Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
Mijn haren gaan vaak recht overeind staan als ik weer eens in de krant lees dat een verkrachter maar slechts 1,5 jaar gevangenisstraf opgelegd heeft kregen. Plus dat ze daarbij nog eens een leven gaan leiden met allerlei luxes zoals een computer, speelzalen etcetera.Het is te gek voor de woorden.............. Doodstraf is daarentegen effectief, snel en goedkoop. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
de straf die een verkrachter krijgt is veel te laag vergeleken met de pijn die het slachtoffer altijd met zich mee zal moeten dragen.
ik ben absoluut tegen de doodstraf, maar een gevangenisstraf van 1,5 jaar is naar mijn mening veel te kort.
||
![]() |
Citaat:
Een beetje naast de kwestie als je het aan mij zou vragen. Wat jij bedoelt zijn waarschijnlijk de volgende verzen: En de goede daad en de slechte daad zijn niet gelijk; weer die af met iets dat beter is. Dan zal hij, tussen wie en jou vijandschap was zijn als een boezemvriend. (Koran 41:34) De vergelding voor een slechte daad is een overeenkomstige slechte daad. Maar als iemand kwijtscheldt en het weer goedmaakt, dan is zijn beloning Allahs taak; Hij bemint de onrechtplegers niet (Koran 42:40)
=zwart wit= tief jij toch op naar je eigen land gepost op 05-03-2005 @ 19:23
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
'Nederlandse journaliste verkracht door Taliban' Gatara | 39 | 02-06-2009 16:50 | |
Slavenkinderen Sudan verkracht. Phanoxyl | 261 | 03-02-2005 13:12 | |
Acht jongeren verkrachten meisje Verwijderd | 196 | 12-11-2002 12:50 | |
Meisje (13) toch niet verkracht.... Demeter | 10 | 12-10-2002 15:41 | |
Te lage straffen voor verkrachting Verwijderd | 22 | 08-05-2002 19:59 |