Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-11-2002, 22:09
OriginalMisfit
OriginalMisfit is offline
allereerst mn vriendin verder muziek en creeeren van dingen of ideeen
Oud 13-11-2002, 22:25
Gaia
Gaia is offline
Mijn vriend: ik heb echt alles voor hem over! Hij is nummer 1!!!!!!

(Maar ook mijn eigen creativiteit, zoals zingen, dansen en kunst. En natuurlijk ook muziek.
Jeetje...eigenlijk heb ik meerdere passies. Maar echt, ik kan niet zonder een van deze passies. Ik leef ervoor. Ik leef voor mijn eigen creativiteit en daar heb ik ook muziek bij nodig.

En ik leef om mensen te helpen. Om er voor mensen te zijn, iets te betekenen voor deze wereld.)
Met citaat reageren
Oud 14-11-2002, 08:25
Hukkie
Hukkie is offline
Citaat:
STP schreef:
Gaat ook voor mij op
*is ook wederzijds maar je moet er mee uitkijken heb ik geleerd*
Oud 14-11-2002, 08:29
Kubstudent
Kubstudent is offline
Mijn passie is toch Taekwon-do... kom er op het moment alleen heel weinig aan toe door externe factoren...
Oud 14-11-2002, 08:30
Pruttelpot
Pruttelpot is offline
Mijn passie?
Nou, in iedergeval niet ouwe brommers zoals veel mensen altijd denken, begin een steeds grotere hekel aan die dingen te krijgen.

Maar eht gene waar ik echt mee leef, waar ik echt neit zonder kan, da's toch echt zoals bij 99% van de wereld muziek en concertjes
Met citaat reageren
Oud 14-11-2002, 09:19
LiViNg EnD
LiViNg EnD is offline
muziek
teksten schrijven
Met citaat reageren
Oud 14-11-2002, 09:59
Onlyme
Onlyme is offline
Snowboarden
Oud 14-11-2002, 10:13
the exploding boy
the exploding boy is offline
dansen:

Ik heb vanaf mijn 4e tot mijn 19e 4x per week gedanst en moest toen stoppen in verband met school , ik redde het gewoon niet meer, maar dansen is zo geweldig Sinds dat ik ermee gestopt ben ben ik nog steeds op zoek naar een manier om het weer in mijn schema te zien te plannen.

Muziek: En nu klinkt het heel dom misschien, maar ik heb dit ook echt voor 1 band ( weet vast iedereen wel welke :\) . Niet dat ik ze aanbidt of weet ik veel wat, maar ik ben gewoon zoveel met hun teksten en muziek bezig, omdat het gewoon geniaal is naar mijn idee en ik kan gewoon zoveel bezig zijn daarmee, dat ik andere dingen echt vergeet. Misschien niet zo goed, maar ja , waarom eigenlijk niet? Het is ook meer onbewust dat ik er altijd mee bezig ben, ik denk na over de teksten en op hun muziek kan ik zo goed verder borduren op een bepaald stukje melodie dat ik zelf daarme nieuwe nummers kan maken , wat dan ook meteen het andere deel van mijn muziek verslaving is.
Ik heb vroeger vaak meegedaan met toneelstukken , de muziek die erbij gespeeld moest worden bedacht etc. Zoveel ervaring levert dat op en ook gewoon voldoening. Nu ben ik nog steeds wel met zelf muziek maken /schrijven bezig, maar toch minder.

Dromen:

Ik ontleed ieder dag mijn dromen , schrijf ze op en houd een dromendagboek bij. Verder denk ik gewoon vaak aan wat ik droom en daar kan ik ook echt heel lang mee bezig zijn.

Door een aantal dingen is alles een beetje vergeten
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten