Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-01-2003, 00:59
Verwijderd
Citaat:
Alopia schreef:
waarschijnlijk als een vaag persoon met kort ongekamd haar en een te flauw gevoel voor humor

hehehehe
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 02-01-2003, 01:02
Verwijderd
ik denk dat ze me zien als een meisje die nooit niks meemaakt, en dat me weinig dingen echt intresseren, en een beetje een airhoofd
Met citaat reageren
Oud 02-01-2003, 06:07
JJzD
JJzD is offline
de omgeviong van mensen die me totaal niet kennen en all1 in eeen groep meemaken zien mij als ijskoud, keihard maar wel intelligent

mijn kennissen zien mij als erg geintresseerd en betrouwbaar

ik kan redelijk met de mensen omgaan
als ik naast ze zit kan ik met ze praten maar houd niet van grote groepen of al te domme mensen

en @******** je had deze woorden ook wel even kunnen vervangen aangezien het synoniem geen verschil in informatie brengt maar het wel de communicatie verduidelijkt

ik vind het typerend dat je verw8 dat de rest zich aan jouw niveau aanpast terwijl communicatie het overbrengen van informatie zodat de ANDER je begrijpt
en was het niet ook een beetje opscheppen kijk mij eens letterwaarden scoren??
Oud 02-01-2003, 10:16
Verwijderd
ik wil mijn mening wijzigen

ik ben vriendelijk, vrolijk, soms beetje verlegen, klein, en kan veel diepe gesprekken voeren maar ook supermelig zijn.

en dat denken anderen ook van mij en zoniet dan hebben ze een probleem met me.. en vind ik jammer voor ze.
Met citaat reageren
Oud 02-01-2003, 14:50
Ciskaatje
Ciskaatje is offline
uhhm ja, zoiets vind ik heel moeilijk om te zeggen
ik denk dat veel mensen een verschillend beeld van mij hebben, omdat ik aan veel mensen maar 1 kant laat zien, of omdat ze zelf maar 1 kant zien.
Dus ik kan wel zeggen hoe ik denk dat mensen mij zien, maar ik denk dat dat van persoon tot persoon verschillend is
mensen die me niet goed kennen zien me over het algemeen als een wel aardig, beetje stil meisje.. denk ik..
maar mensen die me beter kennen vinden me weer helemaal niet stil.. het is echt heel verschillend denk ik
Oud 02-01-2003, 15:13
Verwijderd
Citaat:
JJzD schreef:
@******** je had deze woorden ook wel even kunnen vervangen aangezien het synoniem geen verschil in informatie brengt maar het wel de communicatie verduidelijkt
Blubba bla blub .. blah.

Het schijnt dat mensen mij weleens ingewikkeld en raar vinden
Met citaat reageren
Oud 02-01-2003, 19:18
Qimm
Qimm is offline
iritant, vervelend, kinderachtig, flauw, puberaal. Jah maar dat ben ik ook Nee ik ben ook heel annoying hoor, maar er zijn mensen die goed met mij kunnen leven en lol met me hebben. Dus zooo erg is het vast nie
Oud 02-01-2003, 19:33
Quantes
Quantes is offline
met dr ogen

nee, een beetje irritant, eigenwijs maar ook goed luisterend
Met citaat reageren
Oud 02-01-2003, 19:41
nogwatjuh
nogwatjuh is offline
-opvliegend
-humeurig
-lief
-kutwijf
-aardig
-asiosiaal
-sociaal
-prikkelbaar
-irritant
-egoistisch
-niet egoistisch
-gevoelig
-koud
-slim
-dom

voor mensen die mij nu beetje heel erg tegendraads vinden.. dat klopt... heb 2 verschillende karakters...
Met citaat reageren
Oud 02-01-2003, 19:49
Verwijderd
Citaat:
nogwatjuh schreef:

voor mensen die mij nu beetje heel erg tegendraads vinden.. dat klopt... heb 2 verschillende karakters...
Tegendraads is volgens mij iets anders. Maar goed, ik snap wat je bedoeld, mensen denken het zelfde bij mij.

