Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
ik wil best christenen in hun waarde laten maar dat kan niet als zij geen andere geloven respecteren, het is god god en nog eens god en alles wat anders is is heidens (lees 'nevelen van avalon' maar eens) ik heb het idee dat het christendom gebaseert is op angst en kwaad, als je niet goed doet ga je naar de hel, nou, dat is aardig. eigenlijk is God ook slecht, dat hij mensen naar de hel stuurt, als hij al bestaat.
ik denk ook dat mensen god hebben geschapen en niet andersom, alleen om een verklaring te hebben voor het onverklaarbare, neem dingen toch zoals ze zijn, doe niet zo moeilijk!!!!
|
![]() |
hmmmmzzz vind wel dat mensen natuurlijk recht hebben op een eigen mening, al vind ik die niet altijd helemaal goed onderbouwd..christenen zijn geen slechte mensen,tenminste niet als ze échte christenen zijn.het is helemaal geen slecht geloof, er staan geen dingen in de bijbel die andere mensen zouden kunnen schaden..maar goed, zolang ze idd niet doorslaan en kerken in de fik gaan steken..maar ik vind het wel zonde, het liefst zou ik natuurlijk willen dat de hele wereld Christelijk zou zijn..
![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Gaan we allemaal dood? [LHC] De Veroorzaker | 46 | 28-09-2008 12:30 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
"Islamisme is een obstakel voor de democratie." Secularisatie is een noodzaak. Gatara | 214 | 06-06-2007 19:33 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Nieuwsberichten zonder nieuwswaarde a la 'tiswah' naam onbekend | 501 | 26-11-2005 23:55 | |
Beleidszaken |
Anti-semitisme? Verwijderd | 182 | 06-03-2004 00:43 | |
Een keerpunt in de geschiedenis. De val van het atheďsme... BiL@L | 62 | 17-09-2003 04:17 | |
Europa tegenover de Islam Klager | 58 | 24-02-2002 22:31 |