Advertentie | |
|
![]() |
|||
Citaat:
Als je ergens tegen bent moet je zeker gebruik maken van je grondrecht om te demonstreren. Net als ik op die dag gebruik ga maken van mijn grondrecht om zo ver mogelijk weg van Amsterdam te geraken.
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
Ik denk dat de mensen die zo'n huwelijksdag willen verpesten, zelf geen haar beter zijn. Ik gun ze gewoon een gelukkig huwelijk! En het is heel vervelend voor onze prins dat hij nu net in een koninklijke familie is geboren, maar hij mag blij zijn dat maxima daar niet op af geknapt is. Wat maxima allemaal wel niet heeft moeten doorstaan, en dan ook nog eens haar huwelijk verpesten? Ik vind niet dat je dat kunt maken! Misschien brengt zij eindelijk wel een beetje leven in de brouwerij! daar moet je blij mee zijn.
En het is logisch dat zo'n familie een voorbeeld van heel nederland is ons geld kost, dat is in elk lang (waar een monarchie is dan) hetzelfde. Laten we gewoon hopen dat maxima minder saai word dan beatrix, dan hebben we er nog wat aan! En verder wil ik ze alvast van harte feliciteren! |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
En verder, tja, als je niet op argumenten ingaat, kan ik aannemen dat je ze accepteert?
||
Citaat:
Een stad enkele dagen deels onleefbaar maken voor een huwelijk getuigt ook niet echt van sociaal gedrag... En dan doel ik op het feit dat complete straten twee dagen van te voren niet meer toegankelijk zijn voor publiek en bewoners een pasje moete hebben om hun huis weer in te kunnen. Rot toch op.
||
Citaat:
En, als toekomstig staatshoofd moet je er maar aan wennen dat niet iedereen gehoorzaam achter je oranje ass aanwaggelt.
||||
![]() |
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
jezus mensen je gaat hun trouwdag toch niet verpestten!!!!
laat nou ff 1 dagje de politieke zooi erbuiten en hun de dag van hun leven hebben! de demonstraties dan hebben toch geen zin er wordt toch niet naar je geluisterd! ik vindt dit ook op dat moment iets tussen twee verliefde mensen dat huwelijk is gewoon persoonlijk en heeft niets met politiek te maken!
|||
![]() |
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
[QUOTE]waaromniet? schreef:
[B] Ten eerste, waarom heeft iedereen het toch altijd over "de gelukkigste dag van iemands leven". Rot op met die blije amerikaanse shit. Verder kiezen WA en Maxima zelf voor een publiek huwelijk, wat voor hen zowel vcor als nadelen heeft. Ze wéten dat er tegenstanders en voorstanders zijn, ze kiezen er zelf voor dat allen op een manier aanwezig kunnen zijn. Niets aan toe te voegen
||
![]() |
Citaat:
Je bent een vrouw een aantal decennia geleden in Argentinie. Je hebt een paar leuk stel kinderen, en een vriendelijke man en een goed huwelijk. Eigenlijk zijn je man en je zoons (laten we even niet-geëmancipeerd denken) het niet geheel eens met de regering die er op dat moment is. Opeens verdwijnen ze. De eerste paar maanden heb je nog hoop, want ach, ''er verdwijnen zoveel mensen''.. ze zullen wel op een speciaal soort kamo ofzow zitten. Maar na een tijdje begin je je toch af te vragen waar ze zijn, waarom ze nooit wat van zich laten horen.. Dat tijdje wordt een paar jaartjes.. die paar jaartjes worden jaren.. die jaren worden decennia.. en nog steeds niets. NOG STEEDS NIETS! Inmiddels ben je zo bang geworden voor je eigen regering, dat je maar naar een rustig landje verhuisd, toevallig genaamd ''Nederland''. J egaat er vanuit dat je hier weer een bestaan kan opbouwen, dat je het verleden zoveel als mogelijk kan laten rusten. EN wat gebeurt er? De Prins der Nederlanden vind een vrouw. Vind éindelijk een vrouw. Je vind het in eerste instantie leuk, maar dan realiseer je je; die achternaam? Ken ik die niet ergens van? En je herinnert je het weer, die man, de vader van de aankomende bruid, die zat in die ene regering, die ene regering die je man en zoons hebben laten verdwijnen.. Je bent woedend! Je verleden komt terug. Je ziet je man weer voor je. Je herinnert je zoons. Diezelfde man, die van alles geweten heeft, die komt in dit vrije land je wéér achtervolgen. --------- Vind je het gek dat mensen het erg vinden?!
|
![]() |
ik vind dat ze het niet mogen verbieden om te protesteren...in een democratie hoor je je mening te mogen uitten, en 2-2-2 staat gewoon in thema van het koningshuis, dus reden genoeg om dan te gaan protesteren...en dat maxima "zoveel heeft moeten doorstaan" is overdreven...ze krijgt gewoon 1.2 miljoen salaris per jaar door nix te doen als ze koningin is...en het oranjehuis heeft gewoon al miljarden vanzichzelf...en dan moet er ook nog es zo'n speciaal fonds voor worden opgezet...als ze die bruiloft zo uitgebreid willen hebben laat ze het dan lekker aelf betalen! en dat het allemaal zo groots moet...t lijkt wel machtsvertoon....ik ga zeker protesteren tegen t koningshuis op die dag...
||
Citaat:
Ten eerste is maxima haar vader niet, en haar vader is ook niet de grote slechterik van dit verhaal. Ten tweede is dit absoluut niet de verantwoordelijkheid van wa en maxima, zij hebben niets misdaan. En ik vind dit ook een onzinnige reden om ze niet te laten trouwen. Zouden wa en maxima zich op moeten offeren voor wat iemand vroeger in Argentinië heeft gedaan, dat lijkt me belachelijk.
|
![]() |
Ze opofferen is helemaal niet belachelijk.
Ze hebben twee opties. Publiekelijk trouwen en monarchie aanvaarden. Dan dienen ze ook hun GODVERGETEN FUNCTIE ALS STAATSHOOFD TE DRAGEN JA! Dus geen Videal-dochter, niks geen eigen mening, kop dicht en dik-betaald politiek correct wezen, dat is nou eenmaal de taakomschrijving, dus sodemieter op met je sentimentele gezeur over 'die mensen', het zijn geen mensen het zijn troonopvolgers, een rotbaan, maar als ze willen kunnen ze gewoon ontslag nemen hoor. En de tweede optie, inderdaad, gewoon trouwen en je blonde dozen kop (oh kijk eens ik werk bij een bank) hier NOOIT MEER LATEN ZIEN. En dan mag je ook zeggen denken en doen wat je wilt en zal NIEMAND je ooit meer lastig vallen.
||||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
En ja dat kan ze doen, ze kiezen ervoor om dat niet te doen, waarschijnlijk omdat een groot gedeelte nederlanders juist blij met ze is en het leuk vind om ze te volgen enzo.
|||
Citaat:
![]() Citaat:
|
![]() |
Nee dat doe ik niet. Als er ergens iets gefilmd wordt ga ik er ook niet express achter staan.
Nou ja, geen last van.. Het geeft me een verschrikkelijk depressief gevoel over de toelomst van de mensheid zie je?
