind ik echt zwaar mooie katten:

...in ieder geval mooier dan deze man:

(ik snap niet waarom mensen de neiging hebben katten te fotograferen op lappen felgekleurde glimmende stof. Het zijn katten, geen oorbellen)
daar hebben wij der 4 van

KuzZzZz.....
Oud 06-12-2002, 20:22
Eend
Eend is offline
Mensen die de discussie over de slofteugel hadden bedank ik hier ff Ik rij namelijk tegenwoordig op een heel jong manege paard, dat nog niet goed in de groep mee kan galoperen omdat ze te snel en te haastig loopt.
Ze heeft wel een martingaal, dus haar hoofd in de lucht gooien kan ze iig niet.
Maar ze hangt wel enorm op het bit, dat is echt niet normaal meer. De eerste keer dat ik op haar had gereden, hadden we in de les iets te lang op de rechterhand gereden en toen had ik helemaal spierpijn in mn arm de dag daarna
Maar die tips over dat toegeven van de teugel en dat balkjes lopen is wel een goeie. Want balans heeft ze idd weinig Ze vliegt de bocht om en zo.
Ze moet echt goed rustig kunnen zitten om haar echt goed te kunnen rijden. Ik kan dat wel redelijk gelukkig, maar de eerste keer dat je op haar zit en ze is fris is het toch wel ff wennen, hehe

Ook moest ik maandag oefenen met achterwaards, dat kan ze ook nog niet. Nu moest ik haar in de hoek zetten met haar neus en achterwaards duwen (wel met de juiste hulpen en zo) zodat ze het beter aan zou leren, dan dat er dadelijk een ander persoon op haar zit en haar net zo lang naar achtere trekt, totdat beest helemaal pijn in zn mond krijgt en zo

En ondanks alles is het een geweldig paard! Moest ik ook even kwijt
Oud 09-12-2002, 16:55
MieX
MieX is offline
Mijn favo dier is me eigen kat, heb nu geen foto maar zal even een beschrijviing geven:

Mijn kat heet Nero (heeft mn pa bedacht..) is 15 jaar oud en nog steeds springlevend. Hij is zwart met hier en daar nogal wat grijze haren (katten worden dus ook grijs!), een witte vlek op z'n achterpoot en één spierwitte snorhaar

Tis gewoon een hartstikke lief beestje, doet geen vlieg kwaad en doet niets liever dan de hele dag als een ouwe opa op de bank liggen
Oud 09-12-2002, 18:04
*Fallen_Tear*
*Fallen_Tear* is offline
Ok jullie vragen er om

Luna met 6 kittens

2 dagen oud:

^ 3 dagen oud

De mama poes zelf:

12 dagen:

Ze zijn vandaag precies 2 weken. Het zijn er 6, 2 chocjes en 4 bruine
Oud 10-12-2002, 18:02
N*A*Shezbaernon.temp
N*A*Shezbaernon.temp is offline
Citaat:
*Fallen_Tear* schreef:
Foto' s
Aaaaaaaaaah die zijn LIEEEF

Die pootjes ... ( ja ja, ben gek van katten )
Oud 11-12-2002, 21:16
Eend
Eend is offline
liiiiiieeeeeevvvvvvvvv!!!!!!!!!!!!!!!!!
Oud 11-12-2002, 22:29
Verwijderd

Omdat ik geen foto kon vinden van het specifieke Nijlpaard dat ik bedoel, dan maar een foto van gewoon een Nijlpaard.

Maar mijn lievelingsdier is Tanja, het Nijlpaard in Artis. Ik kan uuuren naar haar staan kijken, mensen vatten dit echt niet aan me. Door haar ben ik nijlpaarden gaan sparen en heb ik sowieso een fascinatie gekregen voor deze dieren. Ik weet verder niet veel over dr, behalve dat ik heel blij wordt als ik haar zie of aan haar denk. Positief is dat Artis het Nijlpaardenhok gaat uitbreiden, negatief is dat ze denken dat Tanja dit niet zal overleven
Met citaat reageren
Oud 12-12-2002, 07:05
Verwijderd
Die katjes met een tongetje uit hun mond. Idd super lief.

Btw mijn eigen katten zijn mijn favoriete dieren (katten in het algemeen ook, dus wat kan je dan beter posten dan een foto van je eigen katten? ).
Met citaat reageren
Oud 12-12-2002, 08:35
The Stray Wolf
The Stray Wolf is offline
Citaat:
benchMarc schreef:
Die zijn gaaf
Nah, Saarloos wolfshonden zijn zo mak als ik weet niet wat. Als je echt een fan bent van honden en dan ook een beetje felle honden, dan kun je je beter omkijken naar de Tsjechische wolfshond. Die heeft het karakter van een Duitse herder en de kracht van een wolf
Oud 12-12-2002, 15:01
BARON
BARON is offline
check deze site 'ns: www.bonsaikitten.com

gaat ook over katten

Is dit serieus?
Met citaat reageren
Oud 12-12-2002, 16:25
Verwijderd
Citaat:
BARON schreef:
check deze site 'ns: www.bonsaikitten.com

gaat ook over katten

Is dit serieus?
Nee.. is al eens rondgeweest via e-mail, en tis gewoon een zieke grap..
Met citaat reageren
Oud 13-12-2002, 11:23
Verwijderd

