Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Nachtleven & Festivals

Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-11-2002, 11:41
Lord of Mystique
Lord of Mystique is offline
1 keer zonder reden

wat ik vaag vind is dat ze overal schijnen te zeggen dat je nettere kleren aan moet doen, maar er is NIKS netter dan fluweel!!
Oud 19-11-2002, 10:02
Draggy
Draggy is offline
Citaat:
bertbart schreef:
ik ben bij club more geweigerd, omdat ik te jong was. Echt belachelijk, vriendinnen van mij komen wel binnen. Maar ja ik was er pas om 2 uur en toen was die club denk ik al vol. Ik riep nog dat ik auditie voor gtst had gedaan en dat ik als model stond ingeschreven bij harry klooster. Maar daar was die snol niet van onder de indruk. Echt belachelijk Maar ik kan er echt niet tegen, als mensen die het deurbeleid bepalen er zelf niet uit zien
jij begint ff op te scheppen en een dikke nek te krijgen en dan ben je ervan verwondert dat je er niet binnenmag??

BTW ik ben nog nooit geweigerd geweest, ik mag bij bepaalde buitenwippers zelf zonder stempelcontrole of andere controle binnen
Oud 20-11-2002, 13:19
Toscane
Toscane is offline
jaah, 2 keer nu, of omdat ze d88 dak geen 16 was (snap da nie want ben nog nooit geweigerd op een zaterdag als de minimum leeftijd 18 is), maar ik denk omdat ze iedereen teon gingen controleren en ja wie heeft er dan juist die ene avond der legitimatie vergeten ... moi. Lullig is da wel als je fiets vaststaat aan die van je vriendin en je vriendin al wel binnen is want die was zo slim om haar legitimatie wel mee te nemen. Ja en dan kan je nie naar huis om je legitimatie te halen Uiteindelijk nog wel goed gekomen, maar ik weet wel voortaan neem ik me legitimatie mee (behalve dan op de zaterdag he )
Oud 20-11-2002, 17:26
Verwijderd
Citaat:
Draggy schreef:
jij begint ff op te scheppen en een dikke nek te krijgen en dan ben je ervan verwondert dat je er niet binnenmag??

Citaat:
BTW ik ben nog nooit geweigerd geweest, ik mag bij bepaalde buitenwippers zelf zonder stempelcontrole of andere controle binnen

je bent zelf ook een opschepper
Oud 24-11-2002, 05:12
JJzD
JJzD is offline
je weigert mensen op grond van hun kleding omdat je bepaalde groepen niet binnen wil hebben, die graag stampij maken
in principe worden die regels opgevolgd maar het is ter beoordeling van het veiligheidspersoneel ofdat net diegene er wel of niet inmag
als je bekend bent of met een groep met de rest wel goed gekleedden bent kom je sneller binnen omdat de kans klein is dat jij stampij gaat maken
en voor de rest over het deurbeleid
1 simpele regel "don't mess with security" dan komt het meestal wel goed

ben zelf nooit geweigerd
ga ook nauwelijks uit naar plaatsen met deurbeleid en anders lijk ik toch een jaar of 4 ouder
Oud 03-12-2002, 06:16
anonieme_teddybeer
anonieme_teddybeer is offline
Citaat:
benchMarc schreef:
Nee nooit...

Dat weigeren om sportschoenen vind ik wel zo dom. Weiger dan iedereen met een ketting ook ofzo? Waar slaat dat eigenlijk op? Voor deze schoenen had ik Nike Air Max, maar ben nog altijd overal binnen gekomen. Nee ze waren niet zo zwart van het zand dat je niet meer kon zien dat het sportschoenen waren

Als ze gaan weigeren op sportschoenen is dat gewoon discriminatie :/
ze weigeren toch ook als ik

deze schoenen aan heb, omdat het zou uitlokken, en dat het wapens zijn, ok ik kan er iemand mee sgoppen maar dat kan ik anders ook

maar weigeren op sportschoenen vindt ik gelul
Oud 03-12-2002, 09:26
EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Weigeren op sportschoenen gebeurt soms wel.

Zelf ben ik 3 week geleden geweigerd omdat ik een geel vest van Puma aan had de beveileging vond het een trainingsjas en dat mocht niet samen met een andere kerel die ik wel ken hij had ook zo'n ding aan.

En paar dagen later ging ik foto's kijken van die discotheek zag een een gozer erop staan met precies zo'n vest aan als ik heb.
Oud 04-12-2002, 18:40
Blenderhead
Blenderhead is offline
k word alleen geweigerd als de tent al dicht is of als k te dronken ben..

anders eigenlijk niet
Oud 04-12-2002, 19:13
AGH
AGH is offline
Ik alleen als ik met lampionnen ga gooien en stokvissen laat struikelen....
Oud 04-12-2002, 21:17
heldin
heldin is offline
Citaat:
AGH schreef:
Klopt!
Ouwe, vieze geile mannetjes vallen op aardige, leuke meisjes….

