| Advertentie | |
|
|
|
|
|
|
|
(Bijna) Alle programma's die het Belgische productiehuis 'Woestijnvis' heeft gemaakt, zijnde:
* * De 12 werken van Van Oudenhoven * Schalkse Ruiters *vanzelfsprekend Alles kan Beter ! * .......... En verder ook wel : * Flikken * Dawson's Creek (vraag me af wanneer ze het nog eens spelen hier in Belgie!!) * Chris enCo (Chris Vd Durpel is nog steeds geniaal met al zijn typetjes en parodieen) * Cheers (fantastisch dat ik via herhalingen deze serie uitde jaren 80, begin jaren 90 leren kennen heb!)
|
|
|
|
Ally McBeal!!!!!!!!!! Yeah, i love Calista Flockhart!
Verder kijk ik ook Gilmore Girls, Boston Public en Expeditie Robinson altijd. En soms Yes Dear, Kopspijker of Buffy. Jaja, 6 van de 7 zijn Net 5 programma's, ik weet het. Net 5 is gewoon geweldig!
|
|
|
|
Idols... heb t gister gezien, ik dacht dat het nix aan zou zijn maar ik lach echt de hele tijd in een deuk en dan vooral om die jury met die opmerkingen!
(heb jij wel eens van helium gehoord? )en friends vind ik zooow cewl!!!! ik keek altijd uit naar dawsons creek maar dat is al een tijdje niet meer
![]() |
|
|
Soortgelijke topics
|
||||
| Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
| Verhalen & Gedichten |
[Verhalenwedstrijd] Anders dan eergister flyaway | 0 | 14-11-2008 14:05 | |
| Verhalen & Gedichten |
[Column] Televisie McDuck | 2 | 01-06-2005 16:31 | |
| Flora & Fauna |
'Haj zeehondje! Wat heb jij een mooie pels, die wil ik wel hebben!' Dark Psycho | 89 | 18-04-2004 22:05 | |
| Algemene schoolzaken |
Radio/ Muziek Enquete Gesologica | 40 | 07-02-2004 15:53 | |
| Psychologie |
homosexualiteit is een geestelijke ziekte Verwijderd | 266 | 11-04-2003 14:46 | |