Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-11-2002, 16:33
lake bodom
lake bodom is offline
mja niet echt
we waren keer op vakantie met wat vrienden, komt opeens een vriendin binnen, ze loopt gewoon verder om met ons te praten
naja we hadden bijna alles nog aan dus... whatever

en meestal op zaterdagnacht blijfk bij hem slapen, en een vriend van hem ook altijd.... kweetniet offie al slaapt als wij bezig zijn, maarja, tmaakt me niet zoveel uit....
Met citaat reageren
Oud 04-11-2002, 19:09
Beyoned
Beyoned is offline
Citaat:
emperor crono schreef:
Nou voor jullie beide dan: probeer PLEASE je berichtje ff snel over te lezen ofzo, voordat je hem daadwerkelijk post. Of als je ziet dat je een typefout hebt gemaakt, verbeter hem dan even. Want dat scheelt echt enorm met hoe snel je zo'n bericht leest. Bedenk maar: voor mij 10 seconden meer typen, maar voor 1000 anderen 10 seconden minder lezen.
Dat scheelt nogal, toch?
sorry
Met citaat reageren
Oud 04-11-2002, 20:35
Verwijderd
nee nog niet
Gelukkig niet, volgens mij zou ik me doodschamen en in levenslange shok zijn
*is blij met sloten*
Met citaat reageren
Oud 05-11-2002, 09:08
Beyoned
Beyoned is offline
Citaat:
Bazz schreef:
nee nog niet
*is blij met sloten*
ik dacht eerst ook altijd van aaaaaaaah blah blah..
mah valt reuze mee, je ouders of broer of zus ofzo die je betrappen doen hier gewoon heel normaal over hoor...

kijk als je ergens anders word betrapt word het ander verhaal dan zal ik me ook doodschamen
bv in de wc op school staat er strax een foto in de schoolkrant haha

neej weez maar niet bang het valt reuze mee

offtopic: ik heb hem doorgelezen en ik vind de spelling wel goed
Met citaat reageren
Oud 05-11-2002, 11:17
Jouw_Duiveltje
Jouw_Duiveltje is offline
Citaat:
Bazz schreef:
nee nog niet
*is blij met sloten*
ik deed vroeger ook altijd mijn deur op slot.. tegenwoordig niet meer.. ik denk dat mijn ma wel weet wanneer ze NIET binnen moet komen
Oud 05-11-2002, 13:05
Beyoned
Beyoned is offline
Citaat:
Jouw_Duiveltje schreef:
ik deed vroeger ook altijd mijn deur op slot.. tegenwoordig niet meer.. ik denk dat mijn ma wel weet wanneer ze NIET binnen moet komen
als je een slot hebt doe je hem toch op slot???????????
Met citaat reageren
Oud 05-11-2002, 14:05
KiMZz
KiMZz is offline
Ik heb geen slot en dus komt mijn broertje op de verkeerde momenten binnen. En geloof me we hoorden m aankomen en we zeiden nog "nie binnen komen" maar hij kwam toch :D
Oud 05-11-2002, 14:06
Beyoned
Beyoned is offline
Citaat:
kimmetjeluvsya schreef:
Ik heb geen slot en dus komt mijn broertje op de verkeerde momenten binnen. En geloof me we hoorden m aankomen en we zeiden nog "nie binnen komen" maar hij kwam toch

