Advertentie | |
|
![]() |
|
Ajax - FC Groningen 4-0: 1 punt
FC Twente - Sparta 2-0: 3 punten Roda JC - AZ 3-1:0 punten Vitesse - SC Heerenveen 3-2: 0 punten Willem II - Fortuna Sittard 3-0 :3 punten De Graafschap - RKC Waalwijk 1-1:0 punten FC Groningen - NEC 1-1:1 punt FC Den Bosch - PSV 1-1 0 punten totaal 8 punten best redelijk vind ik
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Controleer het eens FF zelf.. De uitslag van deze week (onder voorbehoudt): naam punten jdiezrequejo 13 Ajacied4ever 11 WU-rulezzz 10 Tofke_H 10 Celesta 10 PV 10 Zaagmanz 8 diamondvoodoo 8 mark!15 8 Boogie 7 Daaf 7 darkshooter 7 DJ FLEM 7 Firebolt 7 heitinga4ever 7 MegaManX 7 de communiceerbeer 6 Baron Sengir 6 Bertske 6 broed 6 Smint 6 jellerd 6 Paige 6 mario 6 Mitros 6 Forza_FC_Groningen 5 Martin1985 5 Supermach 5 Mr.Oizo 5 Forza_Vak X 4 Utreg_Nr1 4 als het ware salsa 4 WolterB 4 *Juul* 3 ^AmArU^ 3 ZlatanSuperJood 1 Kirk22 1 MarcyMarc 1
|
De huidige TOP3:
naam punten Ajacied4ever 69 Boogie 66 Mr.Oizo 66 De website geef ik morgen een update, ergens in de namiddag denk ik. Nu moet ik bedje gaan zoeken ![]() Anyway.. Feyenoord laat nuttige punten liggen deze week. PSV heeft maar een nipte overwinning, net zoals Ajax.. De druk wordt blijkbaar groter en groter bij de top3. SC Heerenveen heeft nu afgedaan om alsnog kans te maken kampioen te worden, al was dat een zeer grote verrassing geweest indien dat nog zou komen. SC Heerenveen, Vitesse en NAC gaan onder elkaar maar uitmaken wie 4de wordt. Onderaan is het ondertussen ook zo ongeveer duidelijk ![]() Nog 4 spannende speelweken staan voor de deur.
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
|