Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 31-10-2002, 08:37
Beyoned
Beyoned is offline
Citaat:
Jouw_Duiveltje schreef:
tjah het kan toch?? iedereen is anders... maar ik zou het niet leuk vinden als ik mijn vriendin een half uur moet vingeren terwijl ik in ong 5 minuten klaar ben

tzou je eerst x vingeren man wezen dnek je toch ook dai iets verkeerd doet?
Met citaat reageren
Oud 31-10-2002, 08:39
Jouw_Duiveltje
Jouw_Duiveltje is offline
Citaat:
tupac.netmenu.nl schreef:
tzou je eerst x vingeren man wezen dnek je toch ook dai iets verkeerd doet?
haha inderdaad...
Schat voel je nou nog niks??
nee nog niet ga noor maar ff door...

mij niet gezien.... gelukt kan mijn vriendin ook lekker snel ik denk ook ergens rond de 5 minuten....met sex wel in 2
Oud 31-10-2002, 09:15
Beyoned
Beyoned is offline
Citaat:
Jouw_Duiveltje schreef:
haha inderdaad...
Schat voel je nou nog niks??
nee nog niet ga noor maar ff door...

mij niet gezien.... gelukt kan mijn vriendin ook lekker snel ik denk ook ergens rond de 5 minuten....met sex wel in 2

kzou me echt dik kutvoelen
als ik nah 25 nog nix had..

hey voor de gene die 25 minuten over deed he?

leg eens uit hoe je vriendje dat doet?
Met citaat reageren
Oud 31-10-2002, 11:37
Gwen.
Gwen. is offline
Citaat:
kzou me echt dik kutvoelen
als ik nah 25 nog nix had..

hey voor de gene die 25 minuten over deed he?

leg eens uit hoe je vriendje dat doet?
Sommige meisjes komen gewoon niet klaar. Die worden wel nat, en die gaan wel schokken en het is wel ontzettend lekker maar die komen niet klaar, die blijven hangen in de plateaufase. En dat ligt dan echt niet aan het meisje of aan de partner. Ik spreek uit ervaring en mijn vriendje weet echt wel wat hij moet doen maar ik kom gewoon niet. Ook niet na 3 kwartiet beffen. Dan begin ik het alleen maar heel saai en frustrerend te vinden.
Oud 31-10-2002, 12:41
Beyoned
Beyoned is offline
Citaat:
Miss Quasy schreef:
Sommige meisjes komen gewoon niet klaar. Die worden wel nat, en die gaan wel schokken en het is wel ontzettend lekker maar die komen niet klaar, die blijven hangen in de plateaufase. En dat ligt dan echt niet aan het meisje of aan de partner. Ik spreek uit ervaring en mijn vriendje weet echt wel wat hij moet doen maar ik kom gewoon niet. Ook niet na 3 kwartiet beffen. Dan begin ik het alleen maar heel saai en frustrerend te vinden.
Met citaat reageren
Oud 31-10-2002, 13:01
Jouw_Duiveltje
Citaat:
Miss Quasy schreef:
lijkt me persoonlijk erg lastig... ik zou me zo klote voelen...
maar ik denk wel dat het aan het meisje ligt...
mischien onbewust dat je het toch tegenkomt dat gebeurt heel vaak... dat je onbewust het blokeert omdat je je er bijvoorbeeld onbewust voor schaamt... Kijk maar is op www.the-clitoris.com daar staat daat veel meer informatie over...

ik zeg niet dat dat bij jou zo is...maar het zou wel kunnen..

werkt g-spott ook niet?
Oud 31-10-2002, 14:18
Beyoned
Beyoned is offline
Citaat:
Jouw_Duiveltje schreef:
lijkt me persoonlijk erg lastig... ik zou me zo klote voelen...
maar ik denk wel dat het aan het meisje ligt...
mischien onbewust dat je het toch tegenkomt dat gebeurt heel vaak... dat je onbewust het blokeert omdat je je er bijvoorbeeld onbewust voor schaamt... Kijk maar is op www.the-clitoris.com daar staat daat veel meer informatie over...

ik zeg niet dat dat bij jou zo is...maar het zou wel kunnen..

werkt g-spott ook niet?
kzou echt denken dat het aan mijzelf lAG
Met citaat reageren
Oud 31-10-2002, 18:06
Gwen.
Gwen. is offline
Citaat:
kzou echt denken dat het aan mijzelf lAG
Hey thanks he.

Tuurlijk voel ik me er wel eens kut over, en mijn vriend ook. Maar als ik me er zwaar kut over ga voelen word ik er niet gelukkiger van, het is niet zo dat ik niet geniet van sex, dus dan moet ik mezelf niet gaan aanpraten dat mijn sex suckt omdat ik niet klaar kom.
Ik denk idd dat ik mezelf blokkeer, dat ik bang voor wat er gaat gebeuren ofzo. Een van mijn karaktertrekjes is mijn onzekerheid en die speelt in veel dingen door en ik denk hier ook in.
Oud 01-11-2002, 08:33
Beyoned
Beyoned is offline
Citaat:
Miss Quasy schreef:
Hey thanks he.

Tuurlijk voel ik me er wel eens kut over, en mijn vriend ook. Maar als ik me er zwaar kut over ga voelen word ik er niet gelukkiger van, het is niet zo dat ik niet geniet van sex, dus dan moet ik mezelf niet gaan aanpraten dat mijn sex suckt omdat ik niet klaar kom.
Ik denk idd dat ik mezelf blokkeer, dat ik bang voor wat er gaat gebeuren ofzo. Een van mijn karaktertrekjes is mijn onzekerheid en die speelt in veel dingen door en ik denk hier ook in.

je moetr je niet aangevallen voelen.
khoop alleen dat je wel eerlijk tegen je vriend bent
kijk stel ik bven je vriendje en ik vinger je voor het eerst he in onze relatie
en ik ben 25 min bezig? en je zegt niet dat het aan jouw ligt

sorry hoor mahd an zalk me heeeeeeeel klein voelen alsof ik zon pruter ben snap je wat ik bedoel??

en ehm probeer eens te 8erhalen waarom dat dan zo is ben je niet ontspannen?
gevoelens niet hecht genoeg? er is toch wel een oorzaak?
Met citaat reageren
Oud 01-11-2002, 09:38
Gwen.
Gwen. is offline
Ik hou ontzettend veel van mijn vriendje, daar ligt het niet aan. Het is ook niet zo dat is als een plank blijf liggen en niks voel, ik kom er bijna zeg maar maar net niet helemaal. En ik zei al dat ik denk dat het aan mijn onzekerheid ligt en dat ik me niet helemaal durf laten gaan ofzo.
Oud 01-11-2002, 09:39
Beyoned
Beyoned is offline
Citaat:
Miss Quasy schreef:
Ik hou ontzettend veel van mijn vriendje, daar ligt het niet aan. Het is ook niet zo dat is als een plank blijf liggen en niks voel, ik kom er bijna zeg maar maar net niet helemaal. En ik zei al dat ik denk dat het aan mijn onzekerheid ligt en dat ik me niet helemaal durf laten gaan ofzo.
zoalng je hem mah inligt...
Met citaat reageren
Oud 01-11-2002, 09:49
Jouw_Duiveltje
Citaat:
Miss Quasy schreef:
moet je maar is opletten als ik je een handje help
nee JK je moet je gewoon proberen te laten gaan...hij wil je toch gewoon een pleziertje doen??
Oud 01-11-2002, 15:46
Gwen.
Gwen. is offline
Citaat:
zoalng je hem mah inligt...
Pardon? Ik volg dit even niet.
Oud 01-11-2002, 17:48
Roos
Roos is offline
Citaat:
Miss Quasy schreef:
Pardon? Ik volg dit even niet.