ach jah.. dat doety die 2x en dan komt die ook nooit meer
hoop ik voor je..
Met citaat reageren
Oud 05-11-2002, 14:07
KiMZz
KiMZz is offline
En dan nog heb ik er vette schijt aan, hij was gewaarschuwd he
Oud 05-11-2002, 14:08
Beyoned
Beyoned is offline
Citaat:
kimmetjeluvsya schreef:
En dan nog heb ik er vette schijt aan, hij was gewaarschuwd he
is de spanning dan niet weg??
Met citaat reageren
Oud 05-11-2002, 14:12
KiMZz
KiMZz is offline
Nee hoor, die-hards gaan gewoon door
Oud 05-11-2002, 14:14
Beyoned
Beyoned is offline
Citaat:
kimmetjeluvsya schreef:
Nee hoor, die-hards gaan gewoon door
hehe me ex hoefde de trap mah te horen ene....
Met citaat reageren
Oud 06-11-2002, 16:06
inspiratieloos
inspiratieloos is offline
Ik moet zeggen dat ik al meerdere malen ben betrapt. De eerste keer dat we sex hadden werden we "opgemerkt"door een stel wandelaars die niet op de paden waren gebleven en thuis een paar keer.
Met citaat reageren
Oud 06-11-2002, 16:18
Verwijderd
*wil ook slot op kamer*
Met citaat reageren
Oud 06-11-2002, 22:03
MoOsE
MoOsE is offline
Jah, m'n vriendin gevingerd op t glijbaantje in de speeltuin.. kwam mams buiten...
Oud 07-11-2002, 13:58
vixen
vixen is offline
hell, eiglijk anderhalve keer. 1 keer toen we sex aan het hebben waren toen kwam zn vader doodleuk binnenlopen alsof dr nix aan de hand was... dat was echt erg. De andere keer had ik 'm achterin de auto gepijpt terwijl we dus aanet rijden waren he. Ik dacht dat mn moeder dat nie doorhad maar... naja dus wel, ze kwam dr later mee dat ze dat: niet zo'n leuke ervaring had gevonden' das nie echt betrapt .. maar toch
Oud 07-11-2002, 16:34
Verwijderd
Citaat:
Heartbeat schreef:
En wie ben jij om te oordelen over hoe iemand goed typt of niet eh leer jij eens deftig typen voor je over iemand anders oordeelt en plz stay on topic, niks nuttig ontopic te zeggen dan just Shutup

Sowy Ppl voor dees maar moest ff gebeuren
k ben het redelijk mee eens dat je behoorlijk bagger typt...

vooral van die popiejopie dingen

plzs, in de living etc.
Met citaat reageren
Oud 08-11-2002, 15:04
Gwen.
Gwen. is offline
Citaat:
otherside schreef:
De andere keer had ik 'm achterin de auto gepijpt terwijl we dus aanet rijden waren he. Ik dacht dat mn moeder dat nie doorhad maar... naja dus wel, ze kwam dr later mee dat ze dat: niet zo'n leuke ervaring had gevonden' das nie echt betrapt .. maar toch
Dat vind ik ook vrij genant voor je moeder.
Oud 08-11-2002, 15:14
Paperz
Paperz is offline
Kijk je kan 't doen met de gedachte van hier vind of ziet niemand 't...

Maar kom op, achterin een auto pijpen is gewoon vragen om bekijks te trekken... met alle respect, maar zoiets doe je je ouders en zelfs je vrienden niet aan...
Met citaat reageren
Oud 29-03-2003, 11:07
desertrose
desertrose is offline
ik ben een keer betrapt toen lagen we echt flink te bonken, we gingen flink op en neer en de dekens lagen op de grond, je zag dus duidelijk dat hij erin zat en 't was ook hoorbaar, toen zei ik: ik hoor wat, hij zegt: wat dan? Op dat moment komt zijn vader binnen, ik zat op hem, een beetje voorover gebogen, en ik sprong op, sprong van het bed, gooide de deken op hem en pakte zelf mijn topje en hield het voor mijn kruis, en ik stond daar met mijn ene arm voor mijn borsten en met de andere hield ik mijn topje voor men kruis.
En die vader stond daar aan de grond genageld, en ik besefte dat het zinloos was wat ik had gedaan, hij had het toch al gezien...
Toen zij die vader: Uhm, ach laat maar ZO belangrijk was het nou ook weer niet
Oud 29-03-2003, 11:38
desertrose
desertrose is offline
Wat nog erger was: ik heb een keer MIJN OUDERS betrapt, het ging ongeveer zo:

Ik had 2 uur uitval, dus ben veel eerder thuis, ik kom, met een vriendin, achterom binnen, doe de kuekendeur open, en wie liggen daar, op het aanrecht? GADVERDAMME das heel lullig als dat gebeurd...

