Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Maar ik geloof dus echt niet dat de politie hier dit soort dingen achter kunnen houden. |
![]() |
||
Citaat:
Man! Wees überhaupt blij dat je die film kán kijken, dat je in voldoende welvaart leeft om een TV te hebben... Je hebt natuurlijk wel gelijk, maar mensen die zich hierover opwinden zijn wel zo egoïstisch
||
Citaat:
-Desecrator
|
Ik vind 't allemaal nogal Belgisch...vanwege 'beeldverlies' op zijn breedbeeldtv bezet hij een enorm kantoor, en uiteindelijk valt er welgeteld een dode....hijzelf. Dat verzin je toch niet?
Wat ik eigenlijk nog wel het ergst vind is dat alle media er zoveel aandacht aan besteden. Het eerste thema in het 8-uurjournaal (ook op breedbeeldtv's), en morgen waarschijnlijk voorpagina-met-foto-nieuws in alle kranten. Is er soms gebrek aan echt nieuws? |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Maar goed. Daar heb ik het liever niet over ![]() Suzan
||
![]() |
Citaat:
(als ik dat goed heb begrepen). Da's gewoon nieuws hoor! Suzan
||
Verwijderd
|
Citaat:
Bush wil ook weer met kernwapens gaan "spelen" (zak hooi is het). Dat had ik liever als nieuwskop. http://nu.nl/document?n=53495 ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Onwerkelijk, maar wel knap.
Probeer maar eens opgewonden te raken over breedbeeld tv. Zie je die irritante zwarte balken? Je moet wel even zoeken, maar als je ze gevonden hebt probeer je er dan aan te ergeren. Overtuig jezelf ervan dat er geheime boodschappen onderzitten die de regering wil verstoppen. Als je daarin slaagt, hou vast! Okee nu moet je nog aan wapens komen. Een pistoolmitrailleur, handvuurwapen en een explosieve stof van onbekende herkomst. Kom daar maar eens mee aan bij de 1000en1dingenshop: 'Mag ik van u...' Mocht het je toch lukken, maak jezelf dan zo woedend dat je bereid bent de ergste dingen te doen. Vraag iemand om je handen vast te binden en aan je tepel te draaien en in te knijpen. Okee nu ben je er klaar voor. Storm een toren binnen en gijzel iedereen, laat ze posters opplakken met onbegrijpelijke teksten en knal daarna twee kogels door je hoofd. Mission accomplished! Zoveel is er nodig om jezelf zover te krijgen. Maar deze man is het gelukt, hulde. Werkelijk waar, petje af. En dan nog gevoel voor humor hebben ook. Verkeerde toren binnengaan. |
![]() |
|
Verwijderd
|
ok, en dan nu een hele andere reactie
![]() ik vind dat sommige woorden gebruikt in de reply's (zoals sukkel) niet kunnen. Die man is inderdaad gek, maar hij kan er zelf niets aan doen. Ik vind het persoonlijk een erg zielig verhaal, zeker omdat die man zelfmoord heeft gepleegd. Dat verdiende hij niet (ja ik weet dattie het zelf heeft gedaan) maar die loze reacties als 'sukkel' en 'wat een gestoorde gek' verdient ie al helemaal niet. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|
In de eerste instantie is het natuurlijk hartstikke grappig, maar dan krijg je toch medelijden met zo'n man.
Het mag wel duidelijk zijn dat hij niet zo goed in z'n hoofd was. Het maakt ook niet echt uit waarover hij klaagde, aangezien iemand in zijn toestand net zo goed het hoofdkantoor van Albert Heijn had kunnen gijzelen omdat ze zijn favoriete soort Chipolatapudding niet meer verkopen.
|
|