Niet alle uitsmijters zijn natuurlijk zo, maar ik kan me altijd een beetje ergeren aan uitsmijters die alleen maar een beetje de hele avond naar meisjes staan te kijken, beetje staan te fouilleren, beetje seksistische opmerkingen staan te maken en vriendjes in diezelfde kroeg hebben rondlopen die ze voorrang geven.
en zo bedoelde ik het dus niet. Kan misschien liggen aan waar ik uitga maar als je daar als meisje én als jongen er een beetje aardig uitziet wordt je niet geweigerd. om nog meer misverstanden te voorkomen: geen strakke kwaaie kop maar de portiers gewoon even groeten. snap je?
Oud 05-12-2002, 17:56
AGH
AGH is offline
Hehe, ik snap het wel.
Niet alle uitsmijters maken ook gebruik van hun ‘macht’.
Maar in een aantal café’s is het gewoon zo dat uitsmijters seksistische opmerkingen maken tegen je vriendin terwijl je er naast staat.
Natuurlijk scheelt het als je gewoon vriendelijk binnen komt lopen en eventjes knikt, maar sommige uitsmijters kunnen me aardig ziek maken met hun opmerkingen etc.
Oud 10-12-2002, 17:00
snoetje
snoetje is offline
Ehmmm nee ..
Oud 12-12-2002, 19:10
Pan Am
Pan Am is offline
Citaat:
anonieme_teddybeer schreef:
ze weigeren toch ook als ik

deze schoenen aan heb, omdat het zou uitlokken, en dat het wapens zijn, ok ik kan er iemand mee sgoppen maar dat kan ik anders ook

maar weigeren op sportschoenen vindt ik gelul
OMG....vind je het gek dat je ergens niet binnen komt met die schoenen? Ik zou mijn huis niet eens UIT durven met die dingen......
Oud 13-12-2002, 20:41
Chelle
Chelle is offline
Tja, ik ben een keer geweigerd omdat ik te jong was. wel ID bij mja...

En nou ga ik weer even zeuren hoor. Ik heb kaartjes voor night town (oud en nieuw). Mr nou gaat er dus een meisje van beneden de 18 mee Heb er helemaal niet aan gedacht dat ze misschien wel streng controleren. Weet iemand hoe dat daar gaat?
Oud 13-12-2002, 21:59
jnieuwelaar
jnieuwelaar is offline
Citaat:
ADHD schreef:
OMG....vind je het gek dat je ergens niet binnen komt met die schoenen? Ik zou mijn huis niet eens UIT durven met die dingen......
Wat is dit nou voor domme opmerking> ik draag altijd kisten als ik op stap ga. Als je die gewoon goed bijhoudt zien ze er beter uit dan welke schoen dan ook. En ze zijn degelijk, dus geen gejank als er iemand op je tenen gaat staan.
Oud 13-12-2002, 23:08
Verwijderd
Citaat:
jnieuwelaar schreef:
Wat is dit nou voor domme opmerking> ik draag altijd kisten als ik op stap ga. Als je die gewoon goed bijhoudt zien ze er beter uit dan welke schoen dan ook. En ze zijn degelijk, dus geen gejank als er iemand op je tenen gaat staan.
Ja die schoenen zijn perfect voor een weekend lowlands en voor de jeugdsoos waar de plaatselijke punkband optreedt. Maar die schoenen kun je echt niet aantrekken als je al naar een klein beetje hippe tent gaat. Want met zulke schoenen kom je dus echt niet binnen...
Oud 15-12-2002, 18:03
jnieuwelaar
jnieuwelaar is offline
Citaat:
bertbart schreef:
Ja die schoenen zijn perfect voor een weekend lowlands en voor de jeugdsoos waar de plaatselijke punkband optreedt. Maar die schoenen kun je echt niet aantrekken als je al naar een klein beetje hippe tent gaat. Want met zulke schoenen kom je dus echt niet binnen...
ik vraag me af waarom het mij dan tot nu toe wel altijd gelukt is.
Oud 16-12-2002, 09:59
Jan-Diederik
Jan-Diederik is offline
Ik ben 17, maar ik lijk 13 Dus 't loopt nogal eens spaak met uitsmijters ja Soms wel lachen
Die gasten zijn ook zo dom en inconsequent. Ik lul mezelf altijd wel naar binnen en naar verloop van tijd ben je een vertrouwd gezicht. Eigenlijk valt 't nog allemaal wel mee. 3 keer ofzo?
De laatste tijd ga ik alleen niet meer uit.. hmm
Oud 16-12-2002, 13:02
a new noise
a new noise is offline
Citaat:
Lord of Mystique schreef:
1 keer zonder reden

wat ik vaag vind is dat ze overal schijnen te zeggen dat je nettere kleren aan moet doen, maar er is NIKS netter dan fluweel!!
de stof zelf is 1 ding...
wat je er van maakt kan de mening over verschillen
Oud 16-12-2002, 13:02
a new noise
a new noise is offline
Citaat:
bertbart schreef:
tot binnekort kisten in de mode zijn...

