Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Shah of Blah schreef:
two questions: 1. Wat draaide jij toen je in groep 8 zat zoal? Backstreetboys, Peter Andre, Happy Hardcore..ongeveer alle top 40 muziekjes, Nirvana, DJ Paul Elstak! _btw, Lester, hadden we het hier laatst in de trein niet over? inclusief Scatman en dergelijke?_ ![]() 2. Wat was de eerste cd die je ooit kocht? Ik heb pas sinds enkele jaartjes een cd speler! Maar in de tijd dat ze in platenzaken nog officieele cassettebandjes verkochten, heb ik een exemplaar van de BSB aangeschaft (en die heb ik nog steeds ![]() |
![]() |
|
mijn eerste echt zelf gekochte ceedee was Heideroosjes - Fifi
Dat en Iron Maiden waren men eerste echt favo bands... daar ben ik mee begonnen. De Rozen kunnen me nu nog boeien, maar Maiden echt niet meer. Is te corny... Daarvoor was ik niet zo met muziek bezig... dus ik ben nu vanaf men 11e bezig. |
![]() |
|
ik luisterde naar metal (oa death, metallica, sepultura) maar ook naar andere dingen, the smashing pumpkins, tool, rage against the machine etc. en later, in de brugklas ook nu-metal
![]() eerste cd die ik ooit kocht was Metallica - and justice for all.. eerste casettebandje dat ik ooit kocht was Sepultura - chaos a.d. eerste lp die ik ooit kocht was Metallica - ride the lightning |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
want dat is echt de standaard muziek waar je mee begint als metal liefhebben ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() als die mensen niet de waarheid willen spreken dan doen ze dat toch niet? dan zijn het gewoon mensen die denken dat dat ze stoer maakt ofzo...niet echt mensen om rekening mee te houden naar mijn bescheiden mening ![]() |
![]() |
|
heel mijn basisschool jeugd was ik fan van de Spice Girls, maar in groep 8 waren ze al uit elkaar. Uhm, vooral K-otic (starmaker was toen bezig), Geri Halliwell, Milc Inc, Paffendorf, Vengaboys ect. en de eerste cd was van de Spice Girls. Ik was 7 of 8 ofzo. Daarvoor had ik ook wel cd's van smurfenhouse ensow.
|
two questions:
1. Wat draaide jij toen je in groep 8 zat zoal? tja... weet ik niet goed meer.. beetje standaard top 40 muziek enzo; ik luisterde toen altijd naar radio totaal (dacht dat het zo heette) 2. Wat was de eerste cd die je ooit kocht? de eerste cd die ik kocht was tijdens de vierdaagse... je kreeg toen zo'n tasje met allemaal dingetjes erin, reclame, bonnen, etc. en daar zat ook een bon in, waarmee je een verzamelcdtje kon kopen (dan moest je nog 2,50 gulden bijleggen ofzo)
||
Citaat:
|
|