Zolang je het hem maar verteld (denk ik)
Oud 01-11-2002, 19:02
Boer_kameeL
Boer_kameeL is offline
tupac en duiveltje, je haalt het spannende wel uit de posts met jullie gedebatteer
Met citaat reageren
Oud 01-11-2002, 19:11
Jouw_Duiveltje
Citaat:
Boer_kameeL schreef:
tupac en duiveltje, je haalt het spannende wel uit de posts met jullie gedebatteer
hummz tis toch serieus bedoelt mijn opmerking hierboven is toch een serieus antwoord??
Oud 02-11-2002, 00:51
DarkCat
DarkCat is offline
Citaat:
Boer_kameeL schreef:
ff offtopic : bday reminder from Cat

Je verjaart binnen 2 dagen, woohoo Eindelijk 19 wat een kutleeftijd, ik ben er bjina vanaf

kom je trouwens nog op dat icq adres? K heb paar dagen geleden iets gestuurd, no response
Nee, heb mn c schijf geformatteerd, doe alleen nog maar aan msn eigelijk..

EN JA BAAAAAAAAH.. ik ben momenteel jarig.. en ik moet zo echt pitten want morgen gaat het feest weer verder (iedereen pit al en is weg enzow).. *gaap*

Mail me maar

Cat

ps/ontopic... die 11 minuten waren gewoon grappig omdat ik een vriend heb die euh.. nouja.. dat nog nooit voor elkaar heeft gekregen
Oud 10-11-2002, 11:48
Herrie
Herrie is offline
Verschilt heel erg.... De eerste keer met m'n huidige vriendin was wel iets van 20 minuten waarin zij 3 keer klaarkwam en ik geen 1 keer

De laatste keer kwamen we beiden tegelijk klaar na 1,5 minuut
Met citaat reageren
Oud 11-11-2002, 00:32
looskuh
looskuh is offline
Als ik echt lang geen sex heb gehad en ik heb opeens sex zonder voorspel dan houd ik 't wel 10 minuten vol. Als we allemaal van tevoren aan gaan lopen klooien dan moet ik na een minuut al moeite doen om niet te komen.

Als we gewoon gemiddeld sex hebben gehad, elke dag ongeveer, dan duurt het een kwartier tot een half uur.

Wat m'n vriendin betreft, die zit vrijwel constant op 10 minuten. Als ik dan door kan gaan dan kan ik haast niet meer tellen omdat ze vrijwel constant blijft klaarkomen. Ons record ligt op 8 keer in 15 minuten. Daarna kon ze echt niet meer .

En nu wil ik niet patsen met m'n eigen kunsten, want volgens mij ben ik qua kunsten zwaar onder de maat. Maar ik denk dat ik gewoon een makkelijke vriendin heb!
Oud 11-11-2002, 09:41
italianboy
italianboy is offline
Citaat:
Engolie schreef:
klaarkomen is goed
alleen weten sommige (lees: bijna allemaal) niet HOE ZE HET BIJ EEN MEID VOORMEKAAR MOETEN KRIJGEN

dus daarom moeten alle mannen gewoon kijken hoe 2 meiden het doen

zodat hun het zo na kunnen doen...

scheer ons allemaal niet over één kam..

Ik ben er bijna van overtuigd, dat als je het meisje helemaal op haar gemak stelt; heel langzaam stapje voor stapje gaat; echt laaaaaaaaang de tijd nemen als dat nodig is; niet direct naar de tempel gaan en heel haar lichaam verwennen en dan pas langzaamaan er naartoe werken en zachtjes aandoet en opwerkt naar steeds wilder (hoeft soms niet eens), dat het orgasme er wel moet komen (uitzonderingen daargelaten)
Met citaat reageren
Oud 11-11-2002, 09:44
italianboy
italianboy is offline
die 11 minuten: op basis van aftrekken of penetratie?
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten