Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik douche meestal 's avonds. 's Ochtens heb ik vaak last van mijn astma en dan heb ik het onder de douche snel benauwd.
Ik douche meestal 10 minuten. Ik heb denk ik 5 minuten nodig om mijn haar te doen (föhnen ed). En aankleden doe ik binnen 3 minuten, tenzij ik niet weet wat ik moet aantrekken, dan kan het zo'n 10 minuten duren... Laatst gewijzigd op 12-10-2002 om 15:33. |
![]() |
|
overwegen of ik door zal slapen: ~3 min
mezelf uit bed slepen: ~30 sec trui aantrekken: ~10 sec iets te drinken pakken: ~30 sec pc aan, beetje mail lezen, muziekje aan: ~5 min douchen: ~10 min toonbare kleren opgraven: ~3 min tostie maken/koffie zetten: ~5 min aankleden, haar doen, tanden poetsen: ~3 min ongeveer 40-45 minuten meestal... gelukkig hoef ik maar 5 minuten te fietsen..
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
![]() |
als ik naar school ga:
half uur wakker worden ![]() 5 min. tandenpoetsen, deo-en enz. 10 min. kleren uitzoeken en aantrekken, sieraden omdoen 1 minuut make-uppen, haar doen 5 min. brood maken. evt. ontbijten. das 21 min. (met wakker worden 51 ![]() oh en als ik douche sochtends dan wordt ik gewoon een kwartier wakker en doe ik derest van het wakkerwordtproces onder de douche ![]()
|
7:00 - wakkerworden
7:15 - besluiten toch maar op te staan 7:17 - onder de doesj staan 7:21 - tanden poetsen 7:23 - kleren aan 7:35 - terug van honden uitlaten 7:46 - haren doen + deo + geurtje (is optioneel) 7:50 - thee naar binnen gieten 7:55 - jas aan, tas op de rug, op de fiets en richting school gaan en dat ongeveer 4 dagen in de week.. ik heb echt een super spannent opstaans leven :] [edit] of als ik het eerste uur vrij heb dan verschuift dit een uurtje ![]() 8:30 - na uitgaans gevoel negeren 8:35 - aankleden 8:45 - haar doen en tanden poetsen 8:50 - snel ontbijt en dan netjes na het ophalen van een collega 20 min. te laat om 9:20 aankomen op werk :]
Laatst gewijzigd op 13-10-2002 om 09:54. |
![]() |
|
als ik naar school moet ziet t er ong zo uit:
6.55: wekker gaat en na 5 min rol ik toch maar mn bed uit 7.00: naar wc en dan gezicht wassen 7.10: aankleden 7.15: make-up (kan varieren van 10 min tot 20 min) +/- 7.30: haar doen 7.45: naar beneden en daar schoenen aantrekken 7.50: broodje naar binnen werken + drinken 8.00: drinken+brood maken en in tas douwen 8.05: vertrekken naar school vanaf mn wekker tot t vertrekken ben ik dus zo'n 1 uur en 5 min bezig ![]() ![]() ![]() weekend (zondag's dan...) : ik word wakker blijf ong uurtje liggen nog (60 min.) ga naar beneden tv kijken ofzo (45 min. minstens) douchen (20 min) aankleden (10 min) haar (1 min. (haar kammen en in staart en klaaar ![]() make-up (20 min) ben dus minstens 2 uur en 36 min. bezig ![]() ![]()
|
AHEM
![]() Wekker gaat om 6:30 en 6:39 en 6:48 en 6:57 en 7:06 en 7:15 en dan gaak er al uit ![]() doesjen kla om 7:30 eten kla om 7:45 haartjes doen kla om 7:55 en alsk zin heb.. make upperen kla om 8:05 ( als ik geen zin heb komt het nog wel ns voor dat ik OP TIJD op skool kom... ) ![]() ![]()
|
als ik op tijd wakker wordt (want ik zet geen wekker, over het algemeen niet nodig) dan ga ik dr half 8 uit en stap ik om kwart over acht op mijn fiets, op weg school. In die drie kwartier ben/heb ik
* opgestaan * gedouched * kleren uitgezocht en aangetrokken * ontbeten * brood gesmeerd voor tussen de middag * tanden gepoetst En de ene morgen neemt het ene iets meer tijd in beslag. Over het algemeen probeer ik toch wel behoorlijk de tijd te nemen voor ontbijt, niet dat het altijd lukt..maar ik probeer het wel ![]()
|
Verwijderd
|
Hmz ik sta meestal 3 kwartier of een uur van tevoren op...
- douchen: 15 min - tandenpoetsen: 5 min - eten(klaarmaken): 5 min - opmaken: 5 min - haar kammen/droogfohnen: 5 min - muziek luisteren, spullen bij elkaar zoeken: 20,30 min ofzow ![]() ![]() en als ik niet naar school moet (lees: do, vr, za, zo ![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
7.45 - 8.00 sta ik doordeweeks op
2 min zeike 2 min me gezicht wassen 1 min creme/ body lotion insmeren 1 min lenzen inproppen 5 min make up & haar 10 min aankleden (meestal ga ik dan op bed zitten kijken naar me klerenkast en dompel ik weer in slaap ![]() 1 min ratjes aaien/voeren 5 min tas inruimen JA (voor de wiskids onder ons: ) meestal kom ik dus TE LAAT ![]() |
![]() |
|
om 7 uur gaat de wekker.
