Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
laatste 2 zijn echt onwijs leuk..die middelste voroal alleen veters vink nie mooiig ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Reef Brazil rulez
http://www.reefbrazil.com/boys_index.html kijk bij rivet ==> blauw, zijn de mijne!!
|
kvind lieve skateschoentjes vaak het leukst... en eigenlijk ook alleen in kleine maten
![]() kvind mijn gallazjes super... blauw met witte blokjes iets... en kheb nog nep osirisjes van die d3 ofzow geloof ik...
|
Verwijderd
|
ik heb schoenen van Lakai, die zijn al wel oud maar doe ze nooit aan want ze lopen iegenlijk nie zo lekker, maar daar kwam ik dus later pas achter. ze zijn zo zwaar
![]() en Vans, die draag ik nu altijd want ze lopen goed, alleen slijten aan de binnenkant bij de hiel, maar heb ze alweer bijna een jaar dus.. ![]() ik wil nog wel oldschool vans, van die gympies, dus niet zo bol. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
dat zijn niet de oldschool vans hoor!! ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Nou, loop er maar eens ene paar dagen op, die van mij zou gewoon plat, zoals vans meestal al zijn gemaakt... |
![]() |
|
kheb net nieuwe és oarbs gekocht, zien er wel wack uit, voor de nieuwe collectie kun je altijd ff www.esfootwear.com checken, hele fatte design-skateschoenen!
|
|