Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik zeg niet dat het jouw schuld is, maar hij wilde vanaf het begin al niet luisteren, dus blijf dan niet doorzeuren. Nee, ik zeg niet dat ie wel goed met je had gepraat als je niet had gezeurd, maar met dat gezeur maak je het echt niet beter. Ik zeg wel dat ik het kan begrijpen dat hij het ziek wordt. Ik zou ook ziek worden van iemand die de hele tijd dingen tegen me loopt te schreeuwen die ik helemaal niet wil horen. Snap het nou, hij moet niets meer van je. Het boeit hem allemaal niet. En ik zeg neit dat zoiets goed is, maar het is nou eenmaal zo. En je moet nu dus echt stoppen met mensen dingen in hun mond leggen die ze niet hebben gezegd. Het kan niet meer goedkomen meisje, snap dat nou. Met dit gezeur wordt het ook niet beter. Je schiet er domweg niets mee op, dus eigenlijk wil ik dit zeggen: Ga verder met je leven. Zonder hem. Dus ook zonder hem steeds aan te spreken en ook zonder hem de hele tijd aan zijn kop te zeuren. Want de dingen die je zegt heeft ie al vaak zat gehoord en hij wordt er niet liever door. Je maakt het hooguit erger. Ga verder, laat hem zitten, als ie zo tegen je doet is ie je niet waard. |
![]() |
|
![]() |
Ik begrijp jouw mening.
Ik ben al een tijdje niet meer met hem in discussie, ik weet dat het toch niet helpt. Ik wou gewoon hem laten inzien dat hij mij pijn heeft gedaan, want hij zat alleen maar te feesten,en nooit mailde hij terug [ dat zeuren kwam dus Later dan Dit ] ik kon er niet tegen dat ie me zo negeerde. Ik had verdriet en ik wou toch steun van hem of enig bergip of what ever antwoorden. ik kon alleen maar mijn frustraties op hem uiten, telkens dacht ik dat ie dan inzag dat ie verkeerd zat en dat ie dan met een bos rozen voor de stoep stond om me te omarmen...bij wijze van spreken.. ![]() Hij moet niet denken van " ohh ze zeurt zo dus ik ga lullig doen en haar niet meer spreken " nee hij moet denken " ja, ze zeurt maar ze heeft er wel alle recht toe na alles wta er gebeurd is " kijk en dat laatste dat isprecies wat ik bedoel. Hij heeft sowieso niet eens het recht om te denken dat ik zeur of zo, want dat heeft ie maar te pikken na alles wat ie tegen mij heeft gedaan, Ja toch??... [zeg please ja..] |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Luister ik heb dit zelf meegemaakt met mijn vriend. In het begin vertelde ik steeds waar ik mee zat, wat hij -zoals ik zei- fout deed en hoeveel pijn het mij deed. Maar ik deed hem daar harstikke veel pijn mee, want doordat ik zo zeurde leek het net of hij ALTIJD ALLES foutdeed, maar dat wasniet zo. En hij kon helemaal niets met de dingen die ik aan hem vertelde. Uiteindelijk had ik het zo ver gedreven dat ie elke keer zomaar offline ging, gewoon de telefoon ophing of gewoon nooit meer belde. Dit kwam omdat ie van tevoren al wist datik weer ging zeuren. Daardoor is het ook een keer uit geweest. Ik heb er veel van geleerd, je moet niet zo zeuren en je moet zeker niet gaan schreeuwen, blijf rustig en kom niet meteen met verwijten. Dit is niet om je aan te vallen, dit is als tip bedoeld. Ik heb de ervaring dat je met dit soort gedrag mensen alleen maar van je wegduwt. Maargoed ik wil hiermee twee dingen duidelijk maken. 1) Je moet niet zeuren, hiermee maak je het alleen maar erger. En dat is niet alleen in dit geval, maar het geldt voor alle soort relaties die je kunt hebben. Niet schreeuwen, rustig blijven, niet te negatief zijn en niet alleen maar verwijten brengen. Doe het op een rustige, aardige manier. Anders schrik je mensen af. Dit doe je ook bij hem. 1 keer zeggen is goed, 2 keer zeggen kan ook, maar geen 10 keer! 2) Wat doe je nog voor moeite. Hij is je niet waard en het boeit hem niet. Het boeit hem niet hoe je je voelt, hij heeft er geen zin meer in. Dat moet nu duidelijk zijn. Maar toch heb je het over goedkomen enzow. Wil je hem echt nog terug? Dan zou ik het maar opgeven want het gaat toch niet gebeuren. En als je hem niet terugwil vraag ik me af waar je die moeite voor doet. Hou de eer aan jezelf en laat hem met rust. Dan ben je echt beter af. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]()
|
![]() |
Devil cat....
zoek je persé een zondebok? waarom moet hij of jij de schuld krijgen...? het is toch al uit? laat maar gewoon lekker en geniet verder van je leven zonder hem. het heeft namelijk geen zin om hem of jezelf de schuld te geven. stel: het is jou schuld... nou en? je krijgt hem er niet mee terug hoor! idem dito als het zijn schuld zou zijn... daarom laat maar gewoon... zorg dat je genoeg vrienden dan wel vriendinnen hebt en ga lekker lol met ze maken. Vergeet je ex. Is beter! ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Maar ik zeg niet dat het jouw schuld is wat er tussen jou en je ex is gebeurd. Ik zeg alleen dat hij gelijk heeft, dat ie niet luistert, ik zou ook nietr meer luisteren als ik hem was en als ik alles al tig keer heb gehoord. |
![]() |
|
![]() |
Dan vind ik het heel asociaal dat je niet luistert naar je vriendin's gevoelens of problemen..
dacht dat je altijd voor elkaar klaar moest staan? hoe moeST ik het anders oplossen dan? jij zegt dan : praat neit meer tegen hem hij kan het je niks schelen [ heb je gelijk in want het kon hem niks schelen ] 1 ) hij kon niet normala met mij praten 2) ik word boos omdat hij me liet stikken in mijn verdriet. 3) ik moet het dan maar op die manier doen, vaak vertellen hoe kut ik me voel, 4) hij reageert neit, en dan heeft HIJ ooknog is gelijk??... Hmm.. dan komt ie er wel erg makkelijk vanaf.. ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En nee, dit soort dingen hoort niet binnen een relatie te gebeuren, vandaar dat je blij moet zijn dat het uit is. Maar nu is het UIT en 'mag' je van hem niet eens meer iets verwachten |
![]() |
|
![]() |
Ik kwam deze topic tegen toen ik iets aan het zoeken was over afro haar, deze kwam in mijn zoekactie terrecht, ik heb de hele topic gelezen, en de reacties e.d.
Ik heb ook gezien dat dit al een oude topic is dus ik vraag met och af.. hoe gaat hetn u met die 2?
||
![]() |
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
Het grote is mijn penis te lang/te kort/precies goed topic #2 marcieoko | 500 | 31-07-2013 01:11 | |
Liefde & Relatie |
onzeker - niks durven te zeggen Rememberme | 14 | 03-07-2005 18:49 | |
Liefde & Relatie |
Wat moet ik nou doen? Witch Lover | 15 | 12-08-2004 17:47 | |
Liefde & Relatie |
grootste fout van m'n leven.. ben hem kwijt.. Psychickje | 16 | 02-06-2004 20:26 | |
Liefde & Relatie |
vreemde situatie tss mij en m'n ex freaky me | 3 | 30-10-2002 11:04 | |
Software & Hardware |
IRC Funnies (Deel 2) Koen | 133 | 21-12-2001 21:31 |