Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
jaah, 2 keer nu, of omdat ze d88 dak geen 16 was (snap da nie want ben nog nooit geweigerd op een zaterdag als de minimum leeftijd 18 is), maar ik denk omdat ze iedereen teon gingen controleren en ja wie heeft er dan juist die ene avond der legitimatie vergeten ... moi. Lullig is da wel als je fiets vaststaat aan die van je vriendin en je vriendin al wel binnen is want die was zo slim om haar legitimatie wel mee te nemen. Ja en dan kan je nie naar huis om je legitimatie te halen
![]() ![]() ![]()
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
je bent zelf ook een opschepper ![]() |
![]() |
|
![]() |
je weigert mensen op grond van hun kleding omdat je bepaalde groepen niet binnen wil hebben, die graag stampij maken
in principe worden die regels opgevolgd maar het is ter beoordeling van het veiligheidspersoneel ofdat net diegene er wel of niet inmag als je bekend bent of met een groep met de rest wel goed gekleedden bent kom je sneller binnen omdat de kans klein is dat jij stampij gaat maken en voor de rest over het deurbeleid 1 simpele regel "don't mess with security" dan komt het meestal wel goed ben zelf nooit geweigerd ga ook nauwelijks uit naar plaatsen met deurbeleid en anders lijk ik toch een jaar of 4 ouder ![]()
||
Citaat:
![]() deze schoenen aan heb, omdat het zou uitlokken, en dat het wapens zijn, ok ik kan er iemand mee sgoppen maar dat kan ik anders ook maar weigeren op sportschoenen vindt ik gelul
|
Weigeren op sportschoenen gebeurt soms wel.
Zelf ben ik 3 week geleden geweigerd omdat ik een geel vest van Puma aan had de beveileging vond het een trainingsjas en dat mocht niet samen met een andere kerel die ik wel ken hij had ook zo'n ding aan. En paar dagen later ging ik foto's kijken van die discotheek zag een een gozer erop staan met precies zo'n vest aan als ik heb. ![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
Hehe, ik snap het wel.
Niet alle uitsmijters maken ook gebruik van hun ‘macht’. Maar in een aantal café’s is het gewoon zo dat uitsmijters seksistische opmerkingen maken tegen je vriendin terwijl je er naast staat. Natuurlijk scheelt het als je gewoon vriendelijk binnen komt lopen en eventjes knikt, maar sommige uitsmijters kunnen me aardig ziek maken met hun opmerkingen etc. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Tja, ik ben een keer geweigerd omdat ik te jong was. wel ID bij mja...
En nou ga ik weer even zeuren hoor. Ik heb kaartjes voor night town (oud en nieuw). Mr nou gaat er dus een meisje van beneden de 18 mee ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
Ik ben 17, maar ik lijk 13
![]() ![]() ![]() Die gasten zijn ook zo dom en inconsequent. Ik lul mezelf altijd wel naar binnen en naar verloop van tijd ben je een vertrouwd gezicht. Eigenlijk valt 't nog allemaal wel mee. 3 keer ofzo? De laatste tijd ga ik alleen niet meer uit.. hmm
||
![]() |
Citaat:
wat je er van maakt kan de mening over verschillen
||
![]() |
Citaat:
toch grappige dat mode-wezen
|
Nog nooit geweigerd eigenlijk. Ik neem ook nooit ID mee, maar om de een of andere reden kom ik overal wel binnen. Misschien wel omdat ik 21 ben
![]() |
![]() |
|
Een keer gebeurd, lang geleden. Toen was ik geen achttien. Wat ik wil eens heb is dat portiers 's avonds laat geld vragen voordat ze je naar buiten laten
![]() REIE
|
wie heeft het nieuws gezien.
discotheken de talk en de fiod worden aangeklaagd wegens discriminatie. ze hebben een bruin koppel geweigerd en een blank koppel binnen gelaten. de grootste onzin ooit. de uitsmijter is een neger. ooit gehoord van een neger die discrimineerd. de man die niet werd binnengelaten was rond de 30 of 40 jaar daarom werd hij niet binnengelaten. ik wordt vaakzat niet binnen gelaten omdat ik of de verkeerde kleren aan heb. of ze vinden mijn niet goed lopen of kijken of heb teveel op van de 5 dicotheken word ik er bij 2 geweigerd en dat is frustrerend vooral als je met een grote groep bent. dan wordt er altijd wel een geweigerd en dan ga je met de hele groep niet naar binnen.
