Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
"the count" rulezzz gewoon!!! ja ok.. mardle mag er wel uit.. maar Hankey niet!! well.. sorry.. that's my opinion
|
Straks moeten Stompé en Hankey "the count"
the count RULEZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZ sowwy.. vind hem gewoon heel gaaf! [Dit bericht is aangepast door Aragnabite (09-01-2002).]
|
![]() |
dat gaat me nu eens geen moer aan dat belgie er uit ligt tegen Nederland hoor zaagmans...Moest het in voetbal,basket of tennis zijn ja maar DARTS???Dat is een cafesport met alle respect!Dat is echt niet populair hoor in belgie,ik wist zelfs niet dat er een belg tegen een hollander speelde...
||
![]() |
Citaat:
(koninklijke is btw ook bazzemans ![]() [Dit bericht is aangepast door koninklijke (09-01-2002).] |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
hoppa Barneveld - King Monk - Mardle Taylor - Jones Adams - David kan van alles gebeuren..zelfs die fin pusa is eruit... ik gok dat de halve finales Barneveld - Monk en Jones - Adams zijn |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ik denk dat de halve finales King-Monk en Taylor-Adams zijn, en dan finale King-Adams, ------------------ [Dit bericht is aangepast door DJ FLEM (11-01-2002).] |
![]() |
|
![]() |
Wie kijkt er trouwens ook wel is naar het Embassy-journaal? ik vind het wel grappig, maar ze proberen te veel in een te korte tijd te stoppen. Dat masseren door Sylvia v Barneveld slaat echt nergens op vind ik, en Monk en z'n zoontje waren gister ook maar een toneelstukje aan het opvoeren.
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
|||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
tis toch heel wat dan, iemand die z'n arm niet kan strekken, mank is aan een been en nog last heeft van een bloedziekte waarbij zijn bloed niet goed stolt bij een wond(je) en die dan al in de finale staat, laat staan dat ie de Embassy wint ![]() ik gun t m
|
![]() |
wordt een mooie finale morgen, King is natuurlijk de favoriet, maar misschien kan david weer stunten.
Wie had dit ooit verwacht??? jammer van hoenselaar, ze had een goede kans, mede doordat zij de toss had gewonnen. Maarja, shit happens ![]() ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Vrije tijd |
Lakeside world professional darts championships tss | 86 | 15-01-2004 12:25 | |
Vrije tijd |
Test hier je sportkennis: bij de GROTE SPORTQUIZ DJ Incompetent | 38 | 09-01-2002 21:56 | |
Vrije tijd |
Darts (yep the embassy) Droomvlucht | 3 | 08-01-2002 19:41 |