Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Kwist niet dat Aphex Twin ZowBekent was op dit forum
![]() Niedergeval .. Aangezien ik zelf muziek maak doe ik dat ook vaak wanneer ik stoned ben ![]() Aphex Twin SquarePusher Autechre Boards Of Canada St Germain <(Ga ik nu uitproberen ![]() Rahzell ![]() Futhings ![]() ![]() Lickety Split < heb ik 2 Cassettes van , Savonds stoned in mn bed met een koptelefoon luisteren ![]() Tip : Je kan het beste gaan liggen en muziek luisteren wanneer je onderinvloed bent / dat je een trippy ding op je pc hebt zodat de monitor helemaal gaat draaie ![]()
|
wat mij betreft gewoon de muziek die ik nuchter ook vet vind... wordt alleen maar vetter
![]() *luistert nu radiohead - knives out* ![]() is wel lekker spacey ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() zkr spinvis... moet je ook es Télépopmusik downloaden... niet alle nummer zijn cool maar wel: Télépopmusik - Breath ![]() Télépopmusik - Mathematics ![]() ![]() ![]() Télépopmusik - Love can damage your health ![]() en dan moet je een keertje met koptelefoon luisteren in stereo ![]() en natuurlijk ook air, aphex twin, bran van 3000 ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Koxbox is ook cool ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|