Advertentie | |
|
![]() |
|
Hey, Arwyn jij ook hier
![]() via die site heb ik een kaartje voor de voorpremiere van TTT gewonnen. Heb 'm vandaag gezien ![]() ![]() ![]()
|
hallo fellowshipmensen
![]() dr is trouns nog een trailer uit, eentje van 30sec voor tv en jongens, wat is die heftig ![]() jammer genoeg komt de muziek uit de laatste 2 trailers niet in de film, hij is van requiem of a dream (maar vraag me niet hoe je dat uitspreekt) www.theonering.net
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Hey Celebithil!! Lang niet gezien. En da's trouwes minder he, dat t forum van TheFellowship ut niet doet...
En maxwise gamgee! Jij ook hier. Goh wat gezellie toch weer! En om maar ff door te gaan met de reclame: op TheFellowship.nl is een hele echte Fellowship-BigBrother! Echt heel erg leuk, dus het lezen waard. 'T is inmiddels al weer afgelopen, maar alle afleveringen staan in 't archief!
||
Citaat:
www.thefellowship.nl is de beste tolkiensite van de benelux en omstreken, denk ik zo. ook leuk: www.lotrihs.tk , een humorversie van LotR, getekent door fellowship-regular kenny
|
Dit topic is inmiddels overbodig geworden. hier kun je verder praten over de film.
![]()
|
![]() |
|
|