Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-10-2002, 16:55
devilcat
devilcat is offline
ik was boos, hij had het maar te pikken
want hij kan bij zich zelf ook na gaan van " ja ze is natuurlijk boos omdat ik zo kut deed"

dus hij heeft er maar wat begrip of wat dan ook voor op te brengen

moet ik zeker nadat ik 4 x bedrogen ben door zijn leugens, mij rustig te houden??
ik had het oook geprobeert hoor om eerder en vroeger met hem te praten maar toen deed ik heel erg rustig en alles
kwam niks uit

nu ben ik gewoon boos, da's toch LOGISCH?
ja hij moet maar gewoon zien wat voor een negatieve effecten het heefy alsie zo tegen me doet, en dat heeft ie maar te pikken. JA TOCH?

moet ik zeker lief aan de telfoon vragen waarom ie telkens kut opmerkingen makt? nou dat heb ik vroeger gedaan ja, maar nooit kwam er iets uit, mag ik dan nu eindelijk een keertje boos zijn na alles???

ik snap niet dat jij[dark voice ] mij niet begrijpt
Advertentie
Oud 30-10-2002, 16:56
devilcat
devilcat is offline
Nu ga ik F*cking aan mijzelf twijfelen

terwijl m'n moeder telkens zegt dat ik niet aan mij zelf moet twijfelen.
Oud 30-10-2002, 17:23
devilcat
devilcat is offline
als hij mij telkens vroeg of ik langskwam, moest ik hemtelkens gaan vertellen waarom ik niet kon komen --.vertellen dat ie dus kut deed en dat ik me kut voelde.

Maar telkens bleef ie doorvragen.
Oud 30-10-2002, 17:36
Eaglewing
Eaglewing is offline
Wat een eikel!

(Ik val in iedergeval niet op zulke ordinaire dames)

Al eerder heb ik tegen je gezegd dat je zo'n iemand links moet laten liggen, dat zo'n figuur zielig is en je aandacht niet waard is.

Maar zo te zien lukt dat niet echt...

Het soort mensen waar je ex toe behoort (scooter, blowen, rond hangen op straat, kleine criminaliteit) vallen over het algemeen gesproken inderdaad op meisjes die zich zo ordinair mogelijk kleden en make uppen. Alleen jammer dat de dames er daardoor niet uitzien.

Voor de laatste keer, ik herhaal het niet meer!
Meid trek je niets van die eikel aan, je blijft maar met hem rommelen. Die gozer is het niet waard! Zulk soort mensen brengt je later echt geen geluk in je leven hoor! Je kan boos op hem zijn, heeft geen nut. Gewoon contact vermijden!

*generaliseerd*

Laatst gewijzigd op 30-10-2002 om 17:46.
Oud 30-10-2002, 17:38
devilcat
devilcat is offline
ik ben echt geen irritant meisje die na 1 dingetje al loopt te stijgeren tegen der vriend

andere meisjes hadden het al veel eerder uitgemaakt,na al die keren dat ie niet veranderde.
Ikm ag toch boos zijn...?
na alles.

Kijk alsie gewoon weer is wat kuts gedaan had, dan wou ik hem duidelijk maken dat ie zich gewoon een klootzak moest voelen vanwege wat ie tegen medeed. Want zelf ging ie lekker feesten en zei die niks, reageerde niet op emails van me NIKS,
dus als hij maar niet met mij wou praten dan ratel ik door TOT DAT ik eindelijk rkijg te horen wat ik wil horen, anders blijf IK me kut voelen omdat ik nog steeds geen focking antwoord heb.

Alsie gewoon is een keer goed met mij praatte, zonder dat hij ineens zei dat ie " ineens" weg moest ofzo, kijk da's een ander verhaal, dan was het in 1 x praten klaar gweest, maar hij ontweek het telkens, dat maakt mij teglijk ook weer bozer..