ff opgezocht wat tegendraads precies betekend:

te·gen·´draads (bn.)
1 weerspannig => recalcitrant

weer·´span·nig (bn.)
1 zich verzettend => recalcitrant, rebels

re·cal·ci·´trant (bn.)
1 onwillig

Wat anders dan dat jij er mee bedoeld dus, volgens mij.
Met citaat reageren
Oud 02-01-2003, 19:51
nogwatjuh
nogwatjuh is offline
ja dat bedoel ik, alleen ben niet goed met woorden
Met citaat reageren
Oud 02-01-2003, 19:52
Verwijderd
Citaat:
nogwatjuh schreef:
ja dat bedoel ik, alleen ben niet goed met woorden
Nu vat ik je helemaal niet meer.
Met citaat reageren
Oud 02-01-2003, 19:56
nogwatjuh
nogwatjuh is offline
ik bedoel dat t niet klopt dat iemand aardig en een kutwijf tegelijk kan zijn.. wat tegendraads betekent weet ik ook nie.. gebruik t gewoon en hoop dat t klopt.. snap je t weer beetje?
Met citaat reageren
Oud 02-01-2003, 19:59
Verwijderd
Citaat:
nogwatjuh schreef:
ik bedoel dat t niet klopt dat iemand aardig en een kutwijf tegelijk kan zijn.. wat tegendraads betekent weet ik ook nie.. gebruik t gewoon en hoop dat t klopt.. snap je t weer beetje?
Nu snap ik je weer idd. En waarom klopt dat niet? En je zult ook niet tegelijk aardig en een kutwijf zijn, want dat kan idd niet. Ik denk wel dat iemand beide kan zijn, ik schijn het ook te zijn, en ik besta ook, en jij ook, dus kan het. Dat tegendraads betekend iets anders dan jij er mee bedoeld.
Met citaat reageren
Oud 02-01-2003, 20:10
nogwatjuh
nogwatjuh is offline
Citaat:
Leonoor schreef:
Nu snap ik je weer idd. En waarom klopt dat niet? En je zult ook niet tegelijk aardig en een kutwijf zijn, want dat kan idd niet. Ik denk wel dat iemand beide kan zijn, ik schijn het ook te zijn, en ik besta ook, en jij ook, dus kan het. Dat tegendraads betekend iets anders dan jij er mee bedoeld.
nouw meeste mensen zijn alleen aardig en dan tegen iedereen. ik kan een van beide zijn.. en hoe mn humeur is maakt dan nix uit.

owww, nouwja. zal ookwel
Met citaat reageren
Oud 02-01-2003, 20:11
Verwijderd
Citaat:
nogwatjuh schreef:
nouw meeste mensen zijn alleen aardig en dan tegen iedereen. ik kan een van beide zijn.. en hoe mn humeur is maakt dan nix uit.
De meeste mensen zijn aardig...die moet ik nog ontmoeten... Ik denk dat er veel mensen beide kunnen zijn, wat hun humeur ook is... Maar goed, ik zit hier een topic te verzieken, geloof ik. Sorry.
Met citaat reageren
Oud 02-01-2003, 21:00
Andora
Andora is offline
Citaat:
20marianne12 schreef:
Hoe denk je dat de omgeving tegen jou aankijkt? Hoe goed kan jij met andere (mensen uit de klas ofzo, waar je dus een heel oppervlakkig contact mee hebt) overweg?
hmm, volgens mij vinden ze me maar een beetje vaag...
ik heb eigenlijk geen idee
als ik t vraag zeggen ze dat ze me wel mogen, maar ik vraag t niet zoveel mensen.
En opzich kan ik wel met de mensen in m'n klas overweg, behalve als ik erg pissig ben

Blackdolfin
Met citaat reageren
Oud 02-01-2003, 21:04
Eend
Eend is offline
Citaat:
Blackdolfin schreef:
hmm, volgens mij vinden ze me maar een beetje vaag...
Oud 02-01-2003, 21:22
Andora
Andora is offline
Citaat:
Eend schreef:
tss, ik ga maar niej over jouw ijlen muts, dat zouw niej goed zijn
Met citaat reageren
Oud 02-01-2003, 22:11
WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
niet om zelf cool te doen ofzo, maar anderen die mij niet zo goed kennen vinden me echt vreemd. Ik ben nou eenmaal redelijk spontaan en vloep allerlei rare dingen eruit.
Verder denken ze dat ik niet heel optimistisch ben, wat ook wel klopt. ik ben niet depressief te krijgen. verder denken ze dat ik heel druk ben, maar van binnen ben ik eigenlijk maar een verlegen meisje.

