Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Nieuws, Achtergronden & Wetenschap
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-03-2002, 19:35
pseudoniem
pseudoniem is offline
Citaat:
waaromniet? schreef:
Ach ja, zelfmoord bij gijzelingen komt bij mij nooit zo overtuigend over, kans dat er een schietgraag agentje gecovered word is IMHO vrij groot...

je meent dit zeker ook serieus hè??
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 11-03-2002, 19:40
waaromniet?
waaromniet? is offline
Citaat:
pseudoniem schreef:
je meent dit zeker ook serieus hè??

Nah, dat het niet altijd zo is wel, hoewel ik in dit geval er niet echt aan twijfel dat die vent lichtelijk gestoort is en zelfmoord heeft gepleegt.
Oud 11-03-2002, 20:35
pseudoniem
pseudoniem is offline
Citaat:
waaromniet? schreef:

Nah, dat het niet altijd zo is wel, hoewel ik in dit geval er niet echt aan twijfel dat die vent lichtelijk gestoort is en zelfmoord heeft gepleegt.

Maar we wonen hier in Nederland hoor. Een russische kennis van ons snapte ook al niets van ons dat wij zoveel vertrouwens hebben in politie en overheid. Maar haar familie en vriendenkring volgens haar vermoord door de Russische veiligheidsdienst, dus dat is dan wel weer redelijk begrijpelijk.

Maar ik geloof dus echt niet dat de politie hier dit soort dingen achter kunnen houden.
Met citaat reageren
Oud 11-03-2002, 20:59
Tampert
Tampert is offline
Citaat:
Desecrator schreef:

Ja maar,

Die zwarte balken dekken toevalig wel een deel van het beeld af ja !

-Desecrator

ooh wat erg!!!!!

Man! Wees überhaupt blij dat je die film kán kijken, dat je in voldoende welvaart leeft om een TV te hebben...

Je hebt natuurlijk wel gelijk, maar mensen die zich hierover opwinden zijn wel zo egoïstisch
Oud 11-03-2002, 21:26
DEChengst
DEChengst is offline
Citaat:
Tampert schreef:
ooh wat erg!!!!!

Man! Wees überhaupt blij dat je die film kán kijken, dat je in voldoende welvaart leeft om een TV te hebben...

Je hebt natuurlijk wel gelijk, maar mensen die zich hierover opwinden zijn wel zo egoïstisch

Dat moet je tegen die gek in de toren zeggen. Die had dus echter letterlijk het idee dat er onder die balken nog beeld zat. Wat Philips volgens hem afdekte enzo.

-Desecrator

Oud 11-03-2002, 21:44
Pedro Hermano
Pedro Hermano is offline
Ik vind 't allemaal nogal Belgisch...vanwege 'beeldverlies' op zijn breedbeeldtv bezet hij een enorm kantoor, en uiteindelijk valt er welgeteld een dode....hijzelf. Dat verzin je toch niet?

Wat ik eigenlijk nog wel het ergst vind is dat alle media er zoveel aandacht aan besteden. Het eerste thema in het 8-uurjournaal (ook op breedbeeldtv's), en morgen waarschijnlijk voorpagina-met-foto-nieuws in alle kranten. Is er soms gebrek aan echt nieuws?
Met citaat reageren
Oud 11-03-2002, 21:46
DruidessI
DruidessI is offline
Citaat:
pseudoniem schreef:
Maar we wonen hier in Nederland hoor. Een russische kennis van ons snapte ook al niets van ons dat wij zoveel vertrouwens hebben in politie en overheid. Maar haar familie en vriendenkring volgens haar vermoord door de Russische veiligheidsdienst, dus dat is dan wel weer redelijk begrijpelijk.

Maar ik geloof dus echt niet dat de politie hier dit soort dingen achter kunnen houden.
Aj. Juist dit beeld maakt de BVD machtiger dan ze lijkt.

Maar goed. Daar heb ik het liever niet over

Suzan

Oud 11-03-2002, 21:48
DruidessI
DruidessI is offline
Citaat:
Pedro Hermano schreef:

Wat ik eigenlijk nog wel het ergst vind is dat alle media er zoveel aandacht aan besteden. Het eerste thema in het 8-uurjournaal (ook op breedbeeldtv's), en morgen waarschijnlijk voorpagina-met-foto-nieuws in alle kranten. Is er soms gebrek aan echt nieuws?
De actie zelf was idioot. Maar het ging wel om een gijzeling waarbij 3 wapens waren. Een machine geweer, een pistool en een brandbom.
(als ik dat goed heb begrepen).

Da's gewoon nieuws hoor!

Suzan
Oud 11-03-2002, 21:55
Verwijderd
Citaat:
DruidessI schreef:
De actie zelf was idioot. Maar het ging wel om een gijzeling waarbij 3 wapens waren. Een machine geweer, een pistool en een brandbom.
(als ik dat goed heb begrepen).

Da's gewoon nieuws hoor!

Suzan
Ja maar wat voor nieuws, ik heb journalisten gezien die hun lach nie op kunnen houden. En daarnaast waren er nog gegijzelden mensen die zo het gebouw uitliepen en heel klam gelijk reactie gaven. Het leek wel een spelletje, die man zag er heel vriendelijk uit. Ik geloof dus ook echt niet dat hij iemand wat had aan kunnen doen.

