Advertentie | |
|
![]() |
|
NAC - De Graafschap 2-1
Roda JC - Sparta 2-0 NEC - Fortuna Sittard 3-0 AZ - FC Twente 1-1 Feyenoord - RKC Waalwijk 2-0 Vitesse - Ajax 0-1 PSV - SC Heerenveen 1-0 FC Utrecht - FC Den Bosch 2-0 Dit is weer een k*t speelweek. Veel ploegen die dicht bij elkaar staan moeten tegen elkaar. Ik ga er gewoon vanuit, dat in de titelstrijd (Ajax en Feyenoord) niemand een steekje gaat laten vallen. Voor de 3de plaats (rechtstreeks duel PSV en SC Heerenveen) gaat PSV het thuisvoordeel uitputten. Fortuna Sittard zie ik echt niet snel nog punten pakken dit seizoen. Voor de rest een kleine beetje gekeken naar de resultaten van de voorbije speelweken. En dan kom je uit op bovenstaande uitslagen. En nu rest mij alleen nog maar de vingers te kruisen.
||
![]() |
Citaat:
![]()
|
Zeg Tofke, in het tussenklassement heb ik voor deze speelronde 6 puntjes gekregen. Maar volgens mij heb ik er 8.
PSV en NAC de winnaar goed ---> 2 pnt. Roda en Utreg de uitslag goed ---> 6 pnt. Maakt bij mij toch 8 punten... hmz verkeerd geteld of zow??? ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Mr.Oizo: Ik had bij jou de uitslagen van
Supermach (die vlak na jou heeft voorspeld) ingevuld.. pas dat straks aan.. heitinga4ever: juist hetzelfde als bij Mr. Oizo alleen dat ik bij jou Smint score had gerbuikt.. Sowwy, vriendin had het die dag uitgemaakt , zat met mijn gedachte dus ergens anders.
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() Jammer voor jou dat ze het heeft uitgemaakt * troost *
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Vrije tijd |
Voorspellingen KPN Eredivisie - 27/02-04/03 Tofke_H | 72 | 05-03-2002 07:40 |