Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Voodoo Glow Skulls + Left In The Middle - Leiden
Midtown + Jimmy Eat World + Recover - Melkweg The Starting Line + Reel Big Fish + Sugarcult - Melkweg Travoltas + Wagtale - Katwijk Komen: The Starting Line + Reel Big Fish + Sugarcult - Ekko of Waterfront The Get Up Kids - Melkweg
|
![]() |
![]() daar heb ik al kaartjes voor, Aankomende Zaterdag en voor X-Mass Metalfest ![]() waar ik nog meer heen ga: 8 December: Thyrfing, Cruachan, Shadowbreed..Goudvishal, Arnhem 24 December: ![]() ![]() voor laatste twee nog keer kaartje, maar wel zeker dat ik ga
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
WEl grappig, ik zou ze eerst met AF zien maar dat ging toch niet door , maar nou zieik ze misschien alsnog. Al zijn ze kut ![]() En kan ik ook nog naar Kopspijkers ![]() Laatst gewijzigd op 11-11-2002 om 18:17. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Maarre LC was dus in haarlem, enne jaah anathema isse cool heb nu kaartje voor: Green Lizard aanstaande zaterdag in Leiden Anathema in dec ergens in Utrecht The Gathering 28 nov in Utrecht ![]() ![]() |
![]() |
|
Voor Stung Out/Sparta/Hundred Reasons/The Start en voor Flogging Molly.
Vriend van me heeft kaartje van mij voor Death By Stereo en Boy Sets Fire bij hem thuis liggen ![]() |
![]() |
|
Heb al kaartje voor Anathema in Utrecht.
![]() Moet nog kaartjes halen voor: Glassjaw - 11 december The Gathering - 28 november Diary Of Dreams - 13 november Voodoo Glow Skulls - 16 november Technical Itch - 15 november Ikara Colt - 4 december
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Groot Moppentopic [1] Negrotiator | 82 | 16-01-2004 07:44 |