toch grappige dat mode-wezen
Oud 16-12-2002, 17:38
Verwijderd
Citaat:
jnieuwelaar schreef:
ik vraag me af waarom het mij dan tot nu toe wel altijd gelukt is.
goh, wat raar... super vreemd... nouja, misschien heb je mazzel gehad... of misschien zijn het bovennatuurlijke krachten...
Oud 16-12-2002, 18:19
Verwijderd
ik ben nog nooit geweigerd...maar dat zal wel komen omdat ik zelf in de tagrijn werk en verder alleen nog maar in de stoep op vlieland ben geweest...
Oud 16-12-2002, 19:19
the exploding boy
the exploding boy is offline
Nog nooit geweigerd eigenlijk. Ik neem ook nooit ID mee, maar om de een of andere reden kom ik overal wel binnen. Misschien wel omdat ik 21 ben , maar toen ik 15 was ging ik naar de bar waar ik nu nog steeds heen ga dus de 1e keer was gewoon geluk en na een tijdje kennen ze je daar.
Oud 18-12-2002, 15:07
REIE
REIE is offline
Een keer gebeurd, lang geleden. Toen was ik geen achttien. Wat ik wil eens heb is dat portiers 's avonds laat geld vragen voordat ze je naar buiten laten En ik moest ook een bierflesje inleveren die een vriend in mijn hand had gedrukt. Kan ik wel begrijpen, dat je niet elders aangeschafte drank daar binnen consumeert...

REIE
Oud 18-12-2002, 21:41
very drunk driver
very drunk driver is offline
wie heeft het nieuws gezien.

discotheken de talk en de fiod worden aangeklaagd wegens discriminatie. ze hebben een bruin koppel geweigerd en een blank koppel binnen gelaten.

de grootste onzin ooit. de uitsmijter is een neger. ooit gehoord van een neger die discrimineerd. de man die niet werd binnengelaten was rond de 30 of 40 jaar daarom werd hij niet binnengelaten.

ik wordt vaakzat niet binnen gelaten omdat ik of de verkeerde kleren aan heb. of ze vinden mijn niet goed lopen of kijken of heb teveel op van de 5 dicotheken word ik er bij 2 geweigerd en dat is frustrerend vooral als je met een grote groep bent. dan wordt er altijd wel een geweigerd en dan ga je met de hele groep niet naar binnen.
Oud 18-12-2002, 23:57
ESCO
ESCO is offline
Citaat:
de grootste onzin ooit. de uitsmijter is een neger. ooit gehoord van een neger die discrimineerd. de man die niet werd binnengelaten was rond de 30 of 40 jaar daarom werd hij niet binnengelaten.
Hoezo kan dat niet een neger kan best andere rassen niet binnennlaten bijvoorbeeld marokanen of nederlanders.
Dan is tie dus wel een rascist een vriend van mij een antiliaan moet niks van Marokanen hebben hij is dus een rascist.
Oud 19-12-2002, 17:21
Marlous
Marlous is offline
Ik ben nog nooit ergens geweigerd..
Oud 19-12-2002, 18:00
poecilotheria
poecilotheria is offline
hmmm kben al verschillende keren geweigerd....

altijd om mijn uiterlijke voorkomen, is het niet mijn piercing dan is het wel mijn agressieve voorkomen (waar ik zelf geen zak van snap maar goed )+ mijn kleding is vaak niet goed genoeg....

ik word ook altijd grondig gefouilleerd, is wel grappig, alleen geen opmerkingen naar de uitsmijters gooien zoals "bedankt voor de handelingen!"

