![]() |
||
![]() |
Citaat:
kzou me echt dik kutvoelen ![]() als ik nah 25 nog nix had.. hey voor de gene die 25 minuten over deed he? leg eens uit hoe je vriendje dat doet? |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
maar ik denk wel dat het aan het meisje ligt... mischien onbewust dat je het toch tegenkomt dat gebeurt heel vaak... dat je onbewust het blokeert omdat je je er bijvoorbeeld onbewust voor schaamt... Kijk maar is op www.the-clitoris.com daar staat daat veel meer informatie over... ik zeg niet dat dat bij jou zo is...maar het zou wel kunnen.. werkt g-spott ook niet?
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Tuurlijk voel ik me er wel eens kut over, en mijn vriend ook. Maar als ik me er zwaar kut over ga voelen word ik er niet gelukkiger van, het is niet zo dat ik niet geniet van sex, dus dan moet ik mezelf niet gaan aanpraten dat mijn sex suckt omdat ik niet klaar kom. Ik denk idd dat ik mezelf blokkeer, dat ik bang voor wat er gaat gebeuren ofzo. Een van mijn karaktertrekjes is mijn onzekerheid en die speelt in veel dingen door en ik denk hier ook in.
||
![]() |
Citaat:
je moetr je niet aangevallen voelen. khoop alleen dat je wel eerlijk tegen je vriend bent kijk stel ik bven je vriendje en ik vinger je voor het eerst he in onze relatie en ik ben 25 min bezig? ![]() sorry hoor mahd an zalk me heeeeeeeel klein voelen alsof ik zon pruter ben snap je wat ik bedoel?? en ehm probeer eens te 8erhalen waarom dat dan zo is ben je niet ontspannen? gevoelens niet hecht genoeg? er is toch wel een oorzaak? |
![]() |
|
Ik hou ontzettend veel van mijn vriendje, daar ligt het niet aan. Het is ook niet zo dat is als een plank blijf liggen en niks voel, ik kom er bijna zeg maar maar net niet helemaal. En ik zei al dat ik denk dat het aan mijn onzekerheid ligt en dat ik me niet helemaal durf laten gaan ofzo.
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() nee JK je moet je gewoon proberen te laten gaan...hij wil je toch gewoon een pleziertje doen??
||
![]() |
Citaat:
EN JA BAAAAAAAAH.. ik ben momenteel jarig.. en ik moet zo echt pitten want morgen gaat het feest weer verder (iedereen pit al en is weg enzow).. *gaap* Mail me maar ![]() Cat ps/ontopic... die 11 minuten waren gewoon grappig omdat ik een vriend heb die euh.. nouja.. dat nog nooit voor elkaar heeft gekregen ![]()
|
![]() |
Als ik echt lang geen sex heb gehad en ik heb opeens sex zonder voorspel dan houd ik 't wel 10 minuten vol. Als we allemaal van tevoren aan gaan lopen klooien dan moet ik na een minuut al moeite doen om niet te komen.
Als we gewoon gemiddeld sex hebben gehad, elke dag ongeveer, dan duurt het een kwartier tot een half uur. Wat m'n vriendin betreft, die zit vrijwel constant op 10 minuten. Als ik dan door kan gaan dan kan ik haast niet meer tellen omdat ze vrijwel constant blijft klaarkomen. Ons record ligt op 8 keer in 15 minuten. Daarna kon ze echt niet meer ![]() En nu wil ik niet patsen met m'n eigen kunsten, want volgens mij ben ik qua kunsten zwaar onder de maat. Maar ik denk dat ik gewoon een makkelijke vriendin heb! ![]()
||
Citaat:
scheer ons allemaal niet over één kam.. Ik ben er bijna van overtuigd, dat als je het meisje helemaal op haar gemak stelt; heel langzaam stapje voor stapje gaat; echt laaaaaaaaang de tijd nemen als dat nodig is; niet direct naar de tempel gaan en heel haar lichaam verwennen en dan pas langzaamaan er naartoe werken en zachtjes aandoet en opwerkt naar steeds wilder (hoeft soms niet eens), dat het orgasme er wel moet komen (uitzonderingen daargelaten) |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
Hardlooptopic #10 mueslireep | 500 | 15-11-2012 09:37 | |
Vrije tijd |
Hardlooptopic #8 Hawahaai | 500 | 13-12-2010 23:33 | |
De Kantine |
Captsaain Obvious to the rescue! #397 TopDrop | 500 | 30-10-2008 00:10 | |