Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Ik drink soms, maar ik rook niet heb het nog nooit gedaan en wil er ook niet aan beginnen en neem ook zeker geen drugs. Och ja iedereen doet met zijn leven wat hij wil als jullie het dan echt willen verpesten door te roken en jullie dood te blowen. Ik hou jullie niet tegen maar denk maar eerst even goed na voor je eraan begint. Nu doe je het nog om erbij te horen maar later wordt het een verslaving en wat ben je er dan mee: geen goed leven en leven in een fantasiewereld. Denk eerst maar eens na wat jullie echt willen.
xxx Een belgisch meisje! |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
AHUM volgens mij kan je niet echt zo heel erg goed dood gaan aan blowen in iedergeval niet als je nederwiet GOED rookt misschien ga je dood aan de wiet in belgie maar als je nederwiet goed rookt kan je er echt niet dood aan gaan het eenige wat gebeurd als je het regelmatig doet is dat je "short-memory"verslechtert maar dat is het eenige wat er min aan is ----------------------------------------- Smokin' weed every day
|
ik denk dat mensen die geen drugs gebruiken en geen alcohol drinken, het niet interreseert wat er allemaal is en wat voor effecten enz...daarom zie je dat het grootste deel wat hier post, blowt en/of meer.
![]() ( ik blow ook ) [Dit bericht is aangepast door blackfairy (11-02-2002).]
||
Citaat:
schoon te maken van smog-afval, stof en tabaksvervuiling. Uit cannabis kunnen antibiotica ontwikkeld worden die geschikt zijn voor de behandeling van gonorroe en herpes. Marihuana is een uitstekend slaapmiddel dat chemische slaappillen en kalmeringsmiddelen kan vervangen. Door het roken van marihuana kan staar bestreden worden, een ziekte die in veel tropische landen op grote schaal voorkomt.... Misschien zijn blowers wel cleaner..
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Drugs & Alcohol |
De serie Drugs en Drank in De gelderlander Isa | 3 | 20-03-2003 21:20 | |
Liefde & Relatie |
ik mis hem zo.. devilcat | 74 | 23-10-2002 20:27 |