Ik pakte de arm van mijn vriendin en trok haar mee de trap in de keuken op, naar boven ik sta stil en hoor ze, mijn moeder giecheld en ze gaan gewoon door.

Wat er toen gebeurde is misschien nog wel erger, ik ben er wel heel populair door geworden:
Ik ging naar mijn kamer met die vriendin ik zei eerst niks, toen zei ik: GADVERDAMME! Zegt zij: dat maakt toch eigelijk niks uit, het is beter als de ouders van ...... die schreeuwen steeds tegen elkaar. Eigelijk vin ik het wel geil... Mijn ouders zijn zo saai áls die het al doen, is het 's avonds in bed. Toen keek ik haar aan, voor ik het wist kusten we elkaar (eigelijk een kutverhaal) ze begon me te strelen, en later te vongeren, net toen we bij elkaar met onze handen in de broek zaten te vingeren, kwamen mijn ouders binnen (waarschijnlijk om "er over te praten") KUT . Toen hoefde ik ze ook niet meer te vertellen dat ik er zojuist achter was gekomen dat ik biseksueel ben... (Dat vinden jongens trouwens wel leuk )
Oud 29-03-2003, 13:03
Whuzz
Whuzz is offline
Met m'n eerste vriendin ben ik regelmatig betrapt. Mijn ouders, haar ouders, haar zus...

Mijn ouders deden nooit moeilijk. Moeder kwam binnen, zag ons bezig. "Ohw, jullie zijn druk zie ik, nou ja, als jullie klaar zijn, kom ff naar beneden dan, heb cake en koffie klaar staan. Veel plezier! "

Haar moeder kreeg voornamelijk een heeeeel rood hoofd en durfde niets te zeggen.
Haar zus was een beetje aparte situatie. We waren lekker bezig op ons 2-persoons luchtbed, doggy-style, allebei met ons gezicht righting de deur, wordt er ineens op de deur geklopt en haar zus roept de naam van m'n vriendin... Vriendin zegt: "Ja?" (als in: ja, wat is er? NIET als in: Ja, kom maar binnen...) Zus begreep dat verkeert en wandeld naar binnen
Sindsdien vroeg ze altijd als we samen op de kamer waren en ze wilde wat vragen: "Weten jullie ZEKER dat ik naar binnen kan komen???"
Oud 29-03-2003, 13:49
--GETUPKIDS--
--GETUPKIDS-- is offline
Met mn eerste vreindin heb ik het een keer gehad....haar moeder kwam s'ochtends altijd binnen met thee en brood.... en die ene keer waren we dus net bezig.....maar de dekens lagen over ons heen en we lagen lepeltje-lepeltje dus het was niet echt te zien.....die moeder bleef ook nog een hele tijd in de slaapkamer staan, beetje praten met mijn vriendin enzow! terwijl ik gewoon rustig door ging zeg maar! Daarna wel ff hartelijk om gelachen!

En later nog een keer op schoolreis in Praag, daar moest je eigenlijk gescheiden slapen, maar ik had het er met de andere meiden in haar kamer over gehad of ze het erg vonden als ik bij hun sliep.....nou geen probleem en een keer werden we een beetje heel erg opgewonden en toen hebben we het dus heel stilletjes gedaan terwijl iedereen om ons heen lag te slapen, althans dat dagten we........volgende ochtend kregen we te horen dat een aantal alles gehoord hadden!
Oud 29-03-2003, 13:59
vrijgezel
vrijgezel is offline
was bij mijn ex thuis kwam zijn broertje binnen, en die ging ook heel snel weer weg.
en een keer zouden er lui langskomen en wij denken die bellen nog wel aan enzo dus wij waren boven bezig enzo (op een erg krakend bed die je in het hele huis hoort) bleek dat ze door de garage waren gegaan en alles hadden gehoort.

nog niet echt super betrapt maar wel een paar keer bijna.
Oud 30-03-2003, 16:49
Engeltje_Mij
Engeltje_Mij is offline
Citaat:
Tupacrulezz schreef op 30-10-2002 @ 10:26:

ehm verder niet echt jah een x (andere ex) gevongerd waar een vriendin van haar bij was die ging peukie roken zei ze later
kwamen wij ook beneden zegt ze ik ging mah ff een peukie roken jullie waren zo druk beziog met vingeren haha

Haha k ken het .. had ik laatst ook mijn vriendin ging ook maar ff peuk roken ze vond het iets te lang duren..