||||
![]() |
Citaat:
Citaat:
Ik heb echter het idee dat deze discussie op niets uitloopt, omdat jullie me steeds weer in herhalingen doen vallen en omdat ik wel zo realistisch ben om te weten dat er toch wel een demonstratie tegen het koningshuis zal zijn. Veel geluk dus met je 'relletjes' en ik hoop van harte voor jullie dat op het grote feest van 2 februari 2002 de republikeinse revolutie zal plaatsvinden, liefst met zoveel mogelijk geweld. Citaat:
[Dit bericht is aangepast door Rimmer_Dall (29-01-2002).] |
![]() |
|
Demonstratie mag van mij zeer zeker. Niet dat ik geheel anti koningshuis ben, ergens heeft het wel een aardig representatieve functie en ik moet dr ook niet echt aan denken dat we hier in nederland een president moeten gaan kiezen als ik kijk naar wat een partij als LN kan bereiken.. (hoeveel invloed wil je een president dan weer gaan geven? etc etc)
Koninghuis heeft niet bepaald veel invloed, en beatrix schijnt over het algemeen nog best verstand van zaken te hebben.. Maar waar ik wel jeuk van krijg is het idiote overdreven gedoe rondom heel dat huwelijk, word zwaar te veel geld ingepompt, zowiezo in de oranjes... irritant en overdreven veel aandacht aan besteed..man het zijn ook maar 2 mensen die net als iedereen hun reet moeten afvegen.. Demonstreren zou ik geweldig vinden om de gemiddelde nederlander eens na te laten te denken over hoe blind met tegenwoordig met alles meedoet wat gehyped word... om men zowiezow eens na te laten denken over het koningshuis (positief of negatief) .. om te laten zien dat het idioterie is dat dr zon idioot duur spektakel van gemaakt word..om .. .etc. Ik ga het hele huwelijk denk ik maar volledig negeren vanaf nu..
|
![]() |
ja, ik ga protesteren! niet zo zeer tegen het huwelijk maar wel op de manier waarop het huwelijk wordt gevierd. van mij mag die gast trouwen met wie hij wilt maar dan moet hij maar z'n eigen geld erin steken en niet die van het volk. men heeft er ook hard voor gewerkt en dan moet het ook op een goede manier besteed worden anders kunnen ze net zo goed geen belansting laten betalen voor dit soort onzin want daar is het nou eenmaal niet voor. en dan als het uiteindelijk op een echtscheiding uitloopt, al dat geld uitgegeven wat tot het volk behoort voor twee stelletjes frikandellen.
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
ik hoop dat al die bijzondere bvd en speciale politie mensen eens flink gaan schieten op het huwelijk terwijl er een iemand een portemonnee uit zen zak haalt.(daar kan je alszwarte in Amerika tenminste voor worden overhoop geschoten)
Dan ziet heel nederland op tv wat voor fascistenboel er aan de hand is |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
protesteren is een manier van je mening uiten. tegenwoordig wordt er niet eens geluisterd naar de mening van de bevolking. dan maar met een protest. en een protest hoeft niet gelijk geweldadig te zijn ofzo. en het is helemaal niet belachelijk, het is een manier om te laten zien dat je niet met iets eens bent. vorm van mening uiten dus. ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
en bovendien vind ik het belachelijk dat alles overhoop gehaald moet worden voor een huwelijk, onze halve straat moet leeggehaald worden omdat die gasten naar het concertgebouw moeten, in de stad mogen mensen hun fiets niet eens op straat laten staan, ik vind dat belachelijk |
![]() |
|
k denk dat de meeste mensen t niet leuk zullen vinden wanneer er een demonstratie tegen hun huwlijk gehouden wordt, Tuurlijk moet er gedemonstreerd worden, maar laat ze dat dan wel, net als die Nazies op een stuk terein doen, waar de mensen die graag naar dat huwlijk willen kijken geen overlast hebben.
||
![]() |
Citaat:
maar mijn huwelijk wordt niet door de bevolking van nederland betaald. voor mijn huwelijk wordt ook niet heel amsterdam verbouwd. ![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Maar aan de ander kant is t huwlijk ook een stuk PR voor Nederland... Vanuit het buitenland is er ontzettend veel belangstelling voor dit huwlijk en ik denk dat daar financiel gezien best wel wat goede kanten aan zitten.... De vraag is toch echt of we er nu echt slechter van worden..... En een ander punt. Naar mijn mening is t helemaal niet verkeerd dat Amsterdam eens goed verbouwd wordt. Persoonlijk zie ik liever de gevelpanden, dan al die reclame borden.
|
![]() |
|
|