Bush wil ook weer met kernwapens gaan "spelen" (zak hooi is het). Dat had ik liever als nieuwskop.
http://nu.nl/document?n=53495

Met citaat reageren
Oud 11-03-2002, 22:06
Verwijderd
Citaat:
guinevieve juniper schreef:
over breedbeeld tv ??? waar gaat dit nog over, werkelijk onzinnig
inderdaad...
als het nou om het lot van derde wereld kindjes ging, dan kan ik nog wel een beetje begrip opbrengen voor zo'n gijzeling...
Met citaat reageren
Oud 12-03-2002, 09:11
Verwijderd
Onwerkelijk, maar wel knap.

Probeer maar eens opgewonden te raken over breedbeeld tv. Zie je die irritante zwarte balken? Je moet wel even zoeken, maar als je ze gevonden hebt probeer je er dan aan te ergeren.
Overtuig jezelf ervan dat er geheime boodschappen onderzitten die de regering wil verstoppen.
Als je daarin slaagt, hou vast!

Okee nu moet je nog aan wapens komen. Een pistoolmitrailleur, handvuurwapen en een explosieve stof van onbekende herkomst.
Kom daar maar eens mee aan bij de 1000en1dingenshop: 'Mag ik van u...'

Mocht het je toch lukken, maak jezelf dan zo woedend dat je bereid bent de ergste dingen te doen. Vraag iemand om je handen vast te binden en aan je tepel te draaien en in te knijpen.

Okee nu ben je er klaar voor.
Storm een toren binnen en gijzel iedereen, laat ze posters opplakken met onbegrijpelijke teksten en knal daarna twee kogels door je hoofd. Mission accomplished!

Zoveel is er nodig om jezelf zover te krijgen. Maar deze man is het gelukt, hulde.
Werkelijk waar, petje af. En dan nog gevoel voor humor hebben ook. Verkeerde toren binnengaan.
Met citaat reageren
Oud 13-03-2002, 00:16
Verwijderd
Citaat:
Vincent Vega schreef:
Het is nou ook op TV, die man is echt totaal geflipt. Ik heb ook wel eens een slechte SONY minidisc gehad, maar het is toch niet in mij op gekomen om dan meteen het SONY-hoofdkantoor te kapen.

Moet je ook niet doen! want daar werk ik!
Met citaat reageren
Oud 13-03-2002, 13:24
drama
drama is offline
Citaat:
waaromniet? schreef:
Ach ja, zelfmoord bij gijzelingen komt bij mij nooit zo overtuigend over, kans dat er een schietgraag agentje gecovered word is IMHO vrij groot...

precies

Oud 13-03-2002, 15:25
Verwijderd
ok, en dan nu een hele andere reactie

ik vind dat sommige woorden gebruikt in de reply's (zoals sukkel) niet kunnen. Die man is inderdaad gek, maar hij kan er zelf niets aan doen. Ik vind het persoonlijk een erg zielig verhaal, zeker omdat die man zelfmoord heeft gepleegd. Dat verdiende hij niet (ja ik weet dattie het zelf heeft gedaan) maar die loze reacties als 'sukkel' en 'wat een gestoorde gek' verdient ie al helemaal niet.
Met citaat reageren
Oud 13-03-2002, 22:49
Verwijderd
Citaat:
Minnitje schreef:

ik vind dat sommige woorden gebruikt in de reply's (zoals sukkel) niet kunnen. Die man is inderdaad gek, maar hij kan er zelf niets aan doen. Ik vind het persoonlijk een erg zielig verhaal, zeker omdat die man zelfmoord heeft gepleegd. Dat verdiende hij niet (ja ik weet dattie het zelf heeft gedaan) maar die loze reacties als 'sukkel' en 'wat een gestoorde gek' verdient ie al helemaal niet.
Je hebt wel gelijk! maar het zijn gewoon de wooren die je gebruikt als je dit verhaal hoort! En als je wat meer gaat nadenken weet je ook wel dat het eigenlijk heel erg zielug voor zo'n vent en zijn naaste omgeving is! en wat dacht je van de naaste van mensen die in die toren zaten! hij had wel een brandbom bij zig! En nog wat ander matrieel!
Met citaat reageren
Oud 13-03-2002, 23:35
Dutchy15
Dutchy15 is offline
Citaat:
Minnitje schreef:

Met citaat reageren
Oud 14-03-2002, 13:34
Verwijderd
Okee even offtopic, maar Dutchy...das de beste sig die ik ooit gezien heb.
Met citaat reageren
Oud 14-03-2002, 17:13
Rollo Tomasi
Rollo Tomasi is offline
In de eerste instantie is het natuurlijk hartstikke grappig, maar dan krijg je toch medelijden met zo'n man.
Het mag wel duidelijk zijn dat hij niet zo goed in z'n hoofd was. Het maakt ook niet echt uit waarover hij klaagde, aangezien iemand in zijn toestand net zo goed het hoofdkantoor van Albert Heijn had kunnen gijzelen omdat ze zijn favoriete soort Chipolatapudding niet meer verkopen.
Oud 16-03-2002, 16:14
DruidessI
DruidessI is offline
Hier nog wat foto's wat betreft deze gijzeling:
http://www.dentatsu.nl/reporter/

Grt,
Suzan
Reageren

Regels voor berichten