Advertentie | |
|
![]() |
|
Zou ik ook niet doen idd, sowieso niet bij halter.
Ik heb vrij veel diamantjes op de jurk zelf dus ik moet het bescheiden houden verder... heb een heeeeeel fijn zilveren kettinkje met klein diamantje eraan, en kleine zilveren oorknopjes.. naja stola komt er nog bij in dezelfde stof als de jurk, en tasje heb ik al...
|
ik heb vandaag een galajurk 'ontworpen'. Ik heb op internet plaatjes gekeken van gala- en trouwjurken en daarvan ideetjes opgedaan en jurken 'gecombineerd'.
Over accessoires heb ik nog niet nagedacht. Schoenen heb ik al, mits ik de jurk in het zwart laat maken. Over de kleur moet ik dus ook nog even denken. ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() Ik heb echt al gala-kriebels...vind het echt super leuk om iedereen zo te zien op z'n mooist. En om lekker te tutten vooraf ![]()
||
Citaat:
![]() Ik ga het opsteken.. heb van mezelf vrij veel krullen als ik ze een beetje kneed met mousse. Dan losjes opsteken met wat schuifspeldjes. Is wel mooi omdat mn jurk een (halve) blote rug heeft. En staat dan leuk bij die oorbellen. Ik laat het ook wel eens bij de kapper doen, maar ik kan het eigenlijk net zo goed zelf.
Laatst gewijzigd op 18-11-2002 om 20:18. |
![]() |
|
Een jurk huren? Je kunt er net zo goed 1 kopen, neem je gewoon een niet zo dure. Als je een wat goedkopere wil moet je gewoon bij winkels als de H&M en zo kijken, hebben ze ook wel jurken hangen, bij bijna alle winkels in deze tijd wel eigenlijk. Vind je vanzelf wel iets van jouw prijsklasse want de prijzen van jurken willen nog wel eens behoorlijk uiteenlopen
![]() Ik ben ook uit m'n kapsel kan het alleen niet uitleggen ![]() ![]()
||
Citaat:
![]() zoiets als dit, de jurk iets minder wijd en de plooi achter?
Laatst gewijzigd op 18-11-2002 om 23:51. |
![]() |
|
Oeh, een galatopic, hoe heb ik dat over het hoofd kunnen zien! Ik heb al een galafeestje achter de rug, gewoon met school; niet veel bijzonders op zich, maar wel een heerlijk sfeertje met al die mooie mensen etc. Ik had een zwarte strapless jurk bestaande uit zeg maar een zwarte onderjurk en daaroverheen een zwarte stof die doorscheen, met een soort bloemen (? nee geen bloemen, gewoon dingen..) die niet doorschenen. Ja, dit klinkt verkeerd, het was in ieder geval een hele mooie jurk
![]() Over het algemeen vind ik van die strapless topjes met een bijpassende rok eronder ook heel mooi, en jurken zonder open rug, iets origineler vaak, met een boothalsvariant bijv. ook ![]() Van Denise vind ik trouwens de eerste jurk het mooist geloof ik, die tweede het minst ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
hallo ik maak al 5 jaar lang kleding en dus ook galakleding ik kan ook voor jou ontwerpen/patroonteken als je dat wilt moet je me maar mailen ik kan hem ook compleet leveren. voor 60 euro heb je al een complete gaaljurk+ handschoenen ik heb het op het moment vrij druk dus als je nog een glaa jurk wilt moet je me snel mailen xxxx
|
![]() |
|
Verwijderd
|
deze rooie fluwelen jurk met chineze draken en 2 spliten had ik ooit ergens gekocht voor 85 piek ![]() ![]() en ik heb nog een fluwele halter jurk met 1 split en open rug voor 110 piek en ook nog een blauwe heel mooi model geen idee waarvan maar die was best wel duur maar ik vond m mooi, zit zeg maar om 1 schouder en schuine afloop en hele hoge split ( aaaaaaart... vind m lelijk ![]() heb ook nog wel foto's van die laatste 2 edit: alle 3 ooit aangeschaft voor stijldansen --> afdansen, gala's en trophy's ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Ik steek mijn haar glad op, in zo'n rol die je naar binnen 'klapt' (ben de benaming even kwijt) met voor een zijscheiding. Of ik toupeer mijn haar voor en maak er zo'n bolletje van (ben echt geweldig in mijn woordkeuze vandaag ![]() Ik heb 19 dec mijn eerste gala, heb er echt superveel zin in ![]() |
![]() |
|
Na de feestdagen zijn al die jurken afgeprijsd. Ik heb ook een paar jurken en die waren hartstikke goedkoop. Want met de feestdagen hebben mensen ze aan. En na de feestdagen zijn ze heel goedkoop, in de uitverkoop. Ik heb mijn jurken gekocht bij H&M, in de uitverkoop.
Want als je een jurk wil maken, kost dat stof en versiering en tijd.
||
Citaat:
![]() ![]()
|
Ik heb weer een nieuwe jurk
![]() Beetje goud/koper-kleurig, nee niet ordi ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
heej meis nog gefeliciteerd ( de laatste 2 minuten nog ![]() |
![]() |
|
ik wou er eerst ook een zelf maken, maar ik denk dat ik het toch niet kan zoals ik het in mijn hoofd heb.
Nu krijg ik voor mijn verjaardag waarschijnlijk een jurk, maar als we geen mooie vinden mag ik eentje lenen van de tante van mijn vriend. Zijn verkoopt en verhuurt bruidsjurken en avondkleding ![]()
|
Verwijderd
|
Ik kan waarschijnlijk een supermooie jurk lenen van een vriendin van me. Mijn jurk van vorig jaar heb ik ook uitgeleend aan iemand anders.
Als die jurk niet past, ga ik een nieuwe kopen, alleen het lukt me nooit om een mooie jurk te vinden waar niet iedereen mee rondloopt ![]() Mijn haar laat ik doen bij een kapster bij mij in de straat. Ze doet het al 3 jaar bij mij, en het zit altijd leuk. Schoenen heb ik al: 1 paar zwarte leren met een beetje spits toelopende neus, een bandje om de enkel en een open hiel, met een redelijk hakje er onder en 1 paar met een iets hogere hak, zwart lakleer, en een paar bandjes gekruist over m'n wreef. Verder zijn ze dicht, ook bij de hiel. Licht eraan wat voor jurk het wordt... Laatst gewijzigd op 29-11-2002 om 06:23. |
![]() |
|
ik ben gistere gaan kijken voor gala kleren.
heb een smoking gehuurd en een wit overhemd gekocht ik herkende mezelf amper toen ik in de speigel keek om te kijken hoe het me stond ![]() nu alleen nog zoeken naar schoenen eronder
|
gala's zijn leuk!!!!!
ik heb nu iets van 5 jurken, ik bekeek ze vanmiddag, en ik kwam tot de conclusie dat ze bijna allemaal hetzelfde zijn (nou ja, ze zijn allemaal hetzelfde) en dan met kleine veranderingen... ach ja, wat kan ik zeggen, mijn smaak blijft hetzelfde? ![]() ![]() in ieder geval ik heb dus: strapless zwarte rechte jurken, die allemaal heeel mooi zijn en die overal altijd geschikt en goed voor zijn, en zonder frutsels der aan, dus tijdloos (waarom heb ik er dan toch 5? ![]()
|
Verwijderd
|
ik heb een nieuwe! Heel mooi, al zeg ik het zelf
![]() een bordeauxrode, beetje satijn-achtig. Als het licht erop valt, ligt er een beetje een zwarte gloed overheen. Hij heeft hele dunne bandjes over de schouders lopen, met een mooi decollete (wel beschaafd). Hij is gewoon recht, maar helemaal onderaan loopt 'ie een beetje wijder uit. Ik draag er dan zwarte satijnen handschoenen bij (staat heel mooi bij de zwarte gloed die over de jurk heen ligt) Zwarte leren schoentjes, lopen een beetje in een punt, met een beschaafd hakje eronder, en een bandje over de enkel Geen kettinkje om, omdat de jurk echt de eye-cather moet zijn Make-up: naturel houden, eveneens omdat de jurk al redelijk opvalt |
![]() |
|
Verwijderd
|
als we deze kerst een gala hebben, wat ik niet ech zeker weet dan gaat mijn ma een jurk voor me maken. zoals je op die footo's hier zag, met een blote rug met wat touwjes.. en verder blijdtie gewoon strak.. en donkerblouw, glanzend, met lila paarse roosjes aan bandjes over mijn schouder..
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Bij invito hebben ze roze punt-sandaaltjes zonder hakje (ik weet niet hoe lang je bent?), met een bandje die je tot onder je knie moet wikkelen. Vond ik zelf erg leuk voor een gala. Schoenen in de kleur van je tasje is natuurlijk altijd leuk, maar daar was je zelf vast ook al opgekomen. Ik heb zelf alleen nog maar de ketting. Een blauwe Otazu, erg opvallend dus ik moet de rest bescheiden houden. Tips? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik heb eig geen galajurk, heb eig nooit een gala waar ik heen zou willen...hmmjah en om er zomaar 1 te kopen, is ook zo nutteloos ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
bah
![]() ![]() Ik laat de krullen dan los hangen. Vanmiddag heb ik een haarbandje gekocht, dat bestaat uit twee kettinkjes van doorzichtige strass-steentjes. Staat volgens mij heel mooi bij die losse krullen. |
![]() |
|
![]() |
Oh ja, de haarproblemen. Hulp nodig van creatieve zielen
![]() Ik heb dus niet zulk lang haar, ongeveer tot op m'n kaak, het is ook niet overal even lang :/ omdat ik het van kort naar lang laat groeien. Heeft iemand een leuk idee wat ik er mee kan doen ? Danke schön
|
Weet niet wat voor soort jurk en zo je hebt, en of jou dit leuk lijkt, maar wat bij jouw lengte wel mooi staat vaak is als je een zijscheiding maakt, en dan de 'grote' helft schuin over je voorhoofd, achter je oor, andere kant ook achter je oor btw, en dan met wax o.i.d. heel glad maken. Staat heel sjiek
![]() Ik heb vanavond de eerste ![]() btw Noé: schoenen zijn al gelukt bij die jurk!
||
Citaat:
![]() Ik heb morgen gala!
|
vanavond is het zover, GALA!
k heb alles al in huis (t is een smoking geworden ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
Smoking/Rokkostuum Jones | 16 | 14-01-2014 14:31 | |
Liefde & Relatie |
Vragen Voor Gala Sven1223 | 16 | 11-01-2010 15:42 | |
Lifestyle |
Groot gala topic feline | 16 | 10-08-2003 22:18 | |
Lifestyle |