Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik vind wijd (vooral broeken) ook mooier dan strak.. |
![]() |
|
![]() |
Ik draag zelf eigenlijk geen wijde bovenkleding, maar gewoon aansluitend ja, strak vind ik echt niet mooi als je wat stevig bent. Heb wel een beetje wijde broeken, maar dan zegmaar gewoon wijde pijpen, niet echt helemaal superwijd. Rokken is echt verschillend, bovenaan meestal wel gewoon strak, maar onderaan kan dan weer superwijd zijn, maar helemaal wijd houd ik niet zo van. Alleen als ik gewoon heeeeeeeerlijk thuis ben loop ik in lekkere oversized truien etc.!!
![]() Ik vind gewoon dat je geen vetrollen en inderdaad tepels door een truitje mag zien. Dat vind ik echt geen potje!! ![]() ![]() xxxxxxxx
|
Dzjees, eigenlijk heb ik van alles wel wat geloof ik. Heb nu bv een heel gewone rechte heupbroek aan, maar die is van mu zus geweest en eigenlijk 2 maten te groot (zij wou hemniet meer omdat ie te groot was...), terwijl ik voor vanavond juist een keistrakke jurk heb klaarhangen. Eigenlijk denk ik dat ik het nog het leukste vind om alles door elkaar te dragen, strak met wijd enzow...
Ben ik vaag genoeg?
|
![]() Als het er goed uitziet.. dan doe ik het aan ![]() Misschien iets onhandig..
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
[Vervolg]Achter de gele deur #2 Eend | 166 | 20-06-2006 20:32 | |
Verhalen & Gedichten |
Verhalenwedstrijd: De een zijn brood is de ander zijn dood. Ieke | 0 | 05-04-2005 16:47 | |
Verhalen & Gedichten |
niet zelf geschreven, maar Verwijderd | 13 | 25-03-2004 22:08 | |
Verhalen & Gedichten |
Winnaar verhalenwedstrijd: Kleine, groene beestjes en het vergaan van de aarde. Verwijderd | 13 | 03-12-2003 14:04 | |
Verhalen & Gedichten |
verhalenwedstrijd: Kleine, groene beestjes en het vergaan van de aarde Vlooienband | 0 | 01-10-2003 14:30 | |
Muziek |
Help help help!!!!!!!!!!!!!!!!! OLD DIRTY BASTERD | 24 | 25-07-2002 18:04 |