Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
owww, nouwja. zal ookwel |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
ik heb eigenlijk geen idee ![]() als ik t vraag zeggen ze dat ze me wel mogen, maar ik vraag t niet zoveel mensen. En opzich kan ik wel met de mensen in m'n klas overweg, behalve als ik erg pissig ben ![]() Blackdolfin |
![]() |
|
niet om zelf cool te doen ofzo, maar anderen die mij niet zo goed kennen vinden me echt vreemd. Ik ben nou eenmaal redelijk spontaan en vloep allerlei rare dingen eruit.
Verder denken ze dat ik niet heel optimistisch ben, wat ook wel klopt. ik ben niet depressief te krijgen. verder denken ze dat ik heel druk ben, maar van binnen ben ik eigenlijk maar een verlegen meisje. Met mensen die ik niet heel goed ken, heb ik ook gewoon een oppervlakkig contact. heb geen behoefte om vrienden te maken ofzo, dus ik kan wel aaardig zijn, maar niet al te lang . beetje een outsider, ik ![]() |
![]() |
|
Ik denk dat de meeste mensen me zien als een freak. Ik neig naar overgewicht, doe niet mee aan de trends wat betreft kleding, ben altijd heel stil en lach weinig (omdat ik depressief ben en nergens van kan genieten). Mensen zien me dus als een ongezellig kluizenaarachtig type en mijden liever mijn gezelschap.
Ripper
|
Ik denk dat et gros me als volgt ziet:
- Raar: 1. ik maak soms opmerkingen die men niet begrijpt....ligt IMO meer aan hun dan aan mij, aangezien ik somsdingen zeg met een diepe betekenis....of et slaat gewoon nerges op omdat et me mond uitfloept.... 2. Ik lig vaak half te slapen in de les...(19 en in 5 Havo = saai, en ik zit een niveau te laag voor mn kunnen vanwege de stress) 3. Ik drink principieel geen alcohol, ik rook/blow niet en ik heb geen puberale interesses...(voor het laatste: zie mn uitleg bij 'harteloos') 4. Ik kijk Anime (jup, ook dat vindt met blijkbaar raar...omdat et japans is ofsow.....) 5. Mijn muzieksmaak is erg afwijkend van de rest 6. Uit verveling gooi ik Geo's en pennen in et plafond op school. (okee, dit is grotendeels me eigen schuld, maar dr is een hele groep die dit doet) - Koud: Ik maak de botste opmerkingen, maar vaak is et gewoon iets wat de anderen niet willen horen....als ik een mening geef die afwijkend is van de rest, krijg ik weer commentaar (ik heb vaak nogal meningen die vrij radicaal en 'onmenselijk' zijn) - Harteloos: Ik toon vrijwel geen gevoelens...en men ziet dit als grof en onnatuurlijk..(dat et komt door de zware stress en een walgelijk verleden weten ze niet en hoeven ze ook niet te weten....door deze factoren heb ik onbewust mn emoties aan de kant gezet en opgesloten) - Whizzkid: Men schijnt te denken dat ik 24:7 acher me PC zit te hacken ofsow..(wat ik nieteens kán)..waarschijnlijk ook omdat ik dwars door de kinderachtige beveiliging heen wandel op school....(et is puur simpel nadenken vaak en veel mazzel) Maar als men wist wat ik achter me compu deed...zouden ze me toch neit geloven. (stomweg zitten en me de klere vervelen...en af en toe een beetje kleppen) - Slappeling: Ik schijn dit uit te stralen...en dat terwijl ik soms van derden hoor dat ik toch vrij breed ben....ook et feit dat ik al bijna 3 jaar ninja ben lijkt hun mening niet te veranderen..dit is ook een reden dat men mij ziet als een rotopmerkingenmagneet...en dit doet men ook graag....(en nee, ik ga ze niet slaan...geen zin om mn energie te verspillen..en dat lost nix op...gaat men me nog agressief vinden ook...) kkan zo nog wel ff doorgaan, maar ik wordt depri vammezelf.... ![]() Met anderen kan ik ook niet zo super omgaan....men negeert me 90% van de tijd in gesprekken....mn klasgenoten zijn vaak kinderachtig/oversekst...maar ik sta vaak wel open voor ideeen enzo...en altijd bereid te helpen...en vanwege mn 'fantastische' uitstraling wordt daar misbruik van gemaakt... En om over omgang met meisjes maar te zwijgen....et laatst dat ik een meisje in mn vriendenkring had was in groep 3 ofsow(letterlijk!)...alsof ze met een boog om me heenlopen....maargoed...guess that's me...doomed to be ignored by the world...
|
![]() |
ik hoooooop echt niet dat mensen mij zien als een nerd, maar heb een beetje het vermoeden dat dat op school wel zo is. vooral omdat ik in de eerste en de tweede erg verlegen was en automatisch naar de andere , zeg maar, nerds toetrok. en toen waren de groepjes al gemaakt en hoewel ik met de rest van de klas redelijk goed kan opschieten worden dat nooit echte vriendinnen gewoon omdat ze heel anders zijn en al zo'n hecht groepje hebben.
over het algemeen denken mensen overal anders over me. mn vrienden van vroeger vinden me wel sociaal inventief en actief denk ik.... klasgenoten vinden me waarschijnlijk een nerd dus... ![]() bij tennis vinden ze me bijdehand . in de klas van mn beste vriendin mogen ze me allemaal wel. ![]() |
![]() |
|
![]() |
ze zien mij als een klein dik lelijk mormel.
en op school vinden ze me een: freak: doe niet mee aan trends, keer me af van de populairen. saai: ik ben stil en beweeg me zo onopvallend voort. eenling: ik sluit me nergens bij aan, maar keer me juist af ongevoelig: ik kan heel bot zijn tegen over andere mensen, die me zo'n achterlijke dingen aankomen van: goh ik kan het leven niet meer aan want ik heb vandaag de verkeerde kleding aan. humorloos: terwijl ik toch humor heb, maar ik niet kan lachen om die kindeachtige humor wat zij hebben pispaaltje: ja ik word gepest * zucht * een-kom-niet-in-de-buurt-persoon: ik soot ze van me af omdat ik geen zin heb in die onozele gesprekken van hun. kortom ze mijden mijn gezelschap, en dat vind ik niet zo erg. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() aanpassen heet zoiets als jij met mij of gothic loopt te lullen mag je het desnoods in het latijn doen we verstaan je wel maar nu zit je met kutkoters en moet je je aanpassen jip en janneke taal ![]()
|
Mensen met wie ik niet veel te maken heb:
- iemand die zijn gevoelens niet laat blijken - afstandelijke persoonlijkheid - niet erg behulpzaam - bot - geeft niets om anderen Mensen die me iets beter kennen: - heeft wel gevoel, maar laat het niet direct zien - niet nadrukkelijk aanwezig, maar wel hier en niet ergens tussen de sterren - aardig maar niet te, bot wanneer het hem uitkomt En de mensen die me echt kennen: - heeft veel gevoelens maar deelt ze met weinig mensen - veel humor, zelfspot - sterke controle over zijn emoties - serieus maar niet altijd, introvert maar niet altijd, sterk maar soms niet, en bot, maar niet altijd ![]() Ik zou wat meer extroverter moeten worden...wat actiever. |
![]() |
|
Verwijderd
|
De meesten vinden mij een beetje vaag, raar, saai en verlegen.
Vaag: Omdat ik me anders kleed dan anderen. Wel normaal, maar het is niet zo dat ik de mode volg ofzo. Daardoor word ik ook vaag genegeerd door de 'populaire' luitjes. Niet dat ik dat erg vind ofzo, integendeel. Raar: Mijn interesses worden over het algemeen als 'raar' getypeerd (hele dag computeren, vage tv-series kijken enz.). Saai & verlegen: Ik ben erg stil en zeg pas een woord tegen anderen als ik het moet. En als er iets uit mijn mond komt, dan zijn het meestal saaie of standaard dingen. Op mijn werk, waar ik veel contact hebt met volwassenen, word ik wel als een vriendelijk en beleefd persoon gezien. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() En ik kan op zich wel goed met mensen overweg, maar ja echt vrienden..hmmm ze vinden me wel gewoon aardig maar verder tsja.... zal wel aan mij liggen. Ben best gesloten eigenlijk. |
![]() |
|
![]() |
eig heb ik geen flauw idee wat ze precies denken, maar ik denk dat iedereen een beetje een verdraaid beeld hebben van jouw, want iedereen ziet jouw op een andere manier door zn eigen normen en waarden en dus ideeen van aardig, onaardig ik denk dat het ook tamelijk nutteloos is om te weten want je bent wie je bent en het zou zonde zijn dat je je dan wat gaat aantrekken van meningen van andere want dan gaat die ene persoon je misschien wel weer aardig vinden maar door je iets veranderde houdind gaan anderen je weer minder aardig kortom blijf lekker wie je bent.
oke sorry dat was geen antwoord op de vraag maar mn mening sorry :$ |
![]() |
|
![]() |
van mij zeggen veel mensen dat ze me kinderachtig vinden overkomen.
Ik reageer vaak naief en maak een indruk nog geen levenservaring te hebben. Maar dit klopt niet, ik doe bewust zo omdat ik heel onzeker ben over mezelf. Ik durf mezelf niet te laten kennen, en doe daarom altijd zo. En in grote groepen trek ik me het liefst terug en hou mijn mond. Dit zal bij anderen denk ik ongeinteresseerd overkomen. Ik kan niet goed omgaan met klasgenoten. Ik heb altijd het gevoel dat ik maar wat heen en weer zweef tussen verschillende mensen in. Ik heb er maar twee echte vriendinnen en die zijn precies zo als ik. Ik wordt nooit echt serieus genomen op school. Maar daar maak ik het zelf na. Mijn echte vrienden en mijn vriend vinden mij lief en aardig en toch ook kinderlijk. Mijn ouders vinden me stil en teruggetrokken. Ik praat bijna nooit met hun over waar ik me mee bezig hou. Ik heb hier gewoon nooit zin in om het met hun te bespreken. Zij komen te dicht bij zeg maar. |
![]() |
|
Mensen uit mijn klas zien mij waarschijnlijk als raar, stil, en verlegen...
veel moeten mij niet..., precies waarom weet ik ook nie, want ze kenen me niet eens..., maar tsja... ![]()
|
Volgens mij vinden ze me 'n btje vreemd, omdat ik soms juist heel vrolijk reageer en dan binnen 'n paar minuten weer heel erg boos reageer (without a reason).
Mensen die me niet echt goed kennen vinden me geloof ik nogal 'n junkie.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Wikipedia-artikel over jou over 10 jaar Sperzieboon | 41 | 09-06-2008 13:01 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Kernenergie lawallan | 244 | 13-09-2006 19:35 | |
Psychologie |
Vraag jij je wel eens af hoe de omgeving jou ziet? Curtis Jackson | 58 | 03-01-2005 16:14 | |
Verhalen & Gedichten |
Verhalenwedstrijd: Zolang ze je niet zien Verwijderd | 0 | 03-06-2004 20:47 | |
Psychologie |
beeld van jezelf .. Goeniegoegoe | 24 | 21-03-2004 17:45 | |
Lichaam & Gezondheid |
Roken, hoe dwing je een verslaafde tot stoppen? Martin | 29 | 02-07-2003 09:58 |