Advertentie | |
|
![]() |
|
Hmmzz, innercity lijkt me cool om eens mee te maken, helaas mag t dit jaar niet zo zijn. Ben wel een beetje gaan kijken op site
( Hier ) die vindt ik toch best wel ![]() ook t theme van benjamin bates - locked up ( bij voorkeur de rich'out remix ), is toch ook wel zwaar verslavend |
![]() |
|
![]() |
Tis alweer 2e kerstdag (-nacht
![]() ![]() Ik vond het feest goed. Gewoon doorsnee goed ![]() Aankleding was redelijk... Als onderwerp was dit jaar gekozen voor een communistisch/russisch tintje, wat vooral tot uiting kwam in de Main en in de Techno zaal. In de Main hingen heel wat vlaggen van o.a. de bekende rood/gele ster en wat vlaggen met daarop Lenin. Voeg daarbij wat zwarte stellages/tribunes (voor bv de VIP's), 2 grote projectieschermen en enkele duizenden mensen en je krijgt een drukke main, met een goede sfeer ![]() De Techno was in de vorm van een grote ster-vormige zaal, omringd door grote videoschermen en een DJ-stand. Zeer cool ![]() De DJ's: Ik heb er te veel gemist helaas, maar de DJ's die mijn avond compleet maakten waren: Tiësto, Dave Clarke, Umek en Jay Denham (ja ik was het grootste gedeelte van de avond in de Techno ![]() ![]() Wat betreft Dana... Ik had het begin van haar set meegemaakt (vrienden die haar wouden zien), maar ik koos al snel voor de Techno. Heb dus weinig van haar gezien, maar weet wel dat het helemaal vol stond in de Main. Was weer duidelijk dat zij de grootste publiekstrekker was dit jaar. De Techno was het laatste uurtje namelijk best rustig... Jammer... Al met al toch een zeer geslaagd feestje.
|
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
sneakers..... Fossilsurf | 27 | 10-11-2005 16:07 | |
De Kantine |
Wat staat er onder je control+v? fractuur | 499 | 06-04-2004 15:22 | |
Muziek |
playlist-topic Tombooo | 27 | 12-03-2003 23:28 | |