Ok, jij hebt jou mening[dark oice] maar ik hoop dat je mening veranderd na het lezen van dit alles
xxx
Oud 30-10-2002, 18:03
Verwijderd
Citaat:
devilcat schreef:
ik was boos, hij had het maar te pikken
want hij kan bij zich zelf ook na gaan van " ja ze is natuurlijk boos omdat ik zo kut deed"

dus hij heeft er maar wat begrip of wat dan ook voor op te brengen

moet ik zeker nadat ik 4 x bedrogen ben door zijn leugens, mij rustig te houden??
ik had het oook geprobeert hoor om eerder en vroeger met hem te praten maar toen deed ik heel erg rustig en alles
kwam niks uit

nu ben ik gewoon boos, da's toch LOGISCH?
ja hij moet maar gewoon zien wat voor een negatieve effecten het heefy alsie zo tegen me doet, en dat heeft ie maar te pikken. JA TOCH?

moet ik zeker lief aan de telfoon vragen waarom ie telkens kut opmerkingen makt? nou dat heb ik vroeger gedaan ja, maar nooit kwam er iets uit, mag ik dan nu eindelijk een keertje boos zijn na alles???

ik snap niet dat jij[dark voice ] mij niet begrijpt
Nou moet je toch echt even normaal gaan doen. Ik zeg nergens dat ik je niet begrijp. Maar dat ik je begrijp wil niet zeggen dat ik het goedkeur, of echt nodig vind.
Je hebt die jongen nou al tig keer verteld dat je het kut vindt wat ie allemaal heeft gedaan, NU weet ie het wel! Hou er over op.
En ik zeg niet dat het jouw schuld is, hoor je mij dat zeggen? Het is niet jouw schuld dat ie je kut heeft behandeld. Het is niet jouw schuld dat ie niet naar je wil luisteren. Maar het is wel jouw schuld dat jij er elke keer weer over begint, terwijl het al tig keer aan bod is geweest. Het is ook jouw schuld dat je niet accepteert dat het over is, en dat het hem geen reet kan schelen. Het klinkt bot, maar het boeit hem gewoon niet.

Mijn mening verandert niet, je zeur te lang door over een bepaald ding en daar wordt zijn houding niet beter door. Misschien had ie inderdaad niet in de gaten dat ie fout zat, maar dat weet ie nu echt wel. Maar wat kan hij er nog aan doen? Helemaal niets. Je maakt hem gek met dat gezeur van je. En ik kan begrijpen dat je bepaalde antwoorden van hem wil hebben, maar je kunt hem gewoon niet dwingen. Je moet je erbij neerleggen. Hij heeft al geen zin om met je te praten en als je zo doorgaat helemaal niet meer.

HET BOEIT HEM NIET! FACE IT!

Ik begrijp jou, ik begrijp dat je boos bent. Maar ik begrijp hem ook dat ie na 10 keer hetzelfde gezeur aan te horen het wel een keer ziek wordt. Ik zou er ook ziek van worden. En ik zeg niet dat hij gelijk heeft, ik zeg ook niet dat jij gelijk hebt (want ik weet er niets van) maar daar gaat het me hier helemaal niet om.
Je doet alsof je blind bent, kom er nou maar eens achter dat je van hem geen meewerking hoeft te verwachten en die meewerking kun je niet forceren, dat meot ie uit zichzelf doen. En de kleine kans die er is dat hij dat doet, maak je alleen maar kleiner door zo te zeuren. Snap nou maar dat je alleen verder moet en het gewoon moet accepteren. Dat je boos bent weet ie allang. Maar het boeit hem niet, of hij snapt het niet.

En ga nou verdomme niet het slachtoffertje uithangen. Ik heb helemaal niets gezegd waardoor jij aan jezelf meot gaan twijfelen. Ik zeg NIET dat het JOUW schuld is, ik zeg alleen maar dat je op moet houden met zeuren, en door moet gaan met je leven. Hier schiet je niets mee op.
Oud 30-10-2002, 21:13
devilcat
devilcat is offline
dus je wilt beweren, dat als ik niet gezeurd zou hebben, dat hij dan WEl met mij zou praten en dat het dan WEl goed zou kunnen komen??

Dus door mijn "gezeur" heb ik alles verpest wil je vertellen??..
Oud 30-10-2002, 21:20
Verwijderd
Citaat:
devilcat schreef:
dus je wilt beweren, dat als ik niet gezeurd zou hebben, dat hij dan WEl met mij zou praten en dat het dan WEl goed zou kunnen komen??

Dus door mijn "gezeur" heb ik alles verpest wil je vertellen??..
Ik heb geen zin om met mensen te praten, of er moeite in te stoppen, als ze niet kunnen lezen..

Ik zeg niet dat het jouw schuld is, maar hij wilde vanaf het begin al niet luisteren, dus blijf dan niet doorzeuren. Nee, ik zeg niet dat ie wel goed met je had gepraat als je niet had gezeurd, maar met dat gezeur maak je het echt niet beter.
Ik zeg wel dat ik het kan begrijpen dat hij het ziek wordt. Ik zou ook ziek worden van iemand die de hele tijd dingen tegen me loopt te schreeuwen die ik helemaal niet wil horen.

Snap het nou, hij moet niets meer van je. Het boeit hem allemaal niet. En ik zeg neit dat zoiets goed is, maar het is nou eenmaal zo.

En je moet nu dus echt stoppen met mensen dingen in hun mond leggen die ze niet hebben gezegd. Het kan niet meer goedkomen meisje, snap dat nou. Met dit gezeur wordt het ook niet beter. Je schiet er domweg niets mee op, dus eigenlijk wil ik dit zeggen:

Ga verder met je leven. Zonder hem. Dus ook zonder hem steeds aan te spreken en ook zonder hem de hele tijd aan zijn kop te zeuren. Want de dingen die je zegt heeft ie al vaak zat gehoord en hij wordt er niet liever door. Je maakt het hooguit erger. Ga verder, laat hem zitten, als ie zo tegen je doet is ie je niet waard.
Oud 30-10-2002, 21:46
devilcat
devilcat is offline
Ik begrijp jouw mening.
Ik ben al een tijdje niet meer met hem in discussie, ik weet dat het toch niet helpt.

Ik wou gewoon hem laten inzien dat hij mij pijn heeft gedaan, want hij zat alleen maar te feesten,en nooit mailde hij terug [ dat zeuren kwam dus Later dan Dit ]

ik kon er niet tegen dat ie me zo negeerde.
Ik had verdriet en ik wou toch steun van hem of enig bergip of what ever antwoorden.
ik kon alleen maar mijn frustraties op hem uiten, telkens dacht ik dat ie dan inzag dat ie verkeerd zat en dat ie dan met een bos rozen voor de stoep stond om me te omarmen...bij wijze van spreken..

Hij moet niet denken van " ohh ze zeurt zo dus ik ga lullig doen en haar niet meer spreken "
nee hij moet denken " ja, ze zeurt maar ze heeft er wel alle recht toe na alles wta er gebeurd is "

kijk en dat laatste dat isprecies wat ik bedoel.

Hij heeft sowieso niet eens het recht om te denken dat ik zeur of zo, want dat heeft ie maar te pikken na alles wat ie tegen mij heeft gedaan, Ja toch??... [zeg please ja..]
Oud 30-10-2002, 22:09
Verwijderd
Citaat:
devilcat schreef:
Ik begrijp jouw mening.
Ik ben al een tijdje niet meer met hem in discussie, ik weet dat het toch niet helpt.

Ik wou gewoon hem laten inzien dat hij mij pijn heeft gedaan, want hij zat alleen maar te feesten,en nooit mailde hij terug [ dat zeuren kwam dus Later dan Dit ]

ik kon er niet tegen dat ie me zo negeerde.
Ik had verdriet en ik wou toch steun van hem of enig bergip of what ever antwoorden.
ik kon alleen maar mijn frustraties op hem uiten, telkens dacht ik dat ie dan inzag dat ie verkeerd zat en dat ie dan met een bos rozen voor de stoep stond om me te omarmen...bij wijze van spreken..

