Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Drugs & Alcohol
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-06-2002, 20:06
miep
miep is offline
Citaat:
]{ing schreef:
Nu vraag ik me af of jij uberhaupt wel eens een paddotrip ervaren hebt
eh nee... ben ik nu een loser?
dear god...
weetje de gevolgen van paddo's?
om er even wat bij te vertellen gaat er schizofrenie in onze familie rond, misschien snap je het dan beter... ( ja alleen dan waarschijnlijk, waarom iemand dat sowieso zou doen..)

dag hoor. ga maar lekker paddo's eten.
Oud 20-06-2002, 20:09
]{ing
]{ing is offline
Citaat:
miep schreef:

haha, 15 jarig mannetje.
waarom kom ik bekrompen over?
Oeh
16 jarige , arrogante doos.
vind je het grappig als iemand opmerkt dat je geen kabouters zult zien tijdens een trip? wat zie je volgens jou dan wel tijdens een trip? en wie ben jij om ''ons'' triest te noemen, voel je je zoveel beter?
Met citaat reageren
Oud 20-06-2002, 20:14
]{ing
]{ing is offline
Citaat:
miep schreef:

eh nee... ben ik nu een loser?
dear god...
weetje de gevolgen van paddo's?
om er even wat bij te vertellen gaat er schizofrenie in onze familie rond, misschien snap je het dan beter... ( ja alleen dan waarschijnlijk, waarom iemand dat sowieso zou doen..)

dag hoor. ga maar lekker paddo's eten.
waar stond het woord loser dan? blijkbaar suggereer je zelf dat je een ''loser'' bent..
maargoed.. haal je god er maar bij, als je denkt dat je daardoor wijzer wordt..
weet ik de gevolgen van paddo's? ja, anders zou ik ze ook nooit gebruiken
''waarom iemand dat sowieso zou doen..'' waarom iemand wat zou doen? als je denkt dat je een punt hebt moet je het wel even duidelijk aangeven
Met citaat reageren
Oud 20-06-2002, 20:20
miep
miep is offline
Ik voel me veel en veel beter dan jullie.
Ik ben Esmee en ik noem je zielig omdat je het allemaal prachtig vindt die drugs... Voor jou is er niet veel beters.
Maarja je bent dan ook een 15 jarig jongetje.
Je ging niet op de schizofrenie in, das begrijpelijk. Misschien weet je nog niet eens wat het inhoudt. Maarja, je weet er alles van beweer je. Dus dan zal ik de uitleg besparen.
Zoals ik al eerder zei, ga maar lekker verder spelen want ik heb m'n mening gedaan en ik heb geen zin om in discussie te gaan. (is onmogelijk)
Oud 20-06-2002, 20:36
]{ing
]{ing is offline
Citaat:
miep schreef:
Ik ben Esmee en ik noem je zielig omdat je het allemaal prachtig vindt die drugs... Voor jou is er niet veel beters.
Je ging niet op de schizofrenie in, das begrijpelijk. Misschien weet je nog niet eens wat het inhoudt. Maarja, je weet er alles van beweer je. Dus dan zal ik de uitleg besparen.
Zoals ik al eerder zei, ga maar lekker verder spelen want ik heb m'n mening gedaan en ik heb geen zin om in discussie te gaan. (is onmogelijk)
ik noem jou arrogant omdat je denkt dat je beter bent, je denkt dat je beter bent omdat je geen drugs gebruikt (?) je denkt dat mijn leven om drugs draait terwijl je nog niet eens weet wie ik ben, je denkt dat je me raakt door me steeds weer mijn leeftijd te vermelden. goh ik weet precies hoe je denkt
maar om even in te gaan op shizofrenie, denk je dat jij de enige bent die wel eens te maken heeft gehad met shizofrene mensen? of ken je me gewoon niet en ga je er bij voorbaat van uit dat ik er niets van weet? nog meer kortzichtigheid..