||
Citaat:
Dan is tie dus wel een rascist een vriend van mij een antiliaan moet niks van Marokanen hebben hij is dus een rascist.
|
![]() |
hmmm kben al verschillende keren geweigerd....
altijd om mijn uiterlijke voorkomen, is het niet mijn piercing dan is het wel mijn agressieve voorkomen (waar ik zelf geen zak van snap maar goed ![]() ik word ook altijd grondig gefouilleerd, is wel grappig, alleen geen opmerkingen naar de uitsmijters gooien zoals "bedankt voor de handelingen!" ![]() ik ga dus ook niet vaak naar dat soort tenten alleen als we met de hele vriendengroep gaan ofzo....
||
Citaat:
Vooral in café’s waar jonge meisjes komen, waar R&B, GANGSTAH, een dure BMW en goud nog stoer is. Moet je maar eens kijken hoe selectief het deurbeleid daar is. Verschil alleen is dat wanneer een Marokkaan wordt geweigerd het discriminatie is en wanneer je als Nederlander wordt geweigerd het te maken heeft met het deurbeleid. |
![]() |
|
Ikzelf nooit.
Ik zie er redelijk oud uit, en heb geen 'gevaarlijke' kop zeg maar (krijg meestal wel loopmaardoor knikje bij een scanner ding). Wel eens (met) vrienden, maar dan was dan om sportschoenen of 5 jaar leeftijdsverschil (16 - 21 ![]()
|
Ik word best wel vaak geweigerd voor de meest stomme redenen.
-Te jong. Ooit stond ik een keer ergens vroegen ze hoe oud ik was, dus ik zeg 18, geloofden ze niet (was nog begrijpelijk) laat ik me id zien, moest ik opeens 21 zijn. -Een keer weigerde zo een idioot me omdat ik een nederlander was, mochten er alleen maar toeristen binnen -Geen vaste klant (terwijl ik een half uur eerder nog binnen was) -En ik ben ook een keer geweigerd omdat me gezicht zo een vent niet aanstond (ik heb zo ongeveer de minst aggressieve uitstraling van nederland ![]()
|
Ja 1xtje.. Ik was toen 12.. Wou naar de Baggelaar.. Kwam er niet in.. De volgende week probeerde ik het gewoon nog een x en sins dien kwam ik er altijd in.. Maar nu ga ik elke vrijdag naar Rooiehaan en Obbes.. In Nijkerk en daar kom k gewoon in duss ze hebben soms van die buien dat ze mensen niet toelaten.. Maarrr ze kennen me nu onder hand wel daar dus ik kom er dan ook gewoon in..
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() In Leiden ook zo'n sgrale zaak ![]() Slaat toch nergens op? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
srry hoor maar.. wtf je bent 13 ![]() Wat een sgrale kinderdisco's moeten dat zijn daar ![]() Ik vind 15 jarigen al vervelend |
![]() |
|
Ik had zaterdag geen id bij me, ik heb hem nooit bij me maarja, ik kwam daar best vaak, vrienden van me komen er wekelijks.
Ineens moest iedereen legitimeren.(die kerel kon niet eens het woord legitimatie uitspreken, legimitatie) Echt, voorlopig weer de laatste keer naar Alkmaar..... |
Advertentie |
|
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Werk, Geld & Recht |
Functioneringsgesprek weigeren? Katlusion | 22 | 02-07-2014 11:15 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Klacht moslima omdat huisarts toegang weigerde Joostje | 500 | 23-02-2010 15:41 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Hoofddoeken verbod patricalientje | 452 | 04-11-2005 20:34 | |
Scholen weigeren scholieren-Expreszo Verwijderd | 385 | 22-10-2004 13:11 | |
Films, TV & Radio |
toegang weigeren in de bios G.T.C. | 42 | 27-03-2003 09:11 | |
Steekpartij Valkenswaard. 7 zwaar gewonden 1337 | 112 | 17-02-2003 20:13 |