Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
maar ik heb geen idee volgens mij was het zelfs zaterdag avond. dat is ook wel logischer, als je naar de tagrijn zou gaan..ik ging naar gruis dus volgens mij was het iid zaterdagavond..maargoed. |
![]() |
||
Citaat:
![]() neuhj ik heb em niet meer, heb alles 1 lengte, ik ga het waarschijnlijk een kleurtje geven nu we zien wel wat er uitkomt..
|
Ik heb geen idee wat voor kledingtype ik ben. De enige dag ben ik lekker alternatief, dan weer hardstikke netjes, dan er tussen in en dan heb ik mijn ouders weer laten schrikken door een lange zwarte jurk aan te trekken.
Stop mij maar in een hokje. ![]()
|
beetje 'arty farty vrouwelijk nonchalant'
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
zaterdagavond zouden we gaan maar het regende.
|
Verwijderd
|
ligt eraan, meestal wel vrij simpel:
zelfgemaakte wijde zwarte broek, tshirt + trui/vest (meestal van een band), skateschoenen met gekleurde veters. maar ik heb ook zelfgemaakte broeken liggen met koeienprint en regenboog kleuren, die droeg ik veel, maar nu nog maar zelden eigenlijk. op gelegenheid zegmaar ![]() Merken maken me eigenlijk niets uit, me broeken maak ik zelf omdat de modellen die ik wil hier niet te koop zijn, tshirts zijn van bands en me skateschoenen moeten gewoon lekker zitten ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ik draag ook varierend van kak naar sportief/nonchalant
||
Verwijderd
|
Citaat:
U style = ![]() |
![]() |
|
Skatebroeken, gewoon wijde broeken, t-shirtjes met van die sarcastische texten dr op enssow, skateschoenen zijn ook
![]() ![]() ![]()
|
Ik ben een van alles wat type.
Korte rokjes, 3/4 wijde broeken, gewoon wijde broeken, wijduitlopende broeken, rechte broeken, vestjes, polo's, t-shirtjes, blousjes, hempjes, vage truitjes, kniekousen, gekleurde pantys, skate schoenen, docter martens, kistjes, gekleurde veters, sjaaltje, sportieve jasjes, net colbairtje, gewoon kort jasje, halflange grijze winterjas, halflange wijduitlopende gekleurde winterjas en een riem. Dat probeer ik altijd een beetje leuk te combineren. (mischien wel eens leuk om precies op te schrijven wat er in je kast hangt, ben best benieuwd eigenlijk. Het is allen wel errug veeel werk.)
Laatst gewijzigd op 17-11-2002 om 14:07. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|