Dit is mijn lieftallige hond Bijke, zie ook avatar
Het is een Kooikerhondje en het is een eigenwijs beest en eigenlijk is ie ook heel gemeen want hij (zij eigenlijk) komt alleen naar me toe als ik iets aan het eten ben...of ze gaat expres zich wel door onbekende mensen laten aaien om mij te pesten.. *gefrustreerd*

Eigenlijk vind ik een Pekinees zwaar cool
omfg: deze is echt gaaaaaaaaaaf ...
Met citaat reageren
Oud 13-12-2002, 11:48
The Stray Wolf
The Stray Wolf is offline
De tervuerense herder

Foto van 1 of andere pup:

Nog een pup:

2 oudere Tervueren:

Zijn ze niet schattig?

Er zijn ook foto's van Tervueren die bezig zijn met IPO3 en Ring3, maar dan vinden jullie ze niet meer lief ben ik bang
Oud 13-12-2002, 15:17
murwari
murwari is offline

[IMG]http://forum.scholieren.com/fotoboek/fotos/3170.jpg[/IMG]
Zeehonden zijn lief, ik heb er zelf wel een maar die weigerde eerst op het forum gepost te worden. Hij is bang uit gelachten te worden omwille van zijn pluche plukken Hij noemt Igo houdt van sla en is bijna 1.5 jaar. De onderste foto is Igo echt, alleen is hier hier nog in de kerstsfeer van vorig jaar. Ondertussen is hij niet veel veranderd, alleen heeft hij een nieuwe hobbie: zwemmen. Waardoor ie er wel mooi wit uitziet.

[IMG]http://forum.scholieren.com/fotoboek/fotos/3169.jpg[/IMG]

Dit is bas, mijn eigen poes een hele lieve poes. Hij houdt van koekjes en slapen. Een visje om aan te likken vind hij ook wel eens leuk. Hij is goed bevriend met Igo.

Laatst gewijzigd op 13-12-2002 om 15:21.
Met citaat reageren
Oud 14-12-2002, 13:13
MissEvil
MissEvil is offline
Oud 15-12-2002, 20:28
-L4rs-
-L4rs- is offline

Dat is mijn hondje
Oud 15-12-2002, 21:02
DutchGirl
DutchGirl is offline
Mijn nieuw ratje: Storm

**VERLIEFD **
Oud 16-12-2002, 15:17
MissEvil
MissEvil is offline
zo'n hondje zou ik echt nog heel graag willen..mag alleen niet
het is trouwens een dwergkees, ziijn niet echt mooie foto's ik heb wel eens leukere gezien maar kan ik niet meer vinden...
ahh die lieve pluizenbolletjes *zucht*

Oud 17-12-2002, 12:28
Kimmyrockz
Kimmyrockz is offline
Citaat:
poecilotheria schreef:
Poecilotheria ornata (fringed ornamental)
(foto komt van: www.bighairyspiders.com)
bovenkant:

onderkant:

De poecilotheria ornata is een boom bewonende spinnensoort,
en is ontdekt door Pocock in 1899.
deze soort wordt +/- 7 cm (lichaam) en het is een snelle groeier.
Ze zijn prachtig getekend in verschillende tinten bruin, de onderkant van de twee voorste pootparen citroengeel.
Ze komen uit India en leven daar in holtes van doden bomen.
Daardoor worden de poecilotheria's ook misschien in de Cite's lijsten opgenomen omdat de doden bomen worden gekapt en daardoor onbewust de leefomgeving van de poecilotheria's weggenomen wordt.

Het zijn zeer snelle spinnen en matig agressief daarbij hebben ze behoorlijk sterk gif dus niet bepaald de ideale beginnerspin.

Als behuizing moet een bak van 30x30x40cm (lxbxh) ruim
voldoende zijn zoals bij alle boomspinnen is de hoogte van belang.
Geef ze voldoende klimmogelijkheden doormiddel van een paar takken of een stronkje en in een hoek een stukje boomschors om een schuilplaats achter te maken.
Als bodembedekking +/- 5 cm turfstrooisel (iets anders kan natuurlijk ook).
De luchtvochtigheid moet rond de 70/80 % hangen en de temperatuur rond de 24/26 graden Celsius.

ik heb nu 6 van deze diertjes en nog een bult meer uit hetzelfde genus, het is ook niet voor niks mijn lievelingsgenus....

Al met al is het een prachtige spin!!
Maar geen beginnerspin hij is echt razendsnel en zijn gif is ook niet alles!

Groet Rob
wauw dies mooi!
Reageren

Regels voor berichten