ik ben nog lang niet uitgepraat met jou en jouw soort, aangezien je toegeeft dat je te zwak bent om een serieuze discussie aan te gaan, of het voor jou ''onmogelijk'' is ga ik nu fijn verder spelen
Met citaat reageren
Oud 20-06-2002, 20:39
mainsupreme
mainsupreme is offline
Citaat:
]{ing schreef:

ik noem jou arrogant omdat je denkt dat je beter bent, je denkt dat je beter bent omdat je geen drugs gebruikt (?) je denkt dat mijn leven om drugs draait terwijl je nog niet eens weet wie ik ben, je denkt dat je me raakt door me steeds weer mijn leeftijd te vermelden. goh ik weet precies hoe je denkt
maar om even in te gaan op shizofrenie, denk je dat jij de enige bent die wel eens te maken heeft gehad met shizofrene mensen? of ken je me gewoon niet en ga je er bij voorbaat van uit dat ik er niets van weet? nog meer kortzichtigheid..

ik ben nog lang niet uitgepraat met jou en jouw soort, aangezien je toegeeft dat je te zwak bent om een serieuze discussie aan te gaan, of het voor jou ''onmogelijk'' is ga ik nu fijn verder spelen

drugs are bad mmmmmkay?
Oud 21-06-2002, 00:15
Verwijderd
Okay zal ik eens tussenbeide komen?

Miep, natuurlijk is het allemaal erg wat betreft schizofrenie in je familie, maar ik vind niet dat je daarom andere mensen maar als minderwaardig hoeft te beschouwen simpelweg omdat ze drugs gebruiken.
Jij hebt een hekel aan drugs, en voor die mening heb ik wel respect. Maar om om die reden meteen anderen mensen als 'zielig' te bestempelen (alsof hun hele leven uit drugs / verslaving bestaat) is erg kortzichtig. Zij halen zo nu en dan leuke momenten uit het experimenteren met drugs, en dat is hun zaak. Dat maakt ze niet slechter of triester dan jij, dus laat iedereen ff in zijn/ haar waarde...

Vraagje: beschouw je iedereen die wel eens rookt of drinkt ook als 'zielig'?
Met citaat reageren
Oud 21-06-2002, 00:19
Uncle_Sam
Uncle_Sam is offline
Miep, een groot filosoof zei ooit, "waarover men niet kan spreken, moet men zwijgen".
Oud 21-06-2002, 10:33
Griller
Griller is offline
Citaat:
miep schreef:
Jezus .. voel je je nou echt beter dan ons????? Ik voel mij hetzelfde als jij niet meer niet minder....
Ik ben Rix en ik vind jou triest omdat je nu oordelen aan het trekken ben over mensen die je niet kent en hoogstwaarschijnlijk ook nooit zult kennen met die houding... Voor mij zijn er wel betere dingen als drugs maar drugs kan ook leuk zijn maar kennelijk snap jij dat niet en zijn wij hier allemaal junks..
Ik ben 15 jaar ja daarom voel ik mij ook aangesproke.
Ik weet zeker wat schizofrenie is .. ik werk af en toe op vijverdal(een inrichting) en dan gaat je dat wel intreseren. En dan ga jij dat als een argument gebruiken en dan maar hopen dat we medelijden met je krijgen... ik vind het wel erg voor je maar met jou instelling heb ik geen medelijden.
Verder spelen???? Zeker weet je weer niets te zeggen volgens mij ben jij gewoon 14 en heb je je leeftijd veranderd om verstandig te lijken ..... in elk geval gedraag je je er wel naar......
Moeilijk he? discussie voeren...
Oud 21-06-2002, 10:57
Black Reina
Black Reina is offline
paddotrip in de trein met een vriendin(3 en een half uur reistijd), eerste uur een lachkick gehad , ze had groen haar, bomen verkleurden, trappen waren vreemd enzo, die golfden, tegels ook, in rotterdam liepen we door die hal, net alsof we in the matrix zaten. t leek net alsof er een trein aan de rand vannet perron vast zat (die heb k nog proberen te tekenen... ) tafeltjes in de trein leken een moerras waar je je hand zo in kon steken, was echt leuk we schreven hele brieven vol met wat we zagen en voelden, me haar was net een spinneweb, me mond leek heel erg groot. wolken waren heel erg mooi, soort van glasplaten bovenmekaar ofzo.
maar ondanks dat alles zo mooi was wil k t nooit weer doen, kvin drugs maar klotespul
Met citaat reageren
Oud 21-06-2002, 10:58
Black Reina
Black Reina is offline
wat een discussies hier gewoon niet op in gaan joh
Met citaat reageren
Oud 21-06-2002, 12:01
]{ing
]{ing is offline
Citaat:
Black Reina schreef:
wat een discussies hier gewoon niet op in gaan joh
waarom zou ik er niet op in gaan het is altijd leuk om iemand in te maken
Met citaat reageren
Oud 25-06-2002, 08:43
Black Reina
Black Reina is offline
Citaat:
]{ing schreef:

