Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Nieuws, Achtergronden & Wetenschap
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-04-2002, 12:32
Joostje
Joostje is offline
Citaat:
twiety schreef:

Lijkt me duidelijk: Stem Pim!
of een regendans uitvoeren natuurlijk anyway, mag ik je icq/msn twiet?
Oud 16-04-2002, 13:58
autodropje
autodropje is offline
Citaat:
Dutchy15 schreef:
UP=SLOTJE
uppen met een niet echt nuttige reactie is slotje ja, maar kvond dit wel een enigszins relevante post.
Oud 16-04-2002, 13:59
autodropje
autodropje is offline
Citaat:
twiety schreef:

die was toch ook voor vrijheid van meningsuiting? of geld dat alleen voor wat hij goed vind?
Oud 16-04-2002, 15:10
PFP
PFP is offline
Citaat:
autodropje schreef:

die was toch ook voor vrijheid van meningsuiting? of geld dat alleen voor wat hij goed vind?
Ja maar niet ten kosten van de samenleving. Lijkt me nogal logisch
Met citaat reageren
Oud 16-04-2002, 15:27
autodropje
autodropje is offline
Citaat:
PFP schreef:

Ja maar niet ten kosten van de samenleving. Lijkt me nogal logisch
maar wanneer is iets ten koste van de samenleving? daar heeft Pim misschien wel een andere definitie van dan andere mensen
Oud 16-04-2002, 15:29
PFP
PFP is offline
Citaat:
autodropje schreef:

maar wanneer is iets ten koste van de samenleving? daar heeft Pim misschien wel een andere definitie van dan andere mensen
Iets is ten koste van de samenleving als het voor overlast zorgt op alle fronten bedoel ik dan.
Met citaat reageren
Oud 16-04-2002, 15:52
twiety
twiety is offline
Volgens mij zat 't zo:

Vrijheid van meningsuiting moet voorrang hebben op het verbod op discriminatie:

Nu is het zo dat het verbod op discriminatie het aanpakken van deze groeperingen verhindert. Volgens Pim zou discriminatie echter alleen moeten gelden bij het aanzetten tot geweld (gebruik van geweld, oproepen tot geweld of rechtstreekse belediging), niet bij het beslissen of iets al dan niet volgens onze normen en waarden (en wetten) door de beugel kan. De mening dat er iets niet in de haak is kan dan ook weer zorgen voor nieuwe (aanpassingen in bestaande) wetten en overstijgt de rare, zachte huidige regels m.b.t. discriminatie.
Met citaat reageren
Oud 16-04-2002, 15:58
twiety
twiety is offline
En, even by the way, houdt deze regeling dus ook in dat je niet kankerjood of kutmarokkaan in iemand z'n gezicht mag zeggen, maar wel over iedere bevolkingsgroep in algemene (zelfs generaliserende) manier wettelijk zou mogen zeggen wat je hierover denkt. Dus de imam mag zeggen dat homofilie een ziekte is, Pim dat de islam een achterlijke cultuur is, etc.
Met citaat reageren
Oud 16-04-2002, 16:19
autodropje
autodropje is offline
Citaat:
twiety schreef:
En, even by the way, houdt deze regeling dus ook in dat je niet kankerjood of kutmarokkaan in iemand z'n gezicht mag zeggen, maar wel over iedere bevolkingsgroep in algemene (zelfs generaliserende) manier wettelijk zou mogen zeggen wat je hierover denkt. Dus de imam mag zeggen dat homofilie een ziekte is, Pim dat de islam een achterlijke cultuur is, etc.
en als ik dat nou niet goed voor de samenleving vind?
Oud 16-04-2002, 16:22
PFP
PFP is offline
Citaat:
autodropje schreef:

en als ik dat nou niet goed voor de samenleving vind?
dan stem je niet op Pim.
Met citaat reageren
Oud 16-04-2002, 16:22
JJzD
JJzD is offline
en dan dus ook dat christenen domme mensen zijn.
en daarom geen recht hebben op..............

art 1 afschaffen geeft teveel mogelijkheden om minderheden aan te pakken, op punten die niet waar maar vooroordelen zijn
Oud 16-04-2002, 17:22
Dutchy15
Dutchy15 is offline
Citaat:
twiety schreef:

zucht
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten