Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Nieuws, Achtergronden & Wetenschap
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-03-2002, 17:25
Dikkie
Dikkie is offline
Citaat:
ThaFox schreef:
Ik heb nu weer gelezen dat Amerika troepen stuurt naar Georgie om de president daar te helpen met de zogenaamde moslim 'terroristen'. Amerika grijpt elke situatie aan om maar elke invloed van de moslims de grond in te stampen. Zij weten net zo goed als iedereen daar dat de Tsjetjenen in oorlog zijn met de Russen die (de Russen dan) daarbij onmenselijke daden niet schuwen. Niet dat het verder iets uitmaakt maar het stuit me voortdurend tegen de borst.
jaja alsof alleen de russen onmenselijke daden begaan, die tjechenen zijn net zo erg zoniet erger.

Kennen jullie dat filmpje van die russische soldaat, waarbij zijn hoofd voor de helft afgesneden word? ow wat zijn die tjechenen netjes zeg. ook zo'n lekker voorbeeld, tjecheense snipers die krijgsgevangen in de raamkozijnen spijkeren en tussen hun benen door schieten.(van een russische soldaat gehoord)

ik zeg niet dat de russen zo'n lieverds zijn, maar ga nou niet beweren dat het alleen van de kant van de russen is.
Oud 09-03-2002, 17:51
ThaFox
ThaFox is offline
Citaat:
Dikkie schreef:
jaja alsof alleen de russen onmenselijke daden begaan, die tjechenen zijn net zo erg zoniet erger.

Kennen jullie dat filmpje van die russische soldaat, waarbij zijn hoofd voor de helft afgesneden word? ow wat zijn die tjechenen netjes zeg. ook zo'n lekker voorbeeld, tjecheense snipers die krijgsgevangen in de raamkozijnen spijkeren en tussen hun benen door schieten.(van een russische soldaat gehoord)

ik zeg niet dat de russen zo'n lieverds zijn, maar ga nou niet beweren dat het alleen van de kant van de russen is.
Ten eerste ken ik dat filmpje niet.
Ten tweede geef ik je gelijk als je zegt dat Tsjetenen zich er ook schuldig aan maken maar niet op zo'n grote schaal als wat de Russen doen. Het is een ongelijke strijd (qua. materieel en manschappen en nu steun van de VS) daar dus nu moet je de Russen niet in het slachtoffer hoekje stoppen.
Oud 19-03-2002, 16:21
Mujahideen
Mujahideen is offline
Citaat:
Dikkie schreef:

Ja, ik ken dat filmpje. Het gaat hier niet om een Russische soldaat, maar een Servische, die bij een groepje hoorde die 20 moslimvrouwen en babies levend hadden verbrand, aldus Azzam, een vereniging die mensen recruteert om te vechten in Tsjetsjenie. Dus is er niks mee met deze gepaste executie door islamitische strijders.

Met citaat reageren
Oud 19-03-2002, 17:13
Dikkie
Dikkie is offline
nee hoor, dan heb jij het toch over iets anders want ik weet zeker dat het een Rus was, het werd er bij vermeld
Oud 19-03-2002, 19:34
MoHaMeDJaLaL
MoHaMeDJaLaL is offline
Dat bedoel ik nou TEGENWOORDIG IS ZELFS NIEUWS NIET TE VERTROUWEN !!!
raar maar het is helaas waar
Oud 22-03-2002, 22:45
Mujahideen
Mujahideen is offline
Citaat:
Dikkie schreef:
nee hoor, dan heb jij het toch over iets anders want ik weet zeker dat het een Rus was, het werd er bij vermeld
Ik weet welke fimpje je bedoelt, maar in mij versie ging het om een Tsjetsjeen die geexecuteerd werd door Russische soldaten.
Met citaat reageren
Oud 23-03-2002, 18:08
DruidessI
DruidessI is offline
Citaat:
Mujahideen schreef:
Ja, ik ken dat filmpje. Het gaat hier niet om een Russische soldaat, maar een Servische, die bij een groepje hoorde die 20 moslimvrouwen en babies levend hadden verbrand, aldus Azzam, een vereniging die mensen recruteert om te vechten in Tsjetsjenie. Dus is er niks mee met deze gepaste executie door islamitische strijders.
Zeker wel. Je hoeft je niet zo laag te laten zinken door eenzelfde soort gruwelijkheid toe te passen. Spuug m in het gezicht. Kleineer hem. Dreig m de ballen af te snijden. Da's veel effectiever!

Trouwens... hoeveel Nederlandse ("blank en blond") hebben niet in de oorlog in Joegoslavie meegevochten met - wie dan ook -. Daar ging het ze niet om. Met wie ze vochten. Als ze maar konden doden.

Dat vind ik pas ECHT ziek!

Suzan

Reageren

Regels voor berichten