Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
(Bijna) Alle programma's die het Belgische productiehuis 'Woestijnvis' heeft gemaakt, zijnde:
* * De 12 werken van Van Oudenhoven * Schalkse Ruiters *vanzelfsprekend Alles kan Beter ! * .......... En verder ook wel : * Flikken * Dawson's Creek (vraag me af wanneer ze het nog eens spelen hier in Belgie!!) * Chris enCo (Chris Vd Durpel is nog steeds geniaal met al zijn typetjes en parodieen) * Cheers (fantastisch dat ik via herhalingen deze serie uitde jaren 80, begin jaren 90 leren kennen heb!)
|
Ally McBeal!!!!!!!!!! Yeah, i love Calista Flockhart!
Verder kijk ik ook Gilmore Girls, Boston Public en Expeditie Robinson altijd. En soms Yes Dear, Kopspijker of Buffy. Jaja, 6 van de 7 zijn Net 5 programma's, ik weet het. Net 5 is gewoon geweldig!
|
![]() |
Idols... heb t gister gezien, ik dacht dat het nix aan zou zijn maar ik lach echt de hele tijd in een deuk en dan vooral om die jury met die opmerkingen!
![]() ![]() en friends vind ik zooow cewl!!!! ik keek altijd uit naar dawsons creek maar dat is al een tijdje niet meer ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
[Verhalenwedstrijd] Anders dan eergister flyaway | 0 | 14-11-2008 13:05 | |
Verhalen & Gedichten |
[Column] Televisie McDuck | 2 | 01-06-2005 15:31 | |
Flora & Fauna |
'Haj zeehondje! Wat heb jij een mooie pels, die wil ik wel hebben!' Dark Psycho | 89 | 18-04-2004 21:05 | |
Algemene schoolzaken |
Radio/ Muziek Enquete Gesologica | 40 | 07-02-2004 14:53 | |
Psychologie |
homosexualiteit is een geestelijke ziekte Verwijderd | 266 | 11-04-2003 13:46 |