dansen:
Ik heb vanaf mijn 4e tot mijn 19e 4x per week gedanst en moest toen stoppen in verband met school , ik redde het gewoon niet meer, maar dansen is zo geweldig

Sinds dat ik ermee gestopt ben ben ik nog steeds op zoek naar een manier om het weer in mijn schema te zien te plannen.
Muziek: En nu klinkt het heel dom misschien, maar ik heb dit ook echt voor 1 band ( weet vast iedereen wel welke :\) . Niet dat ik ze aanbidt of weet ik veel wat, maar ik ben gewoon zoveel met hun teksten en muziek bezig, omdat het gewoon geniaal is naar mijn idee en ik kan gewoon zoveel bezig zijn daarmee, dat ik andere dingen echt vergeet.

Misschien niet zo goed, maar ja , waarom eigenlijk niet? Het is ook meer onbewust dat ik er altijd mee bezig ben, ik denk na over de teksten en op hun muziek kan ik zo goed verder borduren op een bepaald stukje melodie dat ik zelf daarme nieuwe nummers kan maken , wat dan ook meteen het andere deel van mijn muziek verslaving is.
Ik heb vroeger vaak meegedaan met toneelstukken , de muziek die erbij gespeeld moest worden bedacht etc. Zoveel ervaring levert dat op en ook gewoon voldoening. Nu ben ik nog steeds wel met zelf muziek maken /schrijven bezig, maar toch minder.
Dromen:
Ik ontleed ieder dag mijn dromen , schrijf ze op en houd een dromendagboek bij. Verder denk ik gewoon vaak aan wat ik droom en daar kan ik ook echt heel lang mee bezig zijn.
Door een aantal dingen is alles een beetje vergeten