Advertentie | |
|
![]() |
|
Vind haar arrogant overkomen... Irri stem, kinderlijk en op momenten wreed nasaal (en bijklank, complicauwted), vind clip ook dom (wreed "cool" om in een winkelcentrum wat iedereen te plagen en mensen in hun job te storen...sommige zaken lijken fun, maar wat teveel idruk proberen op de jackass-generatie imo... same voor stoere skaters op achtergrond, haar salto nzo)
Maarja, indien ik niet kon zingen en iemand me aanbood mooi, rijk en bekend te worden, ten koste van me ff belachelijk te maken... Zou t graag doen, als ik de firma die me maakte erna tenminste ff goed belachelijk kan maken fzo, en laten zien dat ik wist dat 't fake was (zou niet willen meemaken wat met haar gebeurt na deze stunt, als iedere oppervlakkige alternatieve mens haar wat gaat nalachen enzo) |
![]() |
|
![]() |
Ik vind alleen dat veel mensen teveel zeuren op haar manier van kleden.. Tegenwoordig lopen heel veel mode-mensjes in wijde broeken en met stropdassen enz.. Het is al helemaal niet alternatief meer (heb ik het idee)..
Alleen vind ik wel dat dr teksten en uitspraken af en toe wat minder mogen.. vorm een eigen mening ofzo, ipv precies te doen waardoor je in de smaak gaat vallen bij iedereen.. want dat is geloof ik waar ze op doelt.. |
![]() |
|
Woopz die foto's
![]()
|
|