waarom zou ik er niet op in gaan het is altijd leuk om iemand in te maken
valsert
Met citaat reageren
Oud 19-08-2002, 18:26
-Pinko-
-Pinko- is offline
Veel gelezen veel gezien, Ik zou mezelfs geen ervaren junk noemen maar heb al redelijk vaak paddo's gedaan , alle soorten alle maaten en alle kleuren (he he grapje! voor ik weer comentaar hoor dat paddo's geen kleuren hebben)

LSD:
en ik vind paddo's een gevaarlijke drugs... niet om LSD aan te moedigen maar paddo's kan zoooo erg met je hoofd gaan spelen, het kan zo je zelfsvertrouwe die je hebt naar beneden halen voor die kleine 6 uurtjes! en daar heb je nou weer geen last van als je LSD neemt. dan is alles zooo moooi en zo prachtig, en je wilt zitten en kijken, en dansen.... het is wel een lange trip! het zou ook zeer heftig kunnen zijn maar als je het in een vertrouwde omgeving doet, en je kent je zelfs een beetje! geen depresies enz enz is het gewoon zekeeer beter dan paddo's......

Pille: ik zou zeggen neem het, als je ook twijfeld zoals meeste mensen twijfelden om het te nemen zou ik zeggen neem het.
het is verslavend! dat zeker!! vooral de eerste maand zal je er veel aan denken en veel van dromen en er naar verlangen. maar je zal merken, na een tijdje slikken dat de verlangen er naar zal verminderen, omdat het dan niet meer zoooo speciaal is als de eerste keren dat je het heb genomen. ik slik al zeker 3 jaar eerste paar maanden was het elke week , elke kans die ik kreeg vooral samen met m'n vriendin, dat maakte het helemaaaal top! lul je mekaar de oren uit de hele avond. maar een jaar daarna was het echt alleen op grote feesten, of met speciale gelegenheden. en nu mischien zo een 1 keer in de 3 maanden.

nou ja weed: niet echt veel te zeggen, verslaaft aan drugs zou ik mezelfs niet noemen, want ik kan er even makkelijk zonder ik blow 1 sept 2002 precies 1 jaar lang elke dag minimaal 1 joind, dat heeft me niet achter laten gaan met school, het ging juist super goed!

en wat je zeker een keer op paddo's moet doen!! is geef het een thema;voor je op een trip gaat, geef je hele trip een thema, onze vorige thema was hawaai, we zaten allemaal in zwem kleding , met hawaai shirts en reagge muziek en poosters van golven , the beach boys...

andere themas die we hbben gehad, totaal gothic , helemala in het zwart industrial en gothic metal muziek! fantasy poosters zwarte kaarsen...... probeer het! en laat me weten wat je ervan vind!

veel trip plezier
-=pinky=-
Oud 20-08-2002, 12:01
liefkleinmeisjuh
liefkleinmeisjuh is offline
Citaat:
Locke schreef:
Kuch de eerste die zegt dat ie kabouters zag bij paddos lag ik hard uit ..
Die brandnetels bij de h'renbaan leken er anders verdacht veel op
Oud 21-08-2002, 10:13
diavolina
diavolina is offline
wahahahaha ik zag overal dezelfde persoon rondhupsen
Oud 21-08-2002, 13:18
FREDERIC
FREDERIC is offline
ok

Laatst gewijzigd op 22-08-2002 om 08:41.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten