Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Mijn top 5: 1. Sarah (oké, ze heeft maar 1 cd, je hoort al jaren niets meer van haar, maar ze blijft geweldig) 2. Alanis Morissette 3. Within Temptation 4. The Corrs 5. Sheryl Crow Denk ik....... Ik vind zo veel leuk eigenlijk...
|
![]() |
1- The Offspring
2- Pennywise 3- AFI 4- Bad Relgion 5- NOFX, Sum 41, Green Day, Heideroosjes, Osker, Millencolin, Lagwagon, Guttermouth, Blink 182, The Damned, The Ramones, The Sex Pistols, TSOL, Black Flag, Operation Ivy, Descendents, Me First And The Gimme Gimmes, Bloodhound Gang, Weezer, System Of A Down, Dead Kennendys, Groovie Gouhlies, Cooper, Satanic Surfers, Strung Out, Travoltas, Flogging Molly, New Found Glory (en nog een zooi ander punkbands, van epitaph/fat wreck en nitro-records, en ook van andere grote en kleine labels). |
![]() |
|
hmm 5 is wel moeilijk maar vooruit dan maar... dit is trouwens een lijstje van op dit moment... een all time lijstje zou anders zijn dan zou er ook jeugdsentiment in staan enzow... maar dit draai ik nu het meest[list=1][*]AFI[*]Antiflag[*]Misfits[*]Pitchshifter[*]Mindless self indulgence[/list=1]
|
k's choice
opeth therion obituary death ofziets....m'n top5 ligt eigenlijk meer aan m'n bui. de ene keer wat meer power/heavy en de andere keer meet death/trash. Tja en die nummer 1 die blijft altijd en lekker afwijkend van de rest ja. ![]()
||
Citaat:
Aan hun muziek zit voor mij een hele emotionele lading... ![]() En ik vind ze sowieso eigelijk nog steeds even geniaal als ik ze eerst vond. ![]()
|
![]() |
1. coldplay, alanis morrisette, heather nova, tori amos, incubus the strokes, silverchair mmm zijn er meer dan vijf he en het is bovendien nogal veranderlijk he.. lenny kravitz, jamiroquai, anouk, kane af en toe, stereophonics van dik hout, travis, oasis, blur, smahsing pumpkins.. love them all...
naja ik stop
Laatst gewijzigd op 11-11-2002 om 19:19. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
Top 5 (revisited) freezer | 23 | 29-06-2010 15:54 | |