Een klein huisje, gemaakt van donkere bakstenen, met een klein balkon aan de voorkant, van dezelfde soort steen. Bij de deur is een inbouw (ja dat is tegenwoordig het tegenovergestelde van uitbouw

) waardoor je eerst een soort tunneltje door moet voordat je naar binnen kan. Het dak is gemaakt van zwarte dakpannen. Glimmend.

De deur is donkergroen.
Aan de voorkant zitten een paar kleine raampjes, met zwarte kozijnen. Dubbel glas, dan is het mooi stil binnen. Aan de zijkant zijn ook ramen, en dat zijn glas-in-loodramen. De gordijnen voor de normale ramen zijn heel donkerblauw. De vloer is van hout, heel donker, knoestig hout. Een grote, zware, zwarte tafel. Veel boekenkasten met veel boeken. Heel veel boeken.

Veel donkere kleuren, kunstwerken aan de muur. (Waterhouse, zwart-witfotografie.) Donkerblauwe rozen in een vaas, die nooit doodgaan. Een schrijftafel, wederom zwart. (Ja, ik ben lichtelijk voorspelbaar..) Met mooi papier, een computer, vulpennen, mappen.. En er moet ook wel ergens een grote bank staan, en een hoek waar alleen grote kussens liggen. Veel kaarsen.
Er is een slaapkamer, niet te groot, met heel donkerrood tapijt en grijze muren. Een groot schilderij aan de muur. Ophelia.

Een donkerbruine kledingkast, met mooie jurken, rokken en corsetten. (Ik vind dat die ook wel bij het huis inbegrepen zijn.) En een mooie cd-speler, met mooie cd's. (Illuminate, Heaven Falls Hard, Engelsstaub, Brahms..) Een ouderwetse kaptafel.
De trap is een donkerbruine, houten wenteltrap, die leidt naar een heel klein kamertje, waar je door een dakraam naar de sterren kunt kijken.
Beneden, na de voordeur, is een lange, donkere gang, met veel kaarsen aan de muur. Mooie schilderijen.
Verder weet ik het even niet. Wauw, dit is zo leuk.