![]() |
|
![]() |
ik heb een huidschimmelinfectie op mijn borst, de antibiotica heeft afgelopen keer niet geholpen en het kan geen kwaad en je ziet er nauwelijks iets van dus ja......ik moet nog een keer naar de dokter voor een andere antibioticakuur maar dat schiet niet op......
en ik heb rotte enkels van het skaten......vooral 2 sprongen een paar jaar terug.......had ik die maar nooit gemaakt, dan waren mijn enkels nog nagenoeg goed geweest......maja ik had wel eerder kunnen bedenken dat van 2 meter hoog uit een ramp springen met een grab niet zo'n slim idee is ![]()
|
hm.. ben allergies voor een bepaalde stof in snoep, ben dr nog steeds niet achter welke, waardoor mijn tong helemaal naar de klote gaat
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
Juist getest op werk : ogen 20/20, gezondheid zelfde, geen allergiën, weet ik veel... Alleen psychische problemen (die gelukkig nu zowat achter de rug zijn).
K heb wel m'n reeks ziektes gehad, maar ze duurden altijd veel korter dan "normaal", zoals bv klierkoorts voor een weekje, weekje niet eten en 8 kilo afvallen (was nodig)... Mja k snap het zelf niet, men ogen zouden al kapot moeten zijn, ik rook, ik drink, ik zie veel naar een schermpje... Iemand de film "unbreakable" gezien? |
![]() |
|
euh... ik heb eigenlijk niets volgens mij. tenminste niet iets dat een naam heeft. maar eigenlijk ben ik wel altijd moe als ik korter dan 9 uur heb geslapen (8 uur is al te kort eigenlijk). verder eigenlijk heel vaak buikpijn = last van m'n darmen (denk ik) en vaak heel erg buikpijn omdat de lucht niet weg kan uit m'n darmen.
nouja, ik voel me wel zeurderig nu. ik kan er geen naam aan geven. weten jullie dat ook weer een keer. verder heel gezond, hoor ![]()
|
![]() |
-depressie
-borderline -migraine -hooikoorts verder benk altijd moe, heb beswel vaak buikpijn enzo, heel vaak hoofdpijn k ben heel kllein beetje scheel rugklachten mn knieen voelen vaag zwakke enkels k heb t altijd koud gemiddlede temperatuur in mn lichaam van 35 graden (gemiddled is 37 |
![]() |
|
Verwijderd
|
Astma
Heel erg allergisch voor: dieren, planten(naja hooikoorts enz), stof, sommige voedingsmiddelen zoals chocola enz.. Slechte ogen, allebei ongeveer -4,5 Slechte doorbloeding(bijna altijd koude handen, voeten) Snel moe Vaak uitslag (gezicht, handen oid) als allergische reactie op dingen ![]() |
![]() |
|
![]() |
Ik heb pfeiffer, (een te lage suiker), chronische voorholte-ontstekingen en een whiplash. En wat ik nog meer heb, krijg ik a.s. maandag nog te horen.......ben benieuwd!
*krijg dan de uitslag...ze wou het niet via de tel. zeggen..lekker is dat voor je zenuwen.. ![]() |
![]() |
|
![]() |
uhh, ik heb... (hoofdpijn en zie slecht, zowel met als zonder bril, ben nog voor onderzoek in het ziekenhuis)
Ik kan geen diepte zien, omdat ik een oogafwijking heb (ben scheel geboren) en dat was het denk ik wel...
|
![]() |
*Ik heb kei-sterke tanden, op een paar tanden na, die zo zwak zijn dat ze afentoe afbrokkelen. dit komt waarschijnlijk omdat ik als baby een hele hoge koorts had.
*Last van m'n rug. ben in mijn basisschooltijd een keer na een salto met de fiest op een hard-plastic broodtrommel gevallen. *RSI (laten we het maar op lichamelijke klachten houden, anders blijven ik aan de gang ![]() ![]() |
![]() |
|
Nou, nou komt er toch een lijst!! Nee hoor, valt allemaal best mee... Als ik dat allemaal zie, kan het nog veel erger, dus...
Ik heb om te beginnen vrij slechte ogen, iets van -3.75 en -4.75. Verder heb ik zwakke enkels, zit overal nog al los in mijn gewrichten... Dan heb ik nog dauwworm, denk niet dat iemand dat kent, dus het is een vorm van eczeem die normaal gesproken rond je 7de over is, maar ikl heb het nog steeds. En dan heb ik op het moment ook nog last van mijn hand/pols. Een heel dikke ader, die vrij pijn doet. Ga morgen maar eens langs de dokter...
||
Citaat:
|
leuk topic
![]() ik heb: *astma *diverse allergiën, oa amandelen pinda's dieren huisstofmijt grassen en sinds kort waarschijnlijk ook afwasmiddel ![]() *migraine *zwakke enkels *rare knieën die zomaar pijn gaan doen *soort eczeem, moet ik nog mee naar de dokter voor meer informatie (en hopelijk een zalfje ![]() *plekken in mn hals waar geen pigment meer zit. swinters worden die plekken donkerder dan mn huid en zomers lichter en t is heel lelijk. gelukkig heb ik van de dermatoloog een goed werkend middeltje, want daar werd ik dus echt sjagerijnig van.... dat was het geloof ik. |
![]() |
|
Verwijderd
|
daar zijn de geleerde nog mee bezig:
-hoofdpijn,met als gevolg flauwvallen, meerdere keren per dag -moe -misselijk -duizelig/vaag zien -veranderend slaappatroon, later slapen(normaal als ik een kussen voel lig ik al makkelijk te knorren, en nu uren wakker, maar wel langer uitslapen wat ik eerst dus niet had. -dingen vergeten -hoge bezinking, das t enige wat uit t bloed kwam. als iemand iets weet laat t maar horen ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Hier komt mijn hele waslijst!! Zware astma, Migraine, Iets aan mijn darmen, (peristaltische beweging gaat bij spanning tegen elkaar in, veroorzaakt pijn als messteken.. ![]() Zwakke enkels, Eetstoornis, Dystyme stoornis, Borderline, Allergisch voor mezelf ![]() Ik had een bril, maar was laatst bij de oogarts en mijn ogen zijn weer oke! Vaag he?! En ik heb ook 6 voortanden en nog 2 in mijn gehemelte! (Dacht dat ik de enige was op de wereld met zoiets, valt nog mee dus ![]() ![]() Tsja, dat ben ik geloof ik... Beetje vaag maar.. wel lief ! ![]() Knuffels, Dashja
Laatst gewijzigd op 18-01-2003 om 10:39. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Algemene schoolzaken |
Wat heb jij als puber uitgehaald op school? Attention | 56 | 18-01-2013 06:11 | |
De Kantine |
Wat heb jij al enige tijd in je bezit maar nog nooit gebruikt? TopDrop | 42 | 02-10-2009 20:00 | |
De Kantine |
Wat heb jij als laatst gedownload? TopDrop | 500 | 27-03-2007 20:42 | |
Lifestyle |
Wat heb jij nu in je haar? Huneybeer | 123 | 10-04-2003 14:05 | |
De Kantine |
Wat heb jij gedroomd vannacht? Ninja_Nina | 24 | 25-03-2003 17:25 | |
Lifestyle |
NiEuW ; Wat heb jij vandaag aan! flipm0 | 445 | 21-12-2002 12:41 |