Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
![]() khou veeeel meer van poesjes ![]() ![]()
||
Citaat:
![]() KuzZzZz.....
|
Mensen die de discussie over de slofteugel hadden bedank ik hier ff
![]() Ze heeft wel een martingaal, dus haar hoofd in de lucht gooien kan ze iig niet. Maar ze hangt wel enorm op het bit, dat is echt niet normaal meer. De eerste keer dat ik op haar had gereden, hadden we in de les iets te lang op de rechterhand gereden en toen had ik helemaal spierpijn in mn arm de dag daarna ![]() Maar die tips over dat toegeven van de teugel en dat balkjes lopen is wel een goeie. Want balans heeft ze idd weinig ![]() Ze moet echt goed rustig kunnen zitten om haar echt goed te kunnen rijden. Ik kan dat wel redelijk gelukkig, maar de eerste keer dat je op haar zit en ze is fris is het toch wel ff wennen, hehe ![]() Ook moest ik maandag oefenen met achterwaards, dat kan ze ook nog niet. Nu moest ik haar in de hoek zetten met haar neus en achterwaards duwen (wel met de juiste hulpen en zo) zodat ze het beter aan zou leren, dan dat er dadelijk een ander persoon op haar zit en haar net zo lang naar achtere trekt, totdat beest helemaal pijn in zn mond krijgt en zo ![]() En ondanks alles is het een geweldig paard! ![]() ![]()
|
Mijn favo dier is me eigen kat, heb nu geen foto maar zal even een beschrijviing geven:
Mijn kat heet Nero (heeft mn pa bedacht..) is 15 jaar oud en nog steeds springlevend. Hij is zwart met hier en daar nogal wat grijze haren (katten worden dus ook grijs!), een witte vlek op z'n achterpoot en één spierwitte snorhaar Tis gewoon een hartstikke lief beestje, doet geen vlieg kwaad en doet niets liever dan de hele dag als een ouwe opa op de bank liggen ![]()
|
Verwijderd
|
![]() Omdat ik geen foto kon vinden van het specifieke Nijlpaard dat ik bedoel, dan maar een foto van gewoon een Nijlpaard. Maar mijn lievelingsdier is Tanja, het Nijlpaard in Artis. Ik kan uuuren naar haar staan kijken, mensen vatten dit echt niet aan me. Door haar ben ik nijlpaarden gaan sparen en heb ik sowieso een fascinatie gekregen voor deze dieren. Ik weet verder niet veel over dr, behalve dat ik heel blij wordt als ik haar zie of aan haar denk. Positief is dat Artis het Nijlpaardenhok gaat uitbreiden, negatief is dat ze denken dat Tanja dit niet zal overleven ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Dit is mijn lieftallige hond Bijke, zie ook avatar ![]() Het is een Kooikerhondje en het is een eigenwijs beest en eigenlijk is ie ook heel gemeen want hij (zij eigenlijk) komt alleen naar me toe als ik iets aan het eten ben...of ze gaat expres zich wel door onbekende mensen laten aaien om mij te pesten.. ![]() ![]() ![]() Eigenlijk vind ik een Pekinees zwaar cool ![]() omfg: deze is echt gaaaaaaaaaaf ![]() ![]() |
![]() |
|
De tervuerense herder
Foto van 1 of andere pup: ![]() Nog een pup: ![]() 2 oudere Tervueren: ![]() Zijn ze niet schattig? ![]() Er zijn ook foto's van Tervueren die bezig zijn met IPO3 en Ring3, maar dan vinden jullie ze niet meer lief ben ik bang ![]()
|
![]() ![]() [IMG]http://forum.scholieren.com/fotoboek/fotos/3170.jpg[/IMG] Zeehonden zijn lief, ik heb er zelf wel een maar die weigerde eerst op het forum gepost te worden. Hij is bang uit gelachten te worden omwille van zijn pluche plukken ![]() [IMG]http://forum.scholieren.com/fotoboek/fotos/3169.jpg[/IMG] Dit is bas, mijn eigen poes een hele lieve poes. Hij houdt van koekjes en slapen. Een visje om aan te likken vind hij ook wel eens leuk. Hij is goed bevriend met Igo.
Laatst gewijzigd op 13-12-2002 om 15:21. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
|