Advertentie | |
|
![]() |
|
Nederlandse taal: 7,4
Franse taal 1,2 : 5,0 (inmiddels opgehaald tot een 7,5) Duitse taal 1,2 : 6,9 Engelse taal: 6,0 Geschiedenis1 : 5,9 Geschiedenis2 : 6,6 Wiskunde a12 : 8,7 CKV2 : 8,0 Maatschappijleer 2: 10,0 Heb heel wat opgehaald en ben dus erg blij met dit rapport ![]()
|
mijn definitieve eerste rapport:
Nederlands: 6,7 Frans 1,2: 1,4 Duits: 7,0 (afgerond, dus examencijfer.) Engels: 3,2 Wiskunde B1,2: 5,8 Natuurkunde 1: 6,4 Scheikunde 1: 5,2 Biologie 1,2: 7,0 Gym: 7,0 En dan nog het commentaar van mijn mentor: "Lieke, met deze resultaten zou je niet bevorderd kunnen worden." Dat zie ik zelf ook wel/ |
![]() |
|
![]() |
Dit is ongeveer, ik kan mijn rapport niet vinden
![]() Nederlands 6,5 Engels 7,3 Duits1 7,3 Frans2 8,8 Anw 7,3 Literatuur 7,5 Wiskunde b1 6,5 Scheikunde 1 6,3 Biologie 1,2 6,7 Natuurkunde 1 6,0 Gym v Ckv v Dit is het rapport van de 1e periode (tot begin oktober), vorige week had ik weer proefwerkweek en tussen de proefwerkweken in heb ik ook nog wat cijfers gehaald. Voor nederlands sta ik nu ongeveer 0,8 hoger ![]() |
![]() |
|
![]() |
deze toetsweek is genomen door mij terwijl een neef die als een broer voor me was doodziek in t ziekenhuis lag. dat verklaart dat ik geen geschiedenis gemaakt heb (mag ik inhalen nog) en dat ik voor frans dat cijfer heb (eek)
Nederlands: 7,6 Engels: 8 Frans: 1 Maatschappijleer: 7,4 Aardrijkskunde: 7,4 Wiskunde: 4,1 Geschiedenis: / oi. ![]()
|
ik heb al wat cijfers van me schoolexame week terug...maar heb voor bijna elk vak maar 1 cijfer gehad en geen kans gekregen om die op te hogen wat tis errug laag
![]() literatuur:3,9 nederlands:5,3 engels: 5,1 wiskunde:4,3 economie:4 geschidenis 6,9 aardrijkskunde 5,4 godsdienst en ckv 2 en ckv3 drama: daar moet ik nog me cijfer voor krijgen...maar van die laatste 2 vakken heb ik zeker wel een voldoende ![]()
|
![]() |
Uhmz... hey peepz, nouw nie gaan schrikkuhn van m'n mega-slecht tussenrapport, key?! Mien eerste rapport krijg ik eind Januari, duzz wees daar ook maar vast op voorbereid!!
![]() Hier komt -ie: Gym 3a, Esdal College/Emmen tussenrapport, November '02: Natuurkunde: 3.5 ![]() ![]() Gym: 7.5 Nederlands: 5.8 ![]() ![]() Engels: 7.9 Grieks: 8.4 Geschiedenis: 6.5 Techniek: 7.4 Duits: 10.0 ![]() ![]() Economie: 6.7 Wiskunde: 5.3 ![]() ![]() Frans: 7.3 Aardrijkskunde: 6.2 Latijn: 7.4 Scheikunde: 6.5 Duzzz... lekkuhr slecht he?! Damn it, joinkie, ik kreeg echt een schock toen ik em kreeg... Nou maar meer aan school gaan doen dan aan Handbal... ![]() Wat vinden jullie durvan??? (kom op peepzz.... vrolijk arnela ff op! ![]() XXXyahzzz @rNiE!!! ![]()
|
ik kreeg vandaag een nieuw rapport (2e) er was iets mis met de cijferadministratie ofzoiets
![]() HAVO 4 profiel C&M Nederlands = 7,0 Frans = 5,9 Engels = 7,1 Geschiedenis = 8,3 Economie 1,2 = 7,4 CKV 1 = 8,0 CKV Handenarbeid= 6,0 KCV = geen gegevens Godsdienst =6,0 WiA1 = 2,8 ![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() ik zit zelf ook in 3gym en voor mij ziet het er zo uit: nederlands 7 duits 3 frans 5 grieks 4 latijn 5 aardrijkskunde 8 geschiedenis 7 economie 7 wiskunde 4 natuurkunde 2 scheikunde 5 informatiekunde ? gym 8 dat was het zo'n beetje wel ![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
super goed
we werken dan wel niet meer met rapporten maar gewoon met cijfers een voldoende = afronding van het vak = klaar!! en mijn laagste cijfer is een 7.7 dus jah kan wel zeggen dat dat goed is ![]() ![]() ![]() en dit mijn tweede jaar zonder herkanzingen is ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
Ik weet al mn cijfers nog niet doordat we altijd cijferkaarten krijgen die allang weer achterhaald zijn en we krijgen maar een rapport, namelijk alleen aan het einde van het schooljaar.
Ik zal toch proberen mn cijfers te geven, ik doe 5V n&g Nederlands: 7 Engels: 7 Duits 1: 8 Frans 1: 7 Ckv1: 8 Lo1: 7 Godsdienst: 8 biologie 1,2: 8 natuurkunde 1: 5 scheikunde 1,2: 7 wiskunde b1: 6 management en organistatie: 7 Ik geloof dat dit al mn vakken zijn. Ik vind het ook wel genoeg.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
[STELLING] De nadelen van een verzorgingsstaat zijn groter dan de voordelen. Verwijderd | 110 | 21-09-2006 00:04 | |
Verhalen & Gedichten |
Weten jullie nog... Vlooienband | 146 | 02-12-2004 13:50 | |
ARTistiek |
[verhaal] Vergeven & Vergeten Myz | 42 | 09-08-2002 19:46 |