Met mensen die ik niet heel goed ken, heb ik ook gewoon een oppervlakkig contact. heb geen behoefte om vrienden te maken ofzo, dus ik kan wel aaardig zijn, maar niet al te lang . beetje een outsider, ik
Met citaat reageren
Oud 02-01-2003, 23:30
Severus
Severus is offline
Ik denk dat de meeste mensen me zien als een freak. Ik neig naar overgewicht, doe niet mee aan de trends wat betreft kleding, ben altijd heel stil en lach weinig (omdat ik depressief ben en nergens van kan genieten). Mensen zien me dus als een ongezellig kluizenaarachtig type en mijden liever mijn gezelschap.

Ripper
Oud 03-01-2003, 00:42
D@mien
D@mien is offline
Ik denk dat et gros me als volgt ziet:

- Raar:
1. ik maak soms opmerkingen die men niet begrijpt....ligt IMO meer aan hun dan aan mij, aangezien ik somsdingen zeg met een diepe betekenis....of et slaat gewoon nerges op omdat et me mond uitfloept....
2. Ik lig vaak half te slapen in de les...(19 en in 5 Havo = saai, en
ik zit een niveau te laag voor mn kunnen vanwege de stress)
3. Ik drink principieel geen alcohol, ik rook/blow niet en ik heb geen puberale interesses...(voor het laatste: zie mn uitleg bij 'harteloos')
4. Ik kijk Anime (jup, ook dat vindt met blijkbaar raar...omdat et japans is ofsow.....)
5. Mijn muzieksmaak is erg afwijkend van de rest
6. Uit verveling gooi ik Geo's en pennen in et plafond op school. (okee, dit is grotendeels me eigen schuld, maar dr is een hele groep die dit doet)
- Koud:
Ik maak de botste opmerkingen, maar vaak is et gewoon iets wat de anderen niet willen horen....als ik een mening geef die afwijkend is van de rest, krijg ik weer commentaar (ik heb vaak nogal meningen die vrij radicaal en 'onmenselijk' zijn)
- Harteloos:
Ik toon vrijwel geen gevoelens...en men ziet dit als grof en onnatuurlijk..(dat et komt door de zware stress en een walgelijk verleden weten ze niet en hoeven ze ook niet te weten....door deze factoren heb ik onbewust mn emoties aan de kant gezet en opgesloten)
- Whizzkid:
Men schijnt te denken dat ik 24:7 acher me PC zit te hacken ofsow..(wat ik nieteens kán)..waarschijnlijk ook omdat ik dwars door de kinderachtige beveiliging heen wandel op school....(et is puur simpel nadenken vaak en veel mazzel) Maar als men wist wat ik achter me compu deed...zouden ze me toch neit geloven. (stomweg zitten en me de klere vervelen...en af en toe een beetje kleppen)
- Slappeling:
Ik schijn dit uit te stralen...en dat terwijl ik soms van derden hoor dat ik toch vrij breed ben....ook et feit dat ik al bijna 3 jaar ninja ben lijkt hun mening niet te veranderen..dit is ook een reden dat men mij ziet als een rotopmerkingenmagneet...en dit doet men ook graag....(en nee, ik ga ze niet slaan...geen zin om mn energie te verspillen..en dat lost nix op...gaat men me nog agressief vinden ook...)
kkan zo nog wel ff doorgaan, maar ik wordt depri vammezelf....

Met anderen kan ik ook niet zo super omgaan....men negeert me 90% van de tijd in gesprekken....mn klasgenoten zijn vaak kinderachtig/oversekst...maar ik sta vaak wel open voor ideeen enzo...en altijd bereid te helpen...en vanwege mn 'fantastische' uitstraling wordt daar misbruik van gemaakt...
En om over omgang met meisjes maar te zwijgen....et laatst dat ik een meisje in mn vriendenkring had was in groep 3 ofsow(letterlijk!)...alsof ze met een boog om me heenlopen....maargoed...guess that's me...doomed to be ignored by the world...
Oud 03-01-2003, 07:10
Anne
Anne is offline
Ik heb écht geen idee.
Oud 03-01-2003, 09:30
Daffie
Daffie is offline
ik hoooooop echt niet dat mensen mij zien als een nerd, maar heb een beetje het vermoeden dat dat op school wel zo is. vooral omdat ik in de eerste en de tweede erg verlegen was en automatisch naar de andere , zeg maar, nerds toetrok. en toen waren de groepjes al gemaakt en hoewel ik met de rest van de klas redelijk goed kan opschieten worden dat nooit echte vriendinnen gewoon omdat ze heel anders zijn en al zo'n hecht groepje hebben.
over het algemeen denken mensen overal anders over me. mn vrienden van vroeger vinden me wel sociaal inventief en actief denk ik.... klasgenoten vinden me waarschijnlijk een nerd dus...
bij tennis vinden ze me bijdehand . in de klas van mn beste vriendin mogen ze me allemaal wel. die zitten ook een klas lager en ik trek over t algemeen toch naar de wat jongere mensen toe.. en opt orkest waar ik zat vonden ze me waarschijnlijk vreemd omdat ik niezo heeel veel om muziek gaf...
Met citaat reageren
Oud 03-01-2003, 10:40
moucie
moucie is offline
ze zien mij als een klein dik lelijk mormel.
en op school vinden ze me een:

freak:
doe niet mee aan trends, keer me af van de populairen.

saai:
ik ben stil en beweeg me zo onopvallend voort.

eenling:
ik sluit me nergens bij aan, maar keer me juist af

ongevoelig:
ik kan heel bot zijn tegen over andere mensen, die me zo'n achterlijke dingen aankomen van: goh ik kan het leven niet meer aan want ik heb vandaag de verkeerde kleding aan.

humorloos:
terwijl ik toch humor heb, maar ik niet kan lachen om die kindeachtige humor wat zij hebben

pispaaltje:
ja ik word gepest * zucht *

een-kom-niet-in-de-buurt-persoon:
ik soot ze van me af omdat ik geen zin heb in die onozele gesprekken van hun.

kortom ze mijden mijn gezelschap, en dat vind ik niet zo erg.
Met citaat reageren
Oud 03-01-2003, 13:42
JJzD
JJzD is offline
Citaat:
******** schreef:
Blubba bla blub .. blah.

Het schijnt dat mensen mij weleens ingewikkeld en raar vinden
en dat houd je zelf ook best wel een beetje in stand
aanpassen heet zoiets
als jij met mij of gothic loopt te lullen mag je het desnoods in het latijn doen
we verstaan je wel
maar nu zit je met kutkoters en moet je je aanpassen
jip en janneke taal
Oud 03-01-2003, 15:35
Evangelion
Evangelion is offline
Mensen met wie ik niet veel te maken heb:

- iemand die zijn gevoelens niet laat blijken
- afstandelijke persoonlijkheid
- niet erg behulpzaam
- bot
- geeft niets om anderen

Mensen die me iets beter kennen:

- heeft wel gevoel, maar laat het niet direct zien
- niet nadrukkelijk aanwezig, maar wel hier en niet ergens tussen de sterren
- aardig maar niet te, bot wanneer het hem uitkomt

En de mensen die me echt kennen:

- heeft veel gevoelens maar deelt ze met weinig mensen
- veel humor, zelfspot
- sterke controle over zijn emoties
- serieus maar niet altijd, introvert maar niet altijd, sterk maar soms niet, en bot, maar niet altijd

Ik zou wat meer extroverter moeten worden...wat actiever.
Met citaat reageren
Oud 03-01-2003, 15:47
Verwijderd
De meesten vinden mij een beetje vaag, raar, saai en verlegen.
Vaag: Omdat ik me anders kleed dan anderen. Wel normaal, maar het is niet zo dat ik de mode volg ofzo. Daardoor word ik ook vaag genegeerd door de 'populaire' luitjes. Niet dat ik dat erg vind ofzo, integendeel.
Raar: Mijn interesses worden over het algemeen als 'raar' getypeerd (hele dag computeren, vage tv-series kijken enz.).
Saai & verlegen: Ik ben erg stil en zeg pas een woord tegen anderen als ik het moet. En als er iets uit mijn mond komt, dan zijn het meestal saaie of standaard dingen.

Op mijn werk, waar ik veel contact hebt met volwassenen, word ik wel als een vriendelijk en beleefd persoon gezien.
Met citaat reageren
Oud 03-01-2003, 20:14
@Moon
@Moon is offline
Citaat:
ik ben T@M@R@ schreef:
Hoe denken ze over mij?
Ik denk dat de mensen op school mij zien als een stil meisje, dat toch wel redelijk vaak haar huiswerk af heeft, zoiezo altijd haar boeken bij zich heeft... en dat ik degene ben die altijd alles bij zich heeft...(denk aan pennen, potloden, gum enz.) ik denk dat ze me ook wel sociaal vinden, want ze kunnen altijd uitleg aan mij vragen en ook dingen lenen. Maar ik denk toch wel dat het grotendeel mij als een stuud ziet..
Verder denk ik dat mensen mij wel gewoon aardig vinden, maar ook serieus, saai, gesloten, iemand die nix meemaakt, nooit uitgaat etc. Ze zien me als een verlegen en stille meid. Tsja...ik vraag me dan ook wel eens af wat jongens in mij zien , dat ik zelfs een keer een relatie heb gehad met een hele knappe jongen en nu met een grappenmaker van een vriend Wat helemaal verbazingwekkend is, is dat mijn vriend mij nu juist spontaan vind Dat kan ik nou echt niet begrijpen. En hij vindt me ontzettend lief en errug relaxt

En ik kan op zich wel goed met mensen overweg, maar ja echt vrienden..hmmm ze vinden me wel gewoon aardig maar verder tsja.... zal wel aan mij liggen. Ben best gesloten eigenlijk.
Met citaat reageren
Oud 08-01-2003, 19:19
Verwijderd
de meesten vinden mij een raar mens...
maar eigenlijk ben ik heel normaal

Met citaat reageren
Oud 11-01-2003, 16:37
Kim_temp
Kim_temp is offline
eig heb ik geen flauw idee wat ze precies denken, maar ik denk dat iedereen een beetje een verdraaid beeld hebben van jouw, want iedereen ziet jouw op een andere manier door zn eigen normen en waarden en dus ideeen van aardig, onaardig ik denk dat het ook tamelijk nutteloos is om te weten want je bent wie je bent en het zou zonde zijn dat je je dan wat gaat aantrekken van meningen van andere want dan gaat die ene persoon je misschien wel weer aardig vinden maar door je iets veranderde houdind gaan anderen je weer minder aardig kortom blijf lekker wie je bent.

oke sorry dat was geen antwoord op de vraag maar mn mening sorry :$
Met citaat reageren
Oud 11-01-2003, 20:06
Missy_X
Missy_X is offline
van mij zeggen veel mensen dat ze me kinderachtig vinden overkomen.
Ik reageer vaak naief en maak een indruk nog geen levenservaring te hebben.
Maar dit klopt niet, ik doe bewust zo omdat ik heel onzeker ben over mezelf.
Ik durf mezelf niet te laten kennen, en doe daarom altijd zo.
En in grote groepen trek ik me het liefst terug en hou mijn mond.
Dit zal bij anderen denk ik ongeinteresseerd overkomen.

Ik kan niet goed omgaan met klasgenoten. Ik heb altijd het gevoel dat ik maar wat heen en weer zweef tussen verschillende mensen in. Ik heb er maar twee echte vriendinnen en die zijn precies zo als ik.
Ik wordt nooit echt serieus genomen op school. Maar daar maak ik het zelf na.

Mijn echte vrienden en mijn vriend vinden mij lief en aardig en toch ook kinderlijk.

Mijn ouders vinden me stil en teruggetrokken. Ik praat bijna nooit met hun over waar ik me mee bezig hou.
Ik heb hier gewoon nooit zin in om het met hun te bespreken. Zij komen te dicht bij zeg maar.
Met citaat reageren
Oud 12-01-2003, 13:57
dromerig elfje
dromerig elfje is offline
Mensen uit mijn klas zien mij waarschijnlijk als raar, stil, en verlegen...
veel moeten mij niet..., precies waarom weet ik ook nie, want ze kenen me niet eens..., maar tsja...
Oud 12-01-2003, 14:12
SpiT
SpiT is offline
Volgens mij vinden ze me 'n btje vreemd, omdat ik soms juist heel vrolijk reageer en dan binnen 'n paar minuten weer heel erg boos reageer (without a reason).
Mensen die me niet echt goed kennen vinden me geloof ik nogal 'n junkie.
Reageren

Regels voor berichten