En een keer werd ik gwoon buiten ergnes gevingerd 's avonds op stap en uhms.. komen er mensen langs: Jeej zeg moet dat nou hier voor gemeentehuis.. Schaam

Laatst gewijzigd op 30-03-2003 om 16:53.
Met citaat reageren
Oud 30-03-2003, 21:23
AngelLena
AngelLena is offline
Met mijn huidige vriend ben ik toen betrapt door mijn vader met oud en nieuw (niet afgelopen jaar, maar jaar daarvoor) die kwam melden dat freek de jonge begon en dat de oliebollen klaar waren...
Met mijn ex dacht ik dat we betrapt werden, omdat er veel gerommel aan de deur was, bleken de honden te zijn op zoek naar gezelschap... (duitse herder, mechelse herder en een airdale terrier die bij je in bed kruipen...heel bevorderlijk voor de stemming...)
Oud 31-03-2003, 10:37
Rammsteinfan
Rammsteinfan is offline
Kwas altijd op het nippertje als er iemand de kamer binnen kwam. Maar zat ooit boven achter de tv af te rukken op de kamer van mijn ouders, toen liep mijn zusje in de tuin. Volgens mij heeft ze het gezien maar weet het niet zeker.
Met citaat reageren
Oud 31-03-2003, 10:57
Sexy_gassie
Sexy_gassie is offline
ik ben 1 keer betrapt ik lag in de bosjes met twee vriendinen komen der ineens een paar wandelaars die hetzelfde van plan waren als wij gelukkig niet erg werd erg gezellig met hun erbuj

moeten we vaker doen
Met citaat reageren
Oud 31-03-2003, 19:29
Verwijderd
kzat een x met mijn vriendin (3 jaar terug ondertussen al) op haar kamer, wij dus een beetje zoenen, en zoals gewoonlijk liep dat uit op uitkleden.

Vervolgens komt haar moeder binnen en keek ons even aan (althans, zij, ze zat rechtop op me )

"oh sorry"

en ze liep weg met een rood hoofd
Met citaat reageren
Oud 01-04-2003, 15:52
ghost_temp
ghost_temp is offline
ja door de conducteur, we waren in de wc bezig en toen probeerde hij de deur open te maken, omdat hij d8 dat we zwart wouden reizen haha! Gelukkig ging de deur naar binnen open, dus het lukte hem niet
Oud 02-04-2003, 15:47
Maikie
Maikie is offline
Whahah..Ik ben wel eens betrapt bij mijn vriend thuis. Hij heeft een half hoogslaper en we lagen gelukkig nog net onder de dekens komt ze broertje binnenlopen: ik ga naar bed, slaap lekker en geeft mijn vriend een kus (terwijl hij 'op' mij lag zeg maar... ...)
Ik schaamde me dood! maar volgens mij had ie nix door(best vaag als ik eraan denk hoe we erbij lagen) Maarja
En ook heel vaak worden we bijna betrapt..dan komt er weer iemand de trap op rennen...en dan snel kleren weer aan..
Want we hebben allebei geen slot op onze kamerdeur....btje jammer!!

