Advertentie | |
|
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
En het is gewoon dom.
||
Citaat:
||
Citaat:
not true. communicatie van persoon tot persoon gaat voornamelijk via lichaamstaal (70%) de rest wordt verdeeld tussen de manier waarop je het zegt (idd, het geluidsaspect, 15%) en de boodschap zelf (15%) ik weet niet meer of de percentages kloppen (zou ik thuis ff moeten opzoeken) maar feit is dat je lichaamstaal meer zegt dan wat je te zeggen hebt *bron* reader omgaan met de pers, fontys hogeschool communicatie Btw, ik zou gaan voor doofheid. Ik heb zelf -12 aan beide ogen dus zonder lenzen zie ik niets. Ik weet dus zo ongeveer wat het is om blind te zijn. Mijn grootste angst is dan ook om nooit meer te kunnen zien. dat lijkt me echt verschrikkelijk. Doof is ook niet prettig, maar als dove ben je veel minder afhankelijk van anderen dan wanneer je blind bent. En ik wil niet mijn hele leven afhankelijk van iemand zijn.
Laatst gewijzigd op 24-09-2004 om 13:24. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ik dacht juist dat ik eerst goed moest zoeken of er al iets over het onderwerp was (was me namlijk bij software duidelijk gemaakt)..en dat was er dus reageerde ik daar maar op. dan heb iik het verkeerd begrepen.
||
Citaat:
Ik vind het eigenlijk wel een goed topic waarover iedereen wel eens heeft nagedacht lijkt me... Persoonlijk zou ik liever blind zijn omdat er binnen nu en 10 jaar hele goede middelen zijn om blindheid weg te nemen. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Eigenlijk vond ik het niet zo'n heel moeilijk keus hoewel natuurlijk het liefst geen van beiden, maar ik ben dan toch liever doof. Muziek is voor mij niet zo heel belangrijk en ik zou alle geluiden om mij heen wel missen en ik zou het ook wel heel onwerkelijk vinden om gesprekken niet meer te kunnen horen. Maar een leven zonder beeld kan ik me niet voorstellen. Ik wil, boven alles, zien wat er om me heen gebeurt, bovendien kan doofheid volgens mij beter opgevangen worden dan blindheid. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Weerwolfspel #95.1 Spelleider | 500 | 27-11-2013 20:13 | |
De Kantine |
Wie saait mijn zoon? #1706 Chick Rock | 500 | 29-08-2012 16:39 | |
De Kantine |
Wat als? Daboman | 320 | 02-06-2007 08:10 | |