Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() nee hoor, ik lees niet alle topics door.. soms wel, soms niet, ligt aan mijn luiheid en interesse op het desbetreffende moment. ![]()
|
gaan ze roepen "SLIPKNOT!!!!"
terwijl je een heel iets ander tiesjurt aanhebt kwam er laatst iemand naar me toe "wat vinje leuk an slipknot" uhm ik vin slipknot niet leuk "waarom heb je er dan een tiesjurt van aan" das un amorphis tiesjurt hor? "oh ik dagt slipknot" *beledigd* maar goet trug ontopic
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() niet echt op ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ahum
Iron Maiden =Ijzeren maagd Iced earth = bevroren aarde/aardijsje In Flames = in vlamen Megadeth =megadod(is geen typfout) Metallica =Metaalica Children of Bodom =kinderen van Bodom(who the fuck is Bodom) Cradle of filth = wieg van vuil Blind Guardian = blinde bewaker Rhapsody = geen idee Stratovarius = ![]() Hammerfall = vallende hamer Pain = pijn Queen = koningin Nightwish =nachtwens Holy Knights Band = heilige ridders band Rolling stones = rollende stenen Sentenced = berecht( of zoiets kan er ff niet opkomen) Stormwarrior = Hardewindstrijder Powerquest = krachtopdracht Therion = ![]() Thy Majesty = uw majesteit Moet ik nog verder doorgaan? Laatst gewijzigd op 26-11-2002 om 19:41. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Accept = geaccepteerd After forever = na eeuwig Amorphis = veranderlijk(of zoiets) Angel dust = Engelenstof Angel witch= engelenheks Angelcorpse= engelenlijk Annihilator= vernietiger Anthrax= miltvuur Arch enemy= aartsvijand Arageddon= einde van de wereld Armored Saint= gepantserde heilige At the gates= bij de poorten Autumn leaves= herfst vertrekt Beheaded= onthoofd Believer= gelover Black symphony= zwarte symphony Blackstar rising= rijzende zwarte ster Bllod red throne= bloed rode troon Bloodbath= bloedbad Bolt Thrower= kruisboogpijl gooier Buried dreams= begraven dromen Cadaver inc= kadaver bedrijf Cannibal Corpse= kannibalenlijk Carcass= karkas Carnage= slachting Castle= kasteel Cathedral= kathedraal Celtic frost= keltische vorst Ach krijg de pleuris, ik ga voetbal kijken |
![]() |
||
Citaat:
![]() Anal cunt vind ik nix trouwens, geen coole naam, rotte muziek Bij sommige andere namen die bij de eerste indruk nergens opslaan hebben wel eens een onderliggende betekenis vind ik edit: vakjesduwer, een kerel die harold heet, reden voor zorgen (hmm klinkt wel eigenlijk ![]()
Laatst gewijzigd op 27-11-2002 om 20:42. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Zo.
||
Citaat:
en je kan bij meerdere bandnamen zoiets zegge zoals Guns N' Roses = Geweren en rozen maar je kan ook zegge piemols en rozen sommige mensen zeggen dat N' voor no staat en als dat zo is zou je dus geweren geen rozen kunne zeggen maar ook dus piemols geen rozen
||
![]() |
Citaat:
ik vond ze anders niet zo "no guns" vroeger met hakenkruizen op zich
|
![]() |
|
|