ik ga dus ook niet vaak naar dat soort tenten alleen als we met de hele vriendengroep gaan ofzo....
Oud 25-12-2002, 01:16
Verwijderd
1 keer in de koornbeurs.
echt een voorschut want het was heel druk.
Oud 25-12-2002, 11:40
AGH
AGH is offline
Citaat:
verydrunkdriver schreef:
ooit gehoord van een neger die discrimineerd.
Ja hoor, dat gebeurd wel heel regelmatig.
Vooral in café’s waar jonge meisjes komen, waar R&B, GANGSTAH, een dure BMW en goud nog stoer is.
Moet je maar eens kijken hoe selectief het deurbeleid daar is.
Verschil alleen is dat wanneer een Marokkaan wordt geweigerd het discriminatie is en wanneer je als Nederlander wordt geweigerd het te maken heeft met het deurbeleid.
Oud 03-01-2003, 15:02
Preaper
Preaper is offline
In Eindhoven zijn zoveel cafe's, dat je af en toe wel eentje binnenloop waar je 21 moet zijn, en vaak wordt je dan geweigerd. Dan leer je ook weer dat je op voor die cafe's 21 moet zijn
Oud 04-01-2003, 12:45
very drunk driver
very drunk driver is offline
ik wordt altijd en bij elke discotheek geweigerd als ik met van die "sportschoenen" aan kom. je weet wel van die skate achtige schoenen van het merk vans
Oud 04-01-2003, 19:44
NielZ
NielZ is offline
Ikzelf nooit.
Ik zie er redelijk oud uit, en heb geen 'gevaarlijke' kop zeg maar (krijg meestal wel loopmaardoor knikje bij een scanner ding).
Wel eens (met) vrienden, maar dan was dan om sportschoenen of 5 jaar leeftijdsverschil (16 - 21 ).
Oud 12-01-2003, 01:45
rockyj
rockyj is offline
Ik word best wel vaak geweigerd voor de meest stomme redenen.
-Te jong. Ooit stond ik een keer ergens vroegen ze hoe oud ik was, dus ik zeg 18, geloofden ze niet (was nog begrijpelijk) laat ik me id zien, moest ik opeens 21 zijn.
-Een keer weigerde zo een idioot me omdat ik een nederlander was, mochten er alleen maar toeristen binnen
-Geen vaste klant (terwijl ik een half uur eerder nog binnen was)
-En ik ben ook een keer geweigerd omdat me gezicht zo een vent niet aanstond (ik heb zo ongeveer de minst aggressieve uitstraling van nederland )
Oud 12-01-2003, 10:38
~Golvend Badeendje~
~Golvend Badeendje~ is offline
Hmja twee keer bij de Wereld,als het druk is en laat gaan ze ineens je ID vragen

Voor de rest kom ik overal in waar ik heen wil.
Oud 12-01-2003, 19:01
Leechke
Leechke is offline
Ja 1xtje.. Ik was toen 12.. Wou naar de Baggelaar.. Kwam er niet in.. De volgende week probeerde ik het gewoon nog een x en sins dien kwam ik er altijd in.. Maar nu ga ik elke vrijdag naar Rooiehaan en Obbes.. In Nijkerk en daar kom k gewoon in duss ze hebben soms van die buien dat ze mensen niet toelaten.. Maarrr ze kennen me nu onder hand wel daar dus ik kom er dan ook gewoon in..
Oud 13-01-2003, 03:31
Verwijderd
Citaat:
nare man schreef:
Ja, ben wel eens geweigerd omdat ik sportschoenen aanhad. Het was zo'n tent waar stond 'gepaste kleding vereist'. Ik had dus een (in mijn ogen nette) rugbytrui aan, een witte Ralph Lauren pantalon en sneakers en kwam NIET binnen. Paupers.
jah idd
In Leiden ook zo'n sgrale zaak
Slaat toch nergens op?
Oud 13-01-2003, 03:32
Verwijderd
Citaat:
Leechke schreef:
Ja 1xtje.. Ik was toen 12.. Wou naar de Baggelaar.. Kwam er niet in.. De volgende week probeerde ik het gewoon nog een x en sins dien kwam ik er altijd in.. Maar nu ga ik elke vrijdag naar Rooiehaan en Obbes.. In Nijkerk en daar kom k gewoon in duss ze hebben soms van die buien dat ze mensen niet toelaten.. Maarrr ze kennen me nu onder hand wel daar dus ik kom er dan ook gewoon in..
OMG
srry hoor maar.. wtf
je bent 13
Wat een sgrale kinderdisco's moeten dat zijn daar Lijkt me niks om met 13-14 jarige erbij uit te gaan.
Ik vind 15 jarigen al vervelend
Oud 13-01-2003, 13:55
Black Reina
Black Reina is offline
Citaat:
Naojan schreef:
1 keer in de koornbeurs.
echt een voorschut want het was heel druk.
hoe kun je daaar nu weer geweigerd worden???
Oud 13-01-2003, 16:56
ESCO
ESCO is offline
Citaat:
In Leiden ook zo'n sgrale zaak
Waar in Leiden.
Oud 13-01-2003, 19:33
RuffThugg
RuffThugg is offline
Ik had zaterdag geen id bij me, ik heb hem nooit bij me maarja, ik kwam daar best vaak, vrienden van me komen er wekelijks.
Ineens moest iedereen legitimeren.(die kerel kon niet eens het woord legitimatie uitspreken, legimitatie)

Echt, voorlopig weer de laatste keer naar Alkmaar.....
Advertentie

Regels voor berichten