Kus Maikie
Met citaat reageren
Oud 02-04-2003, 16:29
Mrah
Mrah is offline
Ikke was een keer betrapt door me kleine zusje van 10
Ik stond onder de douche en ik stond er een beetje lang onder volgens me zussie. Maar dat was dus omdat ik mezelf aan het rukken was en ik was de deur vergeten op slot te doen
Toen kwam ze even kijken of alles wel goed met me ging en toen ze om het hoekje van de deur gekeken had deed ze die zo snel mogelijk weer dicht en verdween ze
ze heb het alleen niet aan me ouders verteld pfff gelukkig die hadden het vijf jaar nerges anders over gehad en gelijk had mn hele omgeving het gehoord

harm
Oud 02-04-2003, 16:40
Laïs
Laïs is offline
Citaat:
ghost schreef op 01-04-2003 @ 16:52:
ja door de conducteur, we waren in de wc bezig en toen probeerde hij de deur open te maken, omdat hij d8 dat we zwart wouden reizen haha! Gelukkig ging de deur naar binnen open, dus het lukte hem niet
ja-ak,hoeveel ziektes had je toen niet?
Oud 19-05-2003, 21:16
confabulatie
confabulatie is offline
Citaat:
--GETUPKIDS-- schreef op 29-03-2003 @ 14:49:
Met mn eerste vreindin heb ik het een keer gehad....haar moeder kwam s'ochtends altijd binnen met thee en brood.... en die ene keer waren we dus net bezig.....maar de dekens lagen over ons heen en we lagen lepeltje-lepeltje dus het was niet echt te zien.....die moeder bleef ook nog een hele tijd in de slaapkamer staan, beetje praten met mijn vriendin enzow! terwijl ik gewoon rustig door ging zeg maar! Daarna wel ff hartelijk om gelachen!

En later nog een keer op schoolreis in Praag, daar moest je eigenlijk gescheiden slapen, maar ik had het er met de andere meiden in haar kamer over gehad of ze het erg vonden als ik bij hun sliep.....nou geen probleem en een keer werden we een beetje heel erg opgewonden en toen hebben we het dus heel stilletjes gedaan terwijl iedereen om ons heen lag te slapen, althans dat dagten we........volgende ochtend kregen we te horen dat een aantal alles gehoord hadden!
IDEM
Oud 20-05-2003, 14:47
Verwijderd
Citaat:
Sexy_gassie schreef op 31-03-2003 @ 11:57:
ik ben 1 keer betrapt ik lag in de bosjes met twee vriendinen komen der ineens een paar wandelaars die hetzelfde van plan waren als wij gelukkig niet erg werd erg gezellig met hun erbuj

moeten we vaker doen

die naam alleen al!
Met citaat reageren
Oud 20-05-2003, 16:36
sinsere
sinsere is offline
Jep, we zijn een keer betrapt. Zijn moeder kwam een keer zn kamer binnenrennen en wel zo snel dat we geen kant meer op konden. Hij dook wel heel lief helemaal over me heen. Toen ging ze gezellig uit dr dak tegen ons dat we dat niet in haar huis moesten doen, terwijl we daar lagen.
Oud 20-05-2003, 22:26
KiMZz
KiMZz is offline
Citaat:
M|ST schreef op 20-05-2003 @ 17:36:
Jep, we zijn een keer betrapt. Zijn moeder kwam een keer zn kamer binnenrennen en wel zo snel dat we geen kant meer op konden. Hij dook wel heel lief helemaal over me heen. Toen ging ze gezellig uit dr dak tegen ons dat we dat niet in haar huis moesten doen, terwijl we daar lagen.
Pfft als je daarover gaat zeiken Zelf zeker nooit jong geweest?
Oud 20-05-2003, 22:54
~Sjeherazade~
~Sjeherazade~ is offline
hmm vaak genoeg
Met citaat reageren
Oud 20-05-2003, 22:58
Somebody Special
Somebody Special is offline
Nee, gelukkig niet. Ik moet er niet aan denken, zou me werkelijk kapot schamen!

Somebody Special *die blij is dat ze niet meer thuis woont*
Oud 21-05-2003, 00:08
Verwijderd
Citaat:
~*Suusjuhhhhh*~ schreef op 06-11-2002 @ 17:18:
*wil ook slot op kamer*
ik ook al zie ik mn moeder er nog wel voor aan om te zeggen:
doe ns open!
waarom is de deur op slot? dat hoeft toch helemaal niet?
Met citaat reageren
Oud 21-05-2003, 00:09
jeffo
jeffo is offline
mijn moeder vraagt altijd netjes of ze binnen mag komen....

Regels voor berichten