Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-12-2001, 13:16
sheba
sheba is offline
Citaat:
laula schreef:
Is inderdaad heel vervelend als mensen geen prullenbak op de plee hebben, hebben ze bij mn vriend ook niet. Dus ik zo lang mogelijk uitstellen naar de plee te gaan, maar op een gegeven moment moet je wel! (Gelukkig ben ik daar altijd op zondag en is het dan altijd al bijna over)
Mensen, plaats altijd een prullenbak op uw toilet!
Same here! en wreed vervelend vooral als zn pa je telkens nakijkt wanneer je van het wc naar de keuken spurt

Oud 03-02-2002, 18:52
orihika
orihika is offline
Citaat:
Me_Myself_and_I schreef:
Ik ben 1 keer, gelukkig veilig thuis op zondag(=hangdag), doorgelekt. Dat was op zich helemaal niet erg, want er was niemand thuis, maar sindsdien heb ik een beetje een doorlekfobie ofzo Ik denk altijd: als het TOEN onverwachts kon komen, kan dat op elk moment gebeuren. Ik heb een vrij regelmatige menstruatie, maar nu ben ik heel vaak bang dat ik doorgelekt ben Heel vreemd, zonder enige aanleiding zou ik dan opeens kunnen zweren dat er een vlek in m'n broek zit en dan ga ik me verbeelden dat mensen over me praten en om me lachen.. Is niet fijn! Het is overigens bij die ene keer gebleven, maar ik heb zooooooo vaak het gevoel dat ik het weer heb.. Heel raar. Hebben meer mensen dat hier?

xxx
Eefje

ohja, ik ken dat gevoel maar al te goed! toen ik de 2de dag van mijn 1ste menstruatie wakker werd, was er een klein rood vlekje op het laken, (en dat heb ik nu nog regelmatig voor.. ik gebruik nochtans een groter maandverband, always night ofzo?) en sindsdien heb ik enorm veel bang om weer ongesteld te worden.. ik zat zo eens op de wc, en ik wou me rechtzetten om mn broek aan te doen, en toen viel er wat bloed recht op de rand van de plee!! mijn doorlek-fobie werd gewoon gigantisch groot!
ik heb ook al ontelbare malen geprobeerd om een (mini-)tampon te gebruiken, maar het deed teveel pijn heb alles geprobeerd: 1 voet op de rand van de plee zetten, goed uitademen bij het induwen, een inbrenghuls gebruiken,.. maar telkens deed het zoveel pijn, ik durfde de tampon er haast niet meer uithalen! zou het kunnen dat mijn vagina te klein is? laatst heeft mn vriend me gevingerd en toen deed het ook wel pijn..
HELP!
Oud 04-02-2002, 10:56
Verwijderd
sjah ooit wel us doorgelekt.. ook door me broek. Was eerder wel us heeevig ongesteld. En dan ging ik in de pauze naar huis en da kwam ik terug met een andere broek aan. Vaak hadden ze 't wel in de gaten maar ik schaamde me er niet voor.
Met citaat reageren
Oud 04-02-2002, 11:53
punkyfish
punkyfish is offline
Citaat:
orihika schreef:

zou het kunnen dat mijn vagina te klein is?
te klein kan volgens mij niet...

in groep 8 ben ik een keer een week op vakantie geweest met mijn oom, tante, neefjes en nichtje. toen gingen we een eind fietsen en lekte ik ongelooooooooflijk veel door heb ik de hele dag met zo'n kaaj grote vlek rondgelopen
Oud 04-02-2002, 21:29
Heelduh
Heelduh is offline
Ik heb nooit met een enorme vlek op m'n broek rondgelopen, geloof ik.

Wel werd ik opeens ongesteld toen ik in een gastgezin in Tsjechie zat... Gelukkig was er een winkeltje tegenover het huis, dus ik daarnaartoe gespurt om maandverband te halen... Vroeg dat kind waarbij ik zat wel wat ik gekocht had, dus ik laten zien... (wist niet wat het in het Duits was) en zei helemaal stralend: "Ja! habe ich auch!!"

Nog een erge keer was toen ik op kamp was, we gingen kanoen in een park en lagen lekker in bikini in het gras, maar toen moest ik toch echt even gaan verschonen... Dus ik met een vriendin, die gelukkig hetzelfde probleem had de bosjes in... Vrij genant...

Oud 05-02-2002, 12:55
DarkRaven
DarkRaven is offline
Gatverrrrrrrr

Zo iets wil ik echt niet zien
Met citaat reageren
Oud 06-02-2002, 17:17
Verwijderd
Nou jullie zeggen wel dat het irritant is om in de brugklas te zitten en ongesteld te zijn...maar wat dacht je van de basisschool, niemand heeft het en jij wel, en waar laat je maandverband als je geen broekzakken hebt? das pas klote. ik heb trouwens zelf nooit zo veel last van doorlekken maar ben wel elke dag bang dat ik ongesteld wordt, omdat het nogal eens onregelmatig is...en als ik het uitreken ben ik op valentijnsdag ongesteld......tsja en als je je vriend maar eens in de maand zie baal je dan toch wel maar jah...

oh trouwens ik ben naar Polen in een gastfamilie geweest en die hadden ook geen prullenbak! echt een ramp...ik heb toen alles maar in een plastic zak op mijn kamer gedaan en me op mijn kamer verschoond, en maar hopen dat er niemand binnenkomt of door het raam kijkt (zat een supergroot raam in de deur, en geen slot )

[Dit bericht is aangepast door StefanLovertje (06-02-2002).]
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten