Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
ik snap echt niet waar mensen zich druk om kunnen maken, en daarom is het maar goed dat er zo vele subgenres zijn die het onderscheidt goed uitdrukken.
||
Verwijderd
|
Citaat:
alhoewel....kisten met witte veters, bomberjack met hakenkruis- en white power-patches, kale kop, vierkant snorretje.... |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
blink 182 is echt geen skate punk
||
Citaat:
nou ik gebruik de term zelf ook altijd, hoewel hij vrij fout is eigenlijk... maar bands die ik zelf echt skatepunk vind zijn: lagwagon belvedere adhesive millencolin (oude zooi wel te verstaan)
||
Citaat:
hzow zinloos?? dan is elke discussie zinloos.. hij vraagt gewoon de meningen van mensen.. ik vind ut wel een chill topic ![]() maar.. ik vind dat newschoolpunk wel degelijk punk is... het stamt af van de oldschool, maar dan is ut nog wel punk. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
ik ken ook skatepunkertjes die mij al spugend vertellen dat TOOL muzikaal niet goed in elkaar zit. tsja het stikt er hiervan, je ergert je er vanzelf aan. ja het is idd goed van die subgenres.. jammer dat er overal punk in zit. avril lavigne is trouwens the queen of punkmusic heb ik gehoord.
Laatst gewijzigd op 19-11-2002 om 19:26. |
![]() |
|
newschool punk is gewoon punk DOH.. anders noemden ze het toch geen punk? -> . punt; als de meerderheid het punk noemt dan is het punk; gewoon om het feit dat de meeste mensen het labeltje daarop hebben geplakt... over het algemeen is oldschool punk wel heel anders, maar dat maakt newschool niet minder punk; het mag dan wat minder rebels zijn maar het wordt punk genoemd.. take it or leave it or don't hold you busy with labels
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() het gaat er in dit geval om dat newschool punk onder het labeltje punk valt, en niet om de eigenschap punk, want dan heb je eerst een definitie nodig, en zoals je ziet heeft iedereen weer een ander beeld bij wat punk nou precies is
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
zolang het een politieke boodschap heeft vind ik nog wel punk
een band zoals pennywise heeft af en toe nog wel eens wat politieks te melden (bijv de nummers society, of fuck authority) dit is wel degelijk punk, alleen bestwel anders dan de oude stijl zoals the crass of casualties oid. punt is dat alle oldstyle punkers met hanekammen en dr.martens etc. zich true voelen door de nieuwe stroming punk af te kraken. dat vind ik redelijk dom. van de andere kant moeten lagwagon kids ook niet gaan zeggen dat de roots of punk geen punk zijn.. rot toch op. punk over het algemeen kan ik goed waarderen, oldskool en ook skatepunk zoals pennywise soms wel, alleen meestal geen emo punk. of te soft, zoals the atari's of blink 182.. en casualties vind ik dan weer te loze teksten (we're the punks oioi (waar is de politieke boodschap gebleven?)) zo ik heb mn zegje gedaan....
||
Citaat:
Sjongejongejongejongejonge SJONGE JONGE JONGE JONGE JONGE ow, dit is een discussie over punk, iets luchtigs zeggen mag niet. Ik dacht dat punk ook stond voor onafhankelijkheid, doen waar je zelf zin in hebt, nadenken en doen naar je eigen waarden. Het is een attitude, maar ook een 'nieuwe' muziekstroming, ik accepteer het maar. Ik vind overigens Elvis Costello ook punk, en dat is geen grapje.
|
ik snap zowiezo niet wat iedereen nou moeilijk doet.
het heeft het labeltje punk. dus waarom zou het dan niet punk zijn? het heet niet voor nix newschool! newschool hoeft dus niet hetzelfde te zijn als oldschool! en btw.. who fucking cares? als je van die muziek houd, dan boeit het tog niet wat voor labeltje eropstaat.. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() en het is gewoon leuke muziek
|
Mensen die op een internetforum een stel pubers van hun mening proberen te overtuigen zijn NIET punk.
Mensen die deze hele discussie niet aan hun reet laten roesten zijn NIET punk. ![]() En punk heeft altijd een boodschap? Trappen tegen de gevestigde orde != boodschap IMHO uiteraard.
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |