Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Muziek
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-10-2002, 20:09
Verwijderd
ik heb ook wat singles, koop ze omdat er b-sides opstaan, dus ja...
en eerst was ik grote blink182 fan en toen verzamelde ik heel veel, en kocht alle singles, dus heb ook bijv. 3 verschillende versies van What's my age again?. omdat er op elke single een iets ander nummer stond, of gewoon omdat het een andere foto op het hoesje stond
hehe tja..
verder heb ik singles van green day, no doubt, bloodhound gang, stone temple pilots, semisonic, weezer 2x, goo goo dolls, millencolin 2x, radiohead, get up kids, barenaked ladies..

dus geen echte top 40 bands, dat zijn ook vaak one hit wonders.
van dj boozywoozy o.i.d. zal ik nooit een single kopen, wel van bands waarvan ik een cd heb ofzo en extra nummers wil
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 30-10-2002, 20:58
Verwijderd
Ik wordt misselijk van die ketsjup song. Braak nog op nr 1 aaaaaaaaaaaaaaahhhhh

sorry moest eruit
Met citaat reageren
Oud 01-11-2002, 17:18
ZHAzha
ZHAzha is offline
ik heb gisteren nog een singel gekocht..

Omdat ik het een leuk nummer vond! en hem vaker wou horen.

boeien?
Oud 01-11-2002, 18:11
BBEM
BBEM is offline
ik heb laatst ook nog een single gekocht van van dik hout -volle maan gewoon omdat ik die een beetje voor de heb wil hebben is toch wel leuk af en toe een single ipv al die mp3's. kreeg er nog een videoclip bij ook
Oud 01-11-2002, 19:01
WolterB
WolterB is offline
ik ga morgen bijvoorbeeld de singel van bløf kopen.

omdat er 4 nummers op staan (allemaal dus) die nog nooit eerder in die versie op cd zijn verschenen en dus ook niet makkelijk te downen zijn.
Oud 01-11-2002, 19:13
jnieuwelaar
jnieuwelaar is offline
Citaat:
Let's Party schreef:
Mensen die egt superfan zijn. Kheb n vriendin en die koopt egt alles van Dj Boozywoozy en de Klubbheads. Vindt ze leuk later trug te zien wat ze vroeger hemaal geweldig vond. Maar ze heeft ook eik nooit te weinig geld, dus denk da da ook wel mee zal spelen, da je da nie zo moeilijk doet om n singletje te kopen.
Boozywoozy.
Oud 02-11-2002, 14:33
BrunetJuh
BrunetJuh is offline
ik heb 3 dagen trug nog het singletje van Daan Schuurmans gekocht, gewoon omdat ik het nr vaker wou horen, en ik ga echt nie de hele Volle Maan album kopen, want dat is vet bagger! en het is leuker als je hem op kunt zetten wanneer je wilt in plaats van dat je moet w8ten op het nr. Ma goe, je moet het zelf weten vind ik.
Oud 02-11-2002, 15:09
rickert
rickert is offline
denk dat mensen het vooral doen omdat ze fan zijn van iemand of omdat er bijv een nummer opstaat van een artiest die ze nog niet kennen. Ik ben bijv fan van ilse delange en nelly en van ilse koop ik ze altijd, en van nelly heb ik nu dilemma ook gekocht omdat daar nog een ander nummer bij opstond...
Reageren

Regels voor berichten