Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-03-2002, 18:45
Laijun
Laijun is offline
Tis nie eerlijk
Ik wil ook, maar we hebben zon kutschool en t mag niet omdat we al uitwisseling hebben aaaaaaaaaaaah
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 15-03-2002, 21:58
Nuck
Nuck is offline
Ik ga donderdag

*jeej*
Oud 15-03-2002, 23:31
de abt van sion
de abt van sion is offline
Citaat:
**SoMeOne schreef:
Dan doe je dat toch!
Doe het dan ook wel consequent.
Ga dan ook niet naar de kerk als je gelovig bent maar leer alles uit de bijbel of andere heilige geschriften.
Ga niet naar school omdat je alles toch zelf wel kan. Ontwikkel je comunicatieve vaardigheden alleen via internet. Zet je tv of aan en ga sport kijken in plaats van het zelf te doen en bespeel zelf geen muziekinstrument maar beluister een cd, dat is immers toch veel beter dan je zelf ooit kunt worden.
Een beetje zurige reactie...

Met citaat reageren
Oud 16-03-2002, 12:05
Verwijderd
Citaat:
de abt van sion schreef:
Een beetje zurige reactie...

Sorry, ik had een beetje een rotdag
Met citaat reageren
Oud 26-04-2002, 15:57
floorzub
floorzub is offline
Ik ben vorige week in Rome geweest, was echt een superweek! Echt ongelooflijk mooie stad, wel beetje chaotisch, maar alles is te lopen en de mensen zijn er ook wel aardig en het was gewoon top.
Met citaat reageren
Oud 26-04-2002, 19:06
Nuck
Nuck is offline
Mmkay, ik ben dus een maand geleden naar Rome en Florence geweest. Rome was echt geweldig, we hebben superveel gelopen en gezien en het was vrij mooi weer .
Volgens veel mensen moet Florence de mooiste stad van de wereld zijn, maar die ervaring heb ik niet zo. Het was wel een mooie stad met veel interessante elementen, maar het haalt het niet bij Rome.
Villa Hadrianus in Tivoli was trouwens geweldig . Toen was het echt prachtig weer, heeft er ook wel weer mee te maken, maar dat was echt supermooi .
Oud 30-04-2002, 16:17
igfy
igfy is offline
Citaat:
manonnutju schreef:
nou, we gaan toch met de bus....:-(
ik had al helemaal zin in het vliegtuig, maar Rome is toch wel leuk hoor!!
bij ons had de bus pech.. in zwitserland... 's nachts... konden we een paar uur op een monteur wachten de volgende ochtend.. maar dat had ik er echt wel voor over..
Met citaat reageren
Oud 30-04-2002, 19:58
Ik ben zaterdag teruggekomen uit Rome... nou het was echt in 1 woord super!!! Ik heb echt een geweldige week gehad.. hele leuke groep (we gingen met een andere school uit Nederland, dus we wisten eerst helemaal niet wie dat waren, maar gelukkig was die school echt gaaf!!), gezellige sfeer en Rome is natuurlijk een geweldige stad. Nog even een tip voor 's avonds: moet je naar de Spaanse trappen gaan... hartstikke gezellig want daar zijn allemaal jongeren (waaronder ook veel Nederlanders), soms is er muziek... moet je echt 's op een avond naartoe gaan!! Verder wens ik iedereen heel veel plezier die nog naar Rome toegaat!! Groetjes, Lis@nne
Met citaat reageren
Oud 01-05-2002, 21:45
Konijn
Konijn is offline
Ik ga 13 mei naar Napels en Rome met het vliegtuig! Wij gaan met de latijn leraar en engels lerares, die begin dit jaar getrouwd zijn... dat wordt leuk! Gaan er nog mensen van jullie in dezelfde week?
Oud 08-05-2002, 19:47
Verwijderd
Ik ben er dus geweest van 19 april tot en met 27 april... nou het was echt in een woord geweldig! Als je Parijs al mooi vindt.. dan vindt je Rome echt schitterend! Een supermooie stad. Heb ook heel veel gezien van de stad door middel van de metro. Ik ben naar Ostia, Tarquinia, Napels, Trevifontein, Colloseum, Forum Romanum, Spaanse trappen, een of ander badhuis, Pantheon, catacomben, winkels, originele pizzaria's (errug belangrijk he!) en naar Pompei geweest. De eerste twee dagen zijn we naar het strand geweest, we zaten toen buiten Rome... was natuurlijk heel gaaf want het was superlekker weer.. denk aan 28 graden! We zijn er wel met de bus heen gegaan en hoewel ik van te voren heel erg tegen de busreis opzag bleek deze toch gigantisch mee te vallen!! Alleen slapen in de bus werkt niet echt.. heb daar ongeveer 2 uurtjes geslapen! Nog een tip voor 's avonds: ga naar de Spaanse trappen! Supergezellig daarzo.. de spaanse trappen zijn heel veel trappen versierd met heel veel bloembakken (romantisch dus!) waar 's avonds allemaal jongeren komen. Er wordt muziek gemaakt.. we hebben daar zelfs het Nederlandse volkslied gezongen!! Super gewoon!!
Met citaat reageren
Oud 12-05-2002, 19:04
Konijn
Konijn is offline
ZO, ik duik nu mijn bed in, vannacht om twee uur ga ik richting rome!!!!!! Kep er zin in! En wij gaan ook 's avonds een keer naar de spaanse trappen, dus dat wordt leuk...
Oud 19-05-2002, 12:21
Verwijderd
Citaat:
Konijn schreef:
ZO, ik duik nu mijn bed in, vannacht om twee uur ga ik richting rome!!!!!! Kep er zin in! En wij gaan ook 's avonds een keer naar de spaanse trappen, dus dat wordt leuk...
Dat wordt zeker leukja..... vertel maar ff als je weer terug bent hoe het was!!
Met citaat reageren
Oud 21-05-2002, 19:38
Konijn
Konijn is offline
Zo, gisteravond om half elf weer thuisgekomen, twas echt supergaaf!!! We zijn uiteindelijk neit naar de Spaanse trappen geweest, we mochten wel een paar avonden in groepjes in Rome rondlopen (Piazza Navona, Trevi-fontein...). Daar waren ook veel Nederlandse jongeren, uit Amsterdam, Den Haag en Ede. Ontzettend genoten, van alle musea en alle monumenten en gebouwen, maar natuurlijk ook de Vesuvius en Capri!
Reageren

Regels voor berichten