![]() |
||
![]() |
Citaat:
ohja, ik ken dat gevoel maar al te goed! toen ik de 2de dag van mijn 1ste menstruatie wakker werd, was er een klein rood vlekje op het laken, (en dat heb ik nu nog regelmatig voor.. ik gebruik nochtans een groter maandverband, always night ofzo?) en sindsdien heb ik enorm veel bang om weer ongesteld te worden.. ik zat zo eens op de wc, en ik wou me rechtzetten om mn broek aan te doen, en toen viel er wat bloed recht op de rand van de plee!! mijn doorlek-fobie werd gewoon gigantisch groot! ik heb ook al ontelbare malen geprobeerd om een (mini-)tampon te gebruiken, maar het deed teveel pijn ![]() HELP!
||
![]() |
Citaat:
in groep 8 ben ik een keer een week op vakantie geweest met mijn oom, tante, neefjes en nichtje. toen gingen we een eind fietsen en lekte ik ongelooooooooflijk veel door ![]() ![]()
|
![]() |
Ik heb nooit met een enorme vlek op m'n broek rondgelopen, geloof ik.
Wel werd ik opeens ongesteld toen ik in een gastgezin in Tsjechie zat... Gelukkig was er een winkeltje tegenover het huis, dus ik daarnaartoe gespurt om maandverband te halen... Vroeg dat kind waarbij ik zat wel wat ik gekocht had, dus ik laten zien... (wist niet wat het in het Duits was) en zei helemaal stralend: "Ja! habe ich auch!!" Nog een erge keer was toen ik op kamp was, we gingen kanoen in een park en lagen lekker in bikini in het gras, maar toen moest ik toch echt even gaan verschonen... Dus ik met een vriendin, die gelukkig hetzelfde probleem had de bosjes in... Vrij genant...
|
Verwijderd
|
Nou jullie zeggen wel dat het irritant is om in de brugklas te zitten en ongesteld te zijn...maar wat dacht je van de basisschool, niemand heeft het en jij wel, en waar laat je maandverband als je geen broekzakken hebt? das pas klote. ik heb trouwens zelf nooit zo veel last van doorlekken maar ben wel elke dag bang dat ik ongesteld wordt, omdat het nogal eens onregelmatig is...en als ik het uitreken ben ik op valentijnsdag ongesteld......tsja en als je je vriend maar eens in de maand zie baal je dan toch wel
![]() oh trouwens ik ben naar Polen in een gastfamilie geweest en die hadden ook geen prullenbak! echt een ramp...ik heb toen alles maar in een plastic zak op mijn kamer gedaan en me op mijn kamer verschoond, en maar hopen dat er niemand binnenkomt of door het raam kijkt (zat een supergroot raam in de deur, en geen slot ![]() [Dit bericht is aangepast door StefanLovertje (06-02-2002).] |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
wanneer kun je niet zwanger raken ? Horsewhisperer | 11 | 25-03-2011 09:06 | |
Lichaam & Gezondheid |
puberteid mediasarah | 20 | 17-10-2009 22:04 | |
Lichaam & Gezondheid |
Het Grote Zwangerschapstopic Bloem | 500 | 05-11-2006 19:54 | |
Verhalen & Gedichten |
BOEKBESPREKING: Buitenstaanders - Renate Dorrestein Vlooienband | 59 | 21-09-2002 10:45 | |
Lichaam & Gezondheid |
kan ik zwanger zijn? Starrie | 34 | 03-07-2002 11:41 | |
Lichaam & Gezondheid |
vruchtbaar? a_bonneur | 7 | 07-05-2002 18:31 |