Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Evolutie is bij sneller voortplantende soorten gewoon zichtbaar. Wat heb je nou nog te ontkennen dan?
Ja, het hoe de mens is ontstaan en tussenvormen zijn nog lang niet boven water, maar we zien het proces gewoon gebeuren en hebben geen enkele reden om aan te nemen dat het bij ons anders is gegaan. En houd je nou eens stil over 'het is een theorie', dat is toch logisch, alles is een theorie, die aangenomen wordt omdat hij aannemelijk is, en blijft staan tot hij verworpen is. Waarheid bestaat niet, en nee, hoeveel waarnemingen je ook hebt, je weet niet ZEKER dat het weer zo zal gaan, maar dat is allemaal theoretisch gezien. In de praktijk zijn theorieen heel goed toepasbaar.
||
Citaat:
|
![]() |
zijn er nou echt geen bewijzen tegen evolutie
![]() of zijn jullie het met mij eens dat religie onrationalistisch is en je gewoon gelooft omdat je gebrainwashed bent ? |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() [Dit bericht is aangepast door Mujahideen (27-02-2002).] |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
en dan zijn er nog een stuk of 10000 bewijzen uit de praktijk. |
![]() |
|||
![]() |
Citaat:
=zwart wit= tief jij toch op naar je eigen land gepost op 05-03-2005 @ 19:23
|
![]() |
||
Citaat:
australopithecus afarensis, de voorloper van de homo habilis. Edit: volledige naam voor 'Lucy' [Dit bericht is aangepast door Ianto (28-02-2002).]
|||
Citaat:
(1.neusvleugels 2.kleine vliezen tussen onze vingers en tenen zijn er 2, en de enige die op dit moment in mijn hoofd opkomen) |
![]() |
|
![]() |
En weet ji dat apen dat ook hebben leipo?
Alles stamt af van zeedieren. Lijkt me logisch aangezien de chemische reacties die tot leven leidden alleen in vloeistof plaats kunnen vinden. En dan ook nog eens in een vloeistof die aan flink wat eisen voldoet. Voornamelijk dat het water is.
||
![]() |
Citaat:
Dat in een vroeg stadium er extreem veel overeenkomstige kenmerken zijn? Dat duidt op verwantschap in de evolutionaire oorsprong. Groetjes Ben(die nog wel wat leert tijdens biologie ![]()
||
![]() |
Citaat:
en je hebt nog steeds geen objectieve tegenargumenten gebracht. Zie die maar eerst te verkrijgen als je het weer eens wilt ontkennen. |
![]() |
|||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Wees eens kritisch tegenover de Qu'ran. Onder deze bewijzen kan je niet onderuit. Net zo min als je er onderuit kan dat 1+1=2. Maar als je bewijzen hebt dat dit gemanipuleerd en vals is wil ik ze graag horen. Maar ik ben bang dat dit gewoon een onnozele uitspraak van jouw was zodat je nog kon ontkennen dat dit de realiteit is en dat de koran fout zat. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
2) Jij bent geen wetenschapper, je hebt de ballen verstand van quantumtheorien e.d. 3) De theorie van tijd/ruimte/materie is bij dergelijke extreme omstandigheden nog niet compleet. We kunnen tot 1*10^(-43) seconde precies zeggen wat er in die BigBang gebeurde, daarvoor echter voldoet de theorie niet. Als we echter doorrekenen aan ons model van die BigBang komen we precies uit op het heelal wat we nu vinden. De BigBang is een redelijk consistente theorie, die ik waarschijnlijk aan iemand van jouw niveau niet uit kan leggen, niet dat ik daar zin aan heb nadat je me feitelijk voor idioot verklaard hebt. 4) Ik kan jouw net zo goed vragen hoe God dan is ontstaan. Sta je net zo goed met je muil vol tanden, en nog net even iets meer dan ik, immers, mijn verhaal valt te bewijzen (voor zover dingen uit het verleden bewijsbaar zijn). 5) Je bent argumentloos, en je hebt commentaar op een theorie die je niet snapt, je zeurt maar wat omdat je de klok hebt horen slaan maar niet weet waar de klepel hangt. Ik vind je dom, achterlijk, vervelend en ik zou het op prijs stellen als je je geindoctrineerde kont uit deze serieuze topic verwijdert. Bedankt.
||
![]() |
Citaat:
Maar ik ben bang dat jij net zoals Mujahideen er geen kan geven. |
![]() |
||
Citaat:
Maar het zou wel prettig zijn als mensen als Mujahideen en LyricalAssasin zouden vertellen waarom dit allemaal onzin is, ipv met drogredenen aan te komen zetten.
|
![]() |
het valt toch op dat alle tegenstanders van de evolutietheorie hier wel alle bewijzen ervoor zitten uit te lachen, maar ze niet proberen te weerleggen of met tegenbewijzen komen.
o ja, en voordat je begint te verwijzen naar één of ander vaag boek: ik heb er de bibliotheek op nageslaan: voor elk boek tegen de evolutieleer, vind je er tien vóór.
||
![]() |
Citaat:
Meer boeken voor de evolutieleer betekent niet dat de evolutieleer ook automatisch waar is. Kwantiteit is iets heel anders dan kwalititeit en aan dat laatste heeft de evolutietheorie dan ook gebrek aan. |
![]() |
|||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|||
![]() |
Citaat:
Dat zijn 'zogenaamde' wetenschappers die alles doen (dus ook data aanpassen om zo hun gelijk te krijgen) om dat wat tegen de bijbel in gaat te weerleggen. En dat proberen ze keer op keer. Groetjes Ben(die creationisten niet kan uitstaan ![]()
|
Verwijderd
|
Ik denk dat er in dit geval onderscheid gemaakt moet worden tussen feit en theorie, de evolutieleer is een theorie, deze theorie kan bijna onmogelijk bevestigd worden.
Over die boeken, veel van die boeken bevatten onjuiste informatie: de een zegt bv dat de mens afstamt van de aap, de ander zegt dat er een mensaap is geweest. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
En dat er onenigheid bestaat, tja, dat noemen we tenslotte onderzoek he? Maar we gaan niet keer op keer zeggen dat iets waar is, terwijl de werkelijkheid/logica/rationalisme het tegendeel beschrijft. Groetjes Ben(die nooit zal kunnen begrijpen waarom mensen in een 'god' geloven ![]()
||
![]() |
Citaat:
Het grootste probleem is dat mensen commentaar leveren op theorieen waar ze niks van weten en alleen maar met een half oor iets populair-wetenschappelijks op Ned. 2 over hebben gehoord.
|||
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Enquête: God of Evolutie. Deurklink17 | 29 | 28-05-2014 00:34 | |
Evolutie: wat het (niet) is, misverstanden en FAQ Bart Klink | 18 | 13-05-2013 17:45 | |
Stelling: Fossielen ondersteunen evolutie niet Eliyahu | 58 | 20-09-2010 18:43 | |
De evolutie (verleden, heden en toekomst) Verwijderd | 181 | 19-03-2007 21:39 | |
Leven: "Evolutie of schepping?" BiL@L | 13 | 03-12-2003 11:02 | |
Anti-evolutie propaganda? legatus | 21 | 14-03-2002 17:57 |