Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Oh, ennuh, AMD t0t41 0wn4g3!!!!!!!1111111111 |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Valt me die P. 4 met dat hele hyperthreating (ofzo) gedoe toch eigenlijk best wel zwaar tegen t.o.v. de AMD !!! |
![]() |
||
Citaat:
![]() Verder gaan we hier geen CPU discussies houden. Snap ook niet waarom dat nu weer moet beginnen, dus laten we 't hier bij laten wat dat betreft. |
![]() |
||
Citaat:
http://www.sgi.com/visualization/onyx/3000/ip/ Heb je gelijk echte OpenGL support ![]()
||
Citaat:
Dat wil ik dan zelf nog wel eigenhandig porten en in assembly met de hand optimalizeren.
||
Citaat:
||
Citaat:
Hoezo gaan we niet meteen de EV9 afmaken ? *opent een nieuwe buffer in emacs* M-x vhdl # This document is licensed under the Regulations proclaimed under the #GNU GPL as writter by our holy lord and master (and uber hacker to note) #Richard M. Stallman *starts Coding* BrainFuck Incoming ! , brace for impact
||
Citaat:
*bestreelt Harige _GEEK_ Borstje* Echte langharige Geeks gebruiken Emacs. ![]() Een foto van onze Heilige heid uwe Goddelijkheid en Vrijheid brengende RMS , _de_ Harige Emacs Usende Free Lovende Vi hatende All-GNUmachtige RMS (tevens de Paus van de kerk van Sint IGNUcius maar dat is een ander verhaal) Enne pssst , als zo een Koel iemand Emacs gebruikt _MOET_ emacs toch wel heerschen ?
||
Verwijderd
|
Citaat:
Zeker een keer Jolt mogen drinken bij een echte 1337 h4x0r en helemaal onder de indruk geraakt. Je weet dat de toegang van de HCC-dagen niet onder de 16 is? ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
Pssst over het verleden spreken wij hier niet meer ;-))) en Jolt! ? , dat is zowat mijn levens Elexier zonder dat kom ik mijn nightcoding sessie's op mijn Miggy (echte hackers weten wat een Miggy is) niet door ![]() Daarbij komt nog , 3 maanden ? *huh* ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Trouwens; volgens mij heb jij nog helemaal geen borsthaar, Locotus :> |
![]() |
||
Citaat:
Enne btw , als jij niets meer zegt over mijn borsthaarscheerpraktijken zeg ik niets meer over jouw balletjesscheerpraktijken ;-)))
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() En ik schaam me NIETS voor m'n zak, zo glad als 't laken van een biljart ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Normale fijne toetsenborden zijn daarintegen zo aanwezig als 't gemiddelde aantal Nederlanders per vierkante meter in Japan tegenwoordig. Zit nou met een Microsoft-toetsenbord waar 10 overbodige knoppen op zitten; maar goed, dat offer heb ik dan maar gedaan aangezien de aanslag wel erg fijn is. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
ik heb 2 controllers gekocht voor de NES (ja niet te ver denken, ik heb het idd over nintendo) voor als ik ooit weer eens dat ding aanzet
mn oude waren schijt en ik zag een (van de vele) 2e hands nintendo spellen stands ik denk tsjakka! controllers! (veel OUDE mensen btw ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ook ik heb al heel wat keyaanslagen achter m'n naam staan, en ook ik heb nergens last van. |
![]() |
||
Citaat:
![]() het hele gebeuren met andere toetsen borden, speciale stoelen andere gadgets om te zorgen dat je geen RSI krijgt zijn misschien niet even handig. dat RSI opgeblazen lucht is daar ben ik het niet mee eens. ik ken twee mensen die het gehad hebben, een oom en een kennis. daaraan zie je toch dat je het lever niet hebt. typen is lastig en fijne motorische dingen met vingers kunnen ze moeilijk. wat belangrijk ik om RSI te voorkomen is dat je een goede werkhouding hebt. dan kun je bij wijze van spreken eeuwig doortypen. zorg dat je armer ergens op kunnen steunen terwijl je typt, zit rechtop, beeldscherm recht voor je en niet te laag. dan komt het wel goed. -de postbode-
|
ik ben geweest vandaag
![]() ![]() verder heb ik ook nog wat dingetjes gekocht: - zahlman hm80 vga heatpipe á 27 euro - een 12 poorts 19'' switch met gigabit uplink á 25 euro - een tux ![]() - een duel pentium 133, 128mb edo ram, 3x 2gig scsi, cdrom, floppy ![]() - een trust scanner á 3 euro (alleen geen garantie dat ie het doet) -de postbode-
|
|