7:18 ga ik eruit 7:30 heb ik ontbeten(m'n lieve moedertje maakt het klaar voor me) en ga ik naar boven om me te wassen en aankleden, tanden poetsen. 7:45 naar beneden, haar doen en daarna lenzen indoen. 7:55 vertrekken richting school. Dit is mijn ideale schema. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Op een school dag:
(douchen doe ik s'avonds) Kwartiertje over het opstaan, gaat nogal moeizaam. een kleine 5 minuten voor aankleden, make-up alleen mascara, dus nog geen minuut, mn haar doe ik in een kleine 5 minuten en ontbijten ook in 5 minuutjes dus ongeveer een half uurtje. Oja, als ik niet naarschool moet doe ik er 3 uur ofzo over,maar dan zit ik ook achter de pc ![]()
|
ehm douchen.. 20 minuten.. afdrogen.. 2 minuten.. tandenpoetsen.. 1 minuut... naar kamer, kleding kiezen en aan doen... 10 minuten.. terug naar badkamer, scheren.. 2 minuten.. gel in haar doen en net zo lang pielen tot elk haartje goed zit, 20 tot 40 minuten ligt eraan.. dus bij elkaar zo'n 55 tot 75 minuten. En ja, ik ben M ja. Mag ik ook ijdel zijn!?
ps: dingen als deo op doen etc etc staan er niet bij, is secondenwerk.. alles wat na het uit de badkamer lopen gebeurt staat er ook niet bij, zoals hond uitlaten ofzo.. want dat telt niet.
|
Verwijderd
|
met hele grote haast:
aankleden 10 seconden lenzen indoen 10 seconden tandenpoetsen 40 seconden dus 1 minuut meestal: aankleden 1 minuut lenzen in doen 1 minuut haar kammen en vlechten 5 minuten ontbijten 15 minuten eten maken om mee te nemen naar school 5 minuten tanden poetsen, geurtje opdoen, etc. 5 minuten dus 32 minuten in het weekend: ontbijten 1 uur in bad gaan 1 uur lotion of bodymilk of iets dergelijks opsmeren en laten drogen 10 minuten aankleden 5 minuten haar kammen en iets mee doen 10 minuten dus 2 uur en 25 minuten edit: doordeweeks douche ik wel, maar dan 's avonds |
![]() |
|
![]() |
Opstaan--> 5 minuten (omdraaien, opstaan en weer liggen etc.)
Douchen--> 15 minuten Aankleden--> 10 minuten Haar en make-up --> 10 minuten Brood klaarmaken --> 5 minuten Tas inpakken --> 5 minuten Tanden poetsen --> 5 minuten Lenzen indoen en laatste dingetjes (jas aandoen etc.) --> 5 minuten In totaal doe ik er 's ochtends dus een uur over, waarvan 45 minuten aan mijn uiterlijk. (Ik ben echt ongelovelijk sloom als ik net wakker ben.)
|
![]() |
meestal sta ik een uur voordat ik weg moet op:
* wakker worden, muziekje luisteren 30 min. * douchen 5 min. * aankleden 5 min. * lensjes indoen 2/3 minuten * make-upjes opdoen +/- 5 min. * haar doen, tanden poetsen, luchtje opdoen 5 min. * tas inpakken 2/3 min. meestal gaat dit allemaal toch net iets langzamer dan gepland, en ren ik op het laatst helemaal gestresst naar beneden. tijd om te ontbijten enzo neem ik sowieso niet, doe ik wel onder de les ![]() |
![]() |
|
doesjen - 10 min
afdrogen - 1.5 min kleren pakken - 5 sec. kleren aantreken - 25 sec. ik doe er dus zo'n 12 minuten over...
|
Ik douche altijd 's avond want 's morgen vind ik nat haar rot.
Maar ik sta een +/- kwartiertje voordat ik naar school ga op. haren kammen, tandenpoetsen ---> 5 min. aankleden, deo ----> 4 min. eten-----> 5 min. tas, jas, discman ----> 2,3 min. (zet ik 's avonds al klaar, anders zou ik daar een kwartier over doen om al die boeken bij elkaar te zoeken ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Mjin eigen boek! Lees en kom op de Maillist! anjer1000 | 1 | 16-02-2013 10:03 | |
Verhalen & Gedichten |
Anouk en Danny #2 Little Phoebe | 264 | 23-07-2006 14:40 | |
Verhalen & Gedichten |
Verhaal dat ik al eerder heb geplaatst, met aanvulling. Flipje het Kipje | 126 | 06-09-2002 14:49 |