Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Nieuws, Achtergronden & Wetenschap
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-09-2003, 20:25
Hoipiepeloi
Hoipiepeloi is offline
Citaat:
ModuM schreef op 18-02-2002 @ 10:40:
Hehe, da's wel een mooie [afbeelding] Maar ik denk serieus dat zo'n partij nog wel aardig wat stemmen binnen zou krijgen, hoor! [afbeelding]
dan krijg je zoiets van: wel allemaal stemmen hoor, anders moeten jullie verplicht stemmen....
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 03-09-2003, 20:26
Hoipiepeloi
Hoipiepeloi is offline
o sorry dat ik op deze topic reageer omdat ie oud is (schijnen de mensen wat tegen te hebben, weet niet waarom, maar okee)
Met citaat reageren
Oud 03-09-2003, 20:27
naam onbekend
naam onbekend is offline
Eh....hallo? Dit topic is van februari/maart 2002. Beetje ouwe koeien uit de sloot halen dus...

Maar ik kan nog wel even snel mijn mening hierover kwijt: niet doen. Anders gaan sommige mensen maar in het wilde weg wat stemmen. Dan krijg je geen representatief beeld.
Oud 03-09-2003, 20:49
Hoipiepeloi
Hoipiepeloi is offline
sorry (voor mensen die er wat tegen hebben ) was bezig voor school... moet morgen een debat houden over stemplicht of niet (niet!!!!!!! ), vandaar... en toen had ik even nie in de gaten dat ik in een oude topic zat te posten
Met citaat reageren
Oud 03-09-2003, 20:54
Psychedelic
Psychedelic is offline
Stemplicht is natuurlijk de reinste schending van individuele vrijheid. Ik zelf wil uit princiepe niet stemmen. Ik zie namelijk niet in wat mensen het recht geeft om over anderen te beslissen.
Dit geldt voor zowel een dictator als voor het zogenaamd gerechtvaardigde stelsel van democratische vertegenwoordiging wat men in het Westen hanteerd.

Door een herinvoering van de stemplicht wordt ik (en veel anderen die er net zo over denken) dus gedwongen mee te doen aan een systeem wat ik als verwerpelijk beschouw.
Met citaat reageren
Oud 03-09-2003, 20:59
DEChengst
DEChengst is offline
Ik vindt het best. Ik stem dan uit protest wel op de meest foute rechts extremistische partij.
Reageren

Regels voor berichten