Hij moet niet denken van " ohh ze zeurt zo dus ik ga lullig doen en haar niet meer spreken "
nee hij moet denken " ja, ze zeurt maar ze heeft er wel alle recht toe na alles wta er gebeurd is "

kijk en dat laatste dat isprecies wat ik bedoel.

Hij heeft sowieso niet eens het recht om te denken dat ik zeur of zo, want dat heeft ie maar te pikken na alles wat ie tegen mij heeft gedaan, Ja toch??... [zeg please ja..]
Hij moet, hij moet.. Luister, hij moet helemaal niets. Dat jij hem laat weten hoe je je voelt is tot daar aantoe, maar niet 10 keer achter elkaar. En als je 3 keer geen reactie hebt gekregen, dan weet je toch dat het niet gaat lukken? Waarom ging je dan toch doorzeuren? Het is neit bevorderlijk om hem uit te schelden, verwijten te brengen en tegen hem te gaan schreeuwen. Ik zou niet eens met een bos rozen voor zo iemand zijn deur willen staan. Waarschijnlijk heeft hij hetzelfde gedacht. Jouw gedrag was alles behalve uitnodigend. Als er al een kleine kans was dat het goed zou komen (wat ik betwijfel), dan heb je die kans zeker verziekt. En dan nog een vraag: Waarom wil je hem dan in Godsnaam terug? Waarom wil je medeleven en steun van hem? Hij heeft je toch alleen maar pijn gedaan? Je doet het jezelf aan meisje, laat hem toch gaan.. Je kunt hem ook niet vertellen wat ie moet denken. Hij denkt nu waarschijnlijk gigantisch negatief over je en door dit gedrag van jou gaat dat beeld niet veranderen.

Luister ik heb dit zelf meegemaakt met mijn vriend. In het begin vertelde ik steeds waar ik mee zat, wat hij -zoals ik zei- fout deed en hoeveel pijn het mij deed. Maar ik deed hem daar harstikke veel pijn mee, want doordat ik zo zeurde leek het net of hij ALTIJD ALLES foutdeed, maar dat wasniet zo. En hij kon helemaal niets met de dingen die ik aan hem vertelde. Uiteindelijk had ik het zo ver gedreven dat ie elke keer zomaar offline ging, gewoon de telefoon ophing of gewoon nooit meer belde. Dit kwam omdat ie van tevoren al wist datik weer ging zeuren. Daardoor is het ook een keer uit geweest. Ik heb er veel van geleerd, je moet niet zo zeuren en je moet zeker niet gaan schreeuwen, blijf rustig en kom niet meteen met verwijten.
Dit is niet om je aan te vallen, dit is als tip bedoeld. Ik heb de ervaring dat je met dit soort gedrag mensen alleen maar van je wegduwt.

Maargoed ik wil hiermee twee dingen duidelijk maken.
1) Je moet niet zeuren, hiermee maak je het alleen maar erger. En dat is niet alleen in dit geval, maar het geldt voor alle soort relaties die je kunt hebben. Niet schreeuwen, rustig blijven, niet te negatief zijn en niet alleen maar verwijten brengen. Doe het op een rustige, aardige manier. Anders schrik je mensen af. Dit doe je ook bij hem. 1 keer zeggen is goed, 2 keer zeggen kan ook, maar geen 10 keer!

2) Wat doe je nog voor moeite. Hij is je niet waard en het boeit hem niet. Het boeit hem niet hoe je je voelt, hij heeft er geen zin meer in. Dat moet nu duidelijk zijn. Maar toch heb je het over goedkomen enzow. Wil je hem echt nog terug? Dan zou ik het maar opgeven want het gaat toch niet gebeuren. En als je hem niet terugwil vraag ik me af waar je die moeite voor doet. Hou de eer aan jezelf en laat hem met rust. Dan ben je echt beter af.
Oud 31-10-2002, 13:22
devilcat
devilcat is offline
laat ook maar.
Oud 31-10-2002, 13:45
Tha White Eagle
Tha White Eagle is offline
Citaat:
devilcat schreef:
Hij heeft dus nu een nieuwe vriendin.

En ik voelde me heel erg kut, en ik zei dat ik waarschijnlijk geen vriendje krijg.

zegt ie dat ik ook maar wat make up moet gebruiken en strakke strech broeken aan moet doen en dat iik hakken moet dragen en dat ik meer bloot moet doen

dus ik zei " wat jij beschrijft is nogal ordianir" zegt ie : iedereen valt op ordinair, en me nieuwe vriendein heeft ook zo'n mooi figuur en ze heeft ook make up en mooie kleding.

damn, ik bedoel , ik heb gewoon een strakke spijkerbroek aan en een truitje,
ik gebruik geen make up, ik heb wel laarsjes,
soms loop ik ook op gewone schoenen puma;s ofzo

hij maak tme zo onzeker, hij vond me schijnbaar nooit leuk hoe ik eruit zag, wan thij heeft ook een keer gezegd dat ik me meer als een meisje moet gedragen ipv als eenjongen [ toenhet nog aan was]

Jezus, ik zie er gewoon heel normaal UIT!.

wat vinden jullie hier nou van?
moet ik er helemaal hoerig uitzien om een vriend te krijgen met make up , of kan ik nog gewoon mezelf zijn?..
Laat die ex van je. Als hij nou op van die vieze sletten valt, laat hem. Als hij daar gelukkig mee is. Nee.....Ik val daar zelf niet op. Dus hoe jij beschrijft klinkt wel goed Er is nix mis met je. Laat hem....... Jij weet beter. Jij bent goed zo.
Oud 31-10-2002, 22:48
vampire_esje
vampire_esje is offline
Devil cat....
zoek je persé een zondebok?
waarom moet hij of jij de schuld krijgen...?
het is toch al uit?

laat maar gewoon lekker en geniet verder van je leven zonder hem. het heeft namelijk geen zin om hem of jezelf de schuld te geven.
stel: het is jou schuld... nou en? je krijgt hem er niet mee terug hoor! idem dito als het zijn schuld zou zijn...

daarom laat maar gewoon... zorg dat je genoeg vrienden dan wel vriendinnen hebt en ga lekker lol met ze maken. Vergeet je ex. Is beter!
Oud 01-11-2002, 14:59
devilcat
devilcat is offline
ik wil gewoon geen schuld eraan hebben omdat ik er uberhaupt geen schuld aan heb

ik kan er neit tegen als ik zo ben behandel dat mensen dan achteraf nog is gaan doen alsof ik de schuld was, dat maakt mij boos, en nog verdrietieiger dan ik al ben
Oud 01-11-2002, 20:10
Verwijderd
Citaat:
devilcat schreef:
ik wil gewoon geen schuld eraan hebben omdat ik er uberhaupt geen schuld aan heb

ik kan er neit tegen als ik zo ben behandel dat mensen dan achteraf nog is gaan doen alsof ik de schuld was, dat maakt mij boos, en nog verdrietieiger dan ik al ben
Damn zeg, who the fuck zegt dat het jouw schuld is? Niemand toch! Ik zeg neit dat het jouw schuld is, ik zeg alleen dat je nu moet ophouden met zeuren tegen hem. Omdat het hem toch niet boeit, en omdat je alleen jezelf er maar mee hebt, omdat je jezelf de hele tijd opnieuw boos en verdrietig maakt. En verder vind ik dat je teveel tegen hem zeurt want hij heeft alles nou al tig keer gehoord

Maar ik zeg niet dat het jouw schuld is wat er tussen jou en je ex is gebeurd. Ik zeg alleen dat hij gelijk heeft, dat ie niet luistert, ik zou ook nietr meer luisteren als ik hem was en als ik alles al tig keer heb gehoord.
Oud 01-11-2002, 20:14
Dminor
Dminor is offline
ik zeur
jij zeurt
hij zeurt
wij zeuren
jullie zeuren
zij zeuren

Op zich een mooi werkwoord. Alleen de praktijk is zo jammer.
Oud 01-11-2002, 20:17
devilcat
devilcat is offline
Dan vind ik het heel asociaal dat je niet luistert naar je vriendin's gevoelens of problemen..
dacht dat je altijd voor elkaar klaar moest staan?

hoe moeST ik het anders oplossen dan?
jij zegt dan : praat neit meer tegen hem hij kan het je niks schelen [ heb je gelijk in want het kon hem niks schelen ]

1 ) hij kon niet normala met mij praten
2) ik word boos omdat hij me liet stikken in mijn verdriet.
3) ik moet het dan maar op die manier doen, vaak vertellen hoe kut ik me voel,
4) hij reageert neit, en dan heeft HIJ ooknog is gelijk??...
Hmm..

dan komt ie er wel erg makkelijk vanaf..
Oud 01-11-2002, 20:54
Verwijderd
Citaat:
devilcat schreef:
Dan vind ik het heel asociaal dat je niet luistert naar je vriendin's gevoelens of problemen..
dacht dat je altijd voor elkaar klaar moest staan?

hoe moeST ik het anders oplossen dan?
jij zegt dan : praat neit meer tegen hem hij kan het je niks schelen [ heb je gelijk in want het kon hem niks schelen ]

1 ) hij kon niet normala met mij praten
2) ik word boos omdat hij me liet stikken in mijn verdriet.
3) ik moet het dan maar op die manier doen, vaak vertellen hoe kut ik me voel,
4) hij reageert neit, en dan heeft HIJ ooknog is gelijk??...
Hmm..

dan komt ie er wel erg makkelijk vanaf..
Het is nu toch UIT! Ik bedoel dat je nu het uit is niet meer zo tegen hem moet zeuren. Het boeide hem nooit, het boeit hem nu nog steeds niet. Je moet het opgeven, hij is het niet waard. Jji blijft zelf in je miserie rondhangen, ga gewoon verder.

En nee, dit soort dingen hoort niet binnen een relatie te gebeuren, vandaar dat je blij moet zijn dat het uit is. Maar nu is het UIT en 'mag' je van hem niet eens meer iets verwachten
Oud 01-11-2002, 21:31
devilcat
devilcat is offline
je hebt volkomen gelijk

Maar er zijn dingen die er gebeurd zijn tussen mijn ex en mij waardoor ik dus wel dacht dat ie voor mij zou gaan ondertussen dat het uit was..

Ik wil je heel erg bedanken voor je vele reacties
-Devilcat-
Oud 01-11-2002, 22:58
knijtert!
knijtert! is offline
ALs een meisje er hoerig uitziet dan moet ik der niet eens

Je vind gerust wel iemand
Oud 13-01-2004, 08:40
Kleintjeyakult
Kleintjeyakult is offline
Ik kwam deze topic tegen toen ik iets aan het zoeken was over afro haar, deze kwam in mijn zoekactie terrecht, ik heb de hele topic gelezen, en de reacties e.d.
Ik heb ook gezien dat dit al een oude topic is dus ik vraag met och af.. hoe gaat hetn u met die 2?
Oud 13-01-2004, 10:55
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Ze post weinig, maar misschien dat ze deze nog ziet. Ook al vraag ik me af waarom je hier benieuwd naar bent. Volgens mij was het gewoon helemaal over tussen die 2 en ik geef je ook weinig kans dát ze nog een normaal gesprek gevoerd hebben.
Oud 13-01-2004, 11:02
Phileine
Phileine is offline
Blub. Alweer verspilde energie.

Dus

Laatst gewijzigd op 13-01-2004 om 11:13.
Oud 13-01-2004, 11:49
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Citaat:
Phileine schreef op 13-01-2004 @ 12:02:
Blub. Alweer verspilde energie.

Dus
Mee eens. Ik denk dat devilcat aan d'r zelf moet werken en geen energie meer moet steken in d'r ex. Daarom gooi ik deze maar dicht.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten