Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Dit hele topic slaat op stront
ik ben van mening dat iedereen die zegt dat hij lelijk/dik enz (negatieve dingen over zichzelf uit) gewoon graag wil horen dat hij/zij dat niet is. voorbeeld: Meisje A zegt: ik ben lelijk, ze wil gewoon graag horen zat ze het niet is
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Pfff ik merk bij veel vrouwen dat ze zichzelf echt niet zo lelijk vinden, maar het wel zo laten uitschijnen om reactie uit te lokken: "Maar neen je bent wél mooi"; ... Dus om op complimentjes te azen...(Al zijn er natuurlijk ook wel vrouwen die zichzelf afzichtelijk vinden.)
Ikzelf vind mezelf niet superfantastich mooi, maar zeker ook niet lelijk. Dat zou ik vreselijk vinden, ik heb vrede met m'n uiterlijk... |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik heb niet zelf ff bedacht dat ze me niet echt leuk vonden. Het is echt niet "complete waanzin". Het is vaak genoeg gebeurd. Uiteindelijk kwetsen zij mij meer dan ik hen. Niet omdat ik die theorie volg, maar omdat het gaat volgens het verhaal dat ik in die topic opschreef. Het gaat meestal kapot omdat ze me gewoon laten stikken als ze niet meer "verliefd" zijn, dan gaan ze op zoek naar iemand anders of hebben die al gevonden en dan verdwijnen ze weer.. Het is juist niet zo dat er door wie dan ook overjaloers of emotioneel gereageerd wordt waardoor alles kapot gaat... Meestal verwatert het contact gewoon wanneer ze een leuker meisje tegenkomen. |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Dat betekent niet dat jij niet leuk genoeg bent, maar zegt iets over die jongens. Citaat:
"hij vindt me toch niet leuk, hij is alleen wanhopig" en dan bij elke mogelijkheid die zich voordoet "zie je nou wel, ik had toch gelijk". |
![]() |
|
OMG dat is inderdaad zoo vervelend... vrouwen die alleen maar lopen te klagen dat ze zo lelijk zijn. Ikbedoel: als je dat echt vindt, DOE er dan wat aan, ga op een sport, naar de kapper,whatever.
Ze zeggen het natuurlijkom complimentjes uit te lokken, ookal is dat onbewust. Door zoiets te roepen,hoop je maar dat er iemand zegt "dat is niet waar", waardoor je je beter voelt. Overigens vind ik mezelf niet lelijk.. zie er heel normaal uit.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Pesten op school JustTalk | 56 | 21-07-2014 08:03 | |
Lifestyle |
Enquete cosmetische chirurgie Marjolein_v_D | 25 | 09-03-2007 16:12 | |
Vrije tijd |
WWE Wrestling #2 Verwijderd | 501 | 08-01-2007 18:12 | |
Verhalen & Gedichten |
[Vervolg]Achter de gele deur #2 Eend | 166 | 20-06-2006 20:32 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Voor Alle Moslims!!! Mizz-Scatjuh | 49 | 10-05-2004 15:25 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Het verschil tussen de Bijbel en de Qu’ran gebaseerd op een lezing van dr. Gary Mille Mirage2000 | 137